donderdag 6 juni 2013

Uitslag give away en dagje Waardenburg

TADAAAAAAAAAA

Zo veel leuke volgers aan de haak geslagen hahahahaha
Dat verdient een give away .....
Dat verdient een patroontje .......

En dus heb ik zitten zwoegen en denken ....
En denken en zwoegen .....






En rolde van mijn haaknaald af een
 MOOS-FISHIE



Gisteren tijdens een fantastische dag bij 
zijn de volgende "fishies" gevangen.
Zij ontvangen een Fishie-hanger

* Mirjam (onder andere van Kaza Maria en Boel in Love)
* Marieke (Mamadoggie blogt)
* Berber (Met smaak gehaakt)
* Lot (Lot haakt)
*Emilana (Emilana)

En verders heb ik nog 2 soort van Moosies Huisjes, 
als een soort van troostprijs hihihihi,
Die gaan naar

Marmarel (Marmarel)

Dames, graag jullie adres naar
  moosmoosies@gmail.com
En dan komt het dik voor elkaar hihihihihihihi

En mocht je niet gewonnen 
hebben, niet getreurd, je vist
niet achter het net ....
Ik zet het patroontje hier 
morgen, vrijdag, neer!!!!!!!
Dan kan iedereen een 
FISHIE aan de haak slaan!!!!!!!!

Wat rest is een impressie van wederom een heerlijk,
 fantastisch 
en helaas weer veel te snel omgevlogen dagje 
Waardenburg bij mijn Jenneke

De trein bracht mij op een zonovergoten 
woensdag steeds dichter bij ....



En owwwww wat hebben we weer heerlijk gebabbeld.
Ook lieve Hester kwam langs ... 
en ja ..... je raadt het al ....
nog meer gebabbeld ....

Dat babbelen gaat ons heeeeeeeel makkelijk af hihihihihi



En mijn heerlijke rooie kwibus ... rollebollend in het zand hihihihi
En daarna lekker komen knuffelen .....
(dacht dat mijn katen errrrug waren .... hahahahaha)


En ik nam mee voor mijn lieve meiden 
Shannon en Nerissa
2 van plastisc gevlochten schriften
gepimpt a la Moos ... 
met pen en hanger




(de applicatie is onderdeel van het patroon
Flower sheep van ATERG crochet 
en kun je HIER kopen)

En voor Jenneke een 
FISHIE aan een netbuideltje


En ook Hester heb ik "gevangen" 
met een Fishie hihihihi

'sAvonds was het heerlijk vertoeven 
bij de voetbalclub.
Vriendschappelijke partijtjes tussen 
moeders-dochters (en ook vaders en zoons)
En ging ik op de foto met mijn voetbalkanjer



En wat kreeg ik?

Een dag om niet meer te vergeten!!!!!
Een dag met een gouden randje waarbij het genieten de 
absoluut de boventoon voerde!
Een dag om te koesteren!

En prachtige bolletjes ..... helemaal heerlijk
(ik voel een Banju kussen aankomen hihihihi)


En rode armen en een rood hoofd .... 
hihihihihihi
 want door al dat heerlijke gekwetter, 
gebabbel en geleuter 
in de tuin ....
was de zon iets feller 
dan ik had kunnen vermoeden
hahahahahaha



Hou het hier morgen dus in de gaten ....
Dan gaat het MOOS FISHIE patroon
 "live" de lucht in hihihihihi

Liefs Moos

44 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!!! De Moos Fishies zijn super!
    Gefeliciteerd winnaars! En Moos, alvast heel erg bedankt voor het patroon!!!!!!!
    De dag met Jenneke en kids klinkt geweldig! En dat was hij vast ook!
    Heb je zelf ook nog gevoetbald??

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, wat ben je verbrand...

    Ohh, super ik heb een troostprijs gewonnen!!! Ik mail je mijn adres. Ik lees meestal het begin van het bericht via het Dashboard en klik dan door naar de pagina. Dus ik ging er al vanuit dat ik niks gewonnen had. Maar ik wilde wel de winnaars feliciteren (bij deze!). Toch wel een beetje gewonnen dus! :-)) Dank je wel voor het organiseren Moos!
    Fijne dag hebben jullie gehad samen. Ik las het onderschrift bij de foto van de kat bij de foto erboven, dan ben jij dus die rooie die in het zand lag te rollebollen... Toen ik verder scrollde had ik door hoe het echt zat. :-)
    Jullie hebben elkaar weer heerlijk verwend, die gepimpte schriften met pen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd !!!
    Wat heb je er weer een werk van gemaakt Moos, ook nog al die mooie cadeautjes :-)
    Nou jij kunt teren op een super dagje, leuk hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt als een hele gezellige dag! Fijn zeg. Jammer dat je zo verbrand bent.
    Wat een leuke visjes!

    En natuurlijk gefeliciteerd alle winnaars.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) alle winnaars gefeliciteerd !
    en leuke foto's Moos ! Heerlijk zo'n dagje bijkletsen !
    ach en dat rood word vanzelf wel bruin !

    lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle dames van harte met jullie prijs. Enne Moos wat hebben jullie het weer heerlijk gehad dat straalt overal vanaf. Die schriftjes zijn superleuk. Ik ben benieuwd naar je patroon dus ik kom morgen weer effe kijken. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel winnaars, gefeliciteerd!
    Heerlijke foto's van een zonovergoten en zo te zien super gezellige dag, leuk hoor:)
    ..en wat een mooie cadeautjes had je meegenomen, ziet er echt super uit!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat cool ik heb een echt moos fishie gewonnen. Heel erg bedankt vind hem hardstikke leuk!!!! Zal je zo mijn adres even mailen. En wat een topdag hebben jullie gister gehad. Hele leuke cadeautjes heb je voor shannon en nerissa gemaakt. Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben in Waardenburg!
    En dan nog het zonnetje erbij! Geweldig!
    Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat meiden. Leuk die moosie fishies. Je hebt er weer heel veel werk van gemaakt. Leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliceerd!!!!! Prachtige give away Moos! Heerlijke foto's :) heerlijk genoten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliceerd!!!!! Prachtige give away Moos! Heerlijke foto's :) heerlijk genoten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kleurige visjes.... of graatjes:)) Ze zijn erg leuk geworden, zo te zien was het weer een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moos, wat hou je toch veel van kleur. Zelfs je lijf versier je ermee. ;-)
    Alle winnaars gefeliciteerd met hun fleurige cadeaus.
    Tof dat jullie weer zo'n leuke dag hadden ook natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Moos-Fishies zijn gaaf!! Alle winnaars van harte...jullie zijn bofferds!! Maar eigenlijk zijn we strax allemaal winnaars van je patroontje, ik hou het in de smiezen:-))! Jullie hebben weer een geweldige dag gehad, heerlijk die enthousiaste verhalen en de uitgewisselde kadootjes zijn prachtig! Geniet nog ff lekker na vandaag! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh nou vind ik het helemaal jammer dat ik niet gewonnen heb, zat zelf ook al een vispatroon uit te denken maar dan met vlees uhmmm vis he, hahaha, je snapt het wel, zonder botjes ;-) Dus ik ben heel blij dat je het patroon morgen plaatst, kan ik me eigen maken. Helemaal top meis. Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij Jenneke en familie.

    Dames winnaars, van harte gefeliciteerd (bofkonten)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. meiden dat ziet er allemaal heeeeel gezellig uit,en wat een leuke fishies,leuk dat je het patroon met ons wilt delen:D,

    en winnaars gefeliciteerd!!

    groetje mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd voor de meiden ! Het ziet er heel gezellig uit en die schriften zijn geweldig (je zou ook een shop moeten beginnen haha). Ik zie rode benen, zo zie ik er ook uit op m'n armen, oepsie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat was weer een super geslaagde dag dus, leuk! Geniet er allemaal maar lekker van na :-)

    Dames, gefeliciteerd met jullie strippende harinkjes, het zijn weer echte Moos-creaties!
    Die schriften zijn ook geweldig gepimpt, die meiden boffen ook maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellige dag dus en leuke dingen gemaakt!!!
    Super geslaagd dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dikke proficiat aan de winnaars!! Maar ja, ik treur niet hoor want als je morgen het patroon online zet dan ga ik hem gewoon zelf proberen te haken :)

    Dat ziet er weer gezellig uit bij Jenneke. Jullie hebben elkaar goed verwend zeg! Alleen ehm... de volgende keer wel ietsje beter insmeren he ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooo wat een leuke visjes en wat gaaf dat je het patroon met ons deelt wat ben je toch een moppie meis en ik vind die schriften echt megagaaf, wat zullen de meiden hier blij mee geweest zijn.
    Heerlijk om te lezen dat jullie dagje weer top was op een rood velletje na natuurlijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooh, wat lief dat je eigenlijk iedereen een troostprijs geeft door het patroon van die gratenfissies te geven!! Super dankjewel! En de dames natuurlijk heel veel gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd voor de winnaars!
    En Moos, wat een leuke dag heb je gehad zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dames, gefeliciteerd. Maar eigenlijk winnen we allemaal door jouw patroon vrij te geven.
    Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad met prachtig weer. Ook die schriftjes zijn weer helemaal top.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd allemaal!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat klink als weer een superdag! en mooie spulletjes heb je weer gemaakt! :)
    Jeeeeeeeeeej een Moos-fishie!!!!! Ik laat me de laatste tijd wat minder laten zien maar ik lees alles wel dus heb ik ook gezien wat een mega coole vis ik gewonnen heb! :D
    Ik stuur je mijn adres!
    liefs en bedankt
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd voor de MOOS-FISHIE winnaars en wat een gezellige dag heb je gehad,wat gaat de tijd dan altijd snel he,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jippie, een Moosfishie, wat leuk, dankjewel! Was dus helemaal vergeten dat ik meegedaan had, was dus een HELE grote verrassing, leukleuk! Anne & ik doen een dansje, als ze weer bijgekomen is van haar zeer druk dagje. ;) fijne aaf, succes met de zonnebrand! x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh dat klinkt als weer een enorm gezellige dag en de foto's stralen hier ook al van mijn iPhoontje af :). En die fishies zijn helemaal geweldig, die heb je weer super leuk gemaakt en die gepimpte schriften voor de girls zijn ook echt heel leuk. Gefeliciteerd aan de winnaressen! Ik loop nog bijna elke dag langs mijn eigen moosies engeltje en zag by the way dat lieve engeltje wat je me eens opstuurde (via via dan ;)) ook in Italië in een winkel staan. Oh ik kom maar niet op de naam hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wannaars, van harte gefelicieerd met een Moosfishie. Ik ben beniwued waar jullie hem aan gaan hangen.
    Moos, wat een gezellige dag hebben jullie gehad. Het plezier straalt ervan af. Wat heb je een mooie spullen gehaakt. Lekker vrolijke, die applicaties.
    Wat lief dat je ons morgen allemaal wilt verrassen. Alvast bedankt daarvoor.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  32. fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en inderdaad een patroon van de graatjes zou wel heel erg leuk zijn
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeetje wat een dag was dat weer, heerlijk genoten van de meiden, en de zon, leuk je vis patroontje
    En alle winnaars gefeliciteerd en jij bedankt voor de weggever

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt weer een heerlijk dagje gehad, het genieten spat van je blogje af! En wat een leuke haaksels heb je weer geproduceerd Moosie! Crea Bea, oh nee, CreaMoosie!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  35. joehoeeeeeeeeeeeeeeee een daggie om niet te vergeten.....zeker niet de verbrande huidjes ha ha ha
    we hebben genoten...klok ging natuurlijk weer veel harder als normaal.....lekker de kids aan de gang gezien geen haaknaald aangeraakt enkel geklessebest ha ha........kan weer heerlijk even teren

    alle winnaars megaaaa feliesssss in het eggie zijn ze erg mooi....en morgen nog een patroon ook so very sweet of joe.....megaaaa knuffiessss xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een waanzinnige dag heb je gehad! En nog een keer wauw! Wat een mooie dingen heb je gemaakt en weggegeven.

    LOL.........win ik zomaar een fishie? Helemaal geweldig. Dankjewel! Ik zal zo mijn adres even in je mail knallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke cadeautjes! Dat fishie... enig. De gezelligheid straalt van je blog af. Wat leuk dat vriendschappen zo ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh Moos heb ik gewonnen ?? Ja toch hé ... wacht ik scrol ff terug naar je bericht. Yep ik zie mijn naam erbij staan.
    IK HEB GEWONNEN !! ... dank je wel Moos :)
    En gefeliciteerd aan alle andere winnaars !
    Ik zend je direct mijn adres door.
    En jullie hebben het precies plezant gehad :))
    Die fishies zijn echt te gek ! Hoe kom je er toch op :)
    PRACHTIG hoe jij de schriften voor de meisjes versierd hebt !
    Je hebt weer goed je best gedaan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Haha ik zie hierboven dat mijn mama gewonnen heeft :-)
    Jij hebt precies een prachtige dag gehad, en ja verbranden doe je in deze felle zon direct nu he , we hebben zon gewillen, we hebben zon gekregen :-))
    Geniet heerlijk na van je dag met gouden randje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. allemaal van harte gefeliess met deze gave vis.
    Ik ben er zwaar blij mee, want ik kan niet haken ahahhahaha.
    Lieve Moos het was een hele fijne middag met elkaar..Dank je wel ♥ xxxx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooh! Ik heb er eentje gewonnen! Wat leuk! Ik heb je al gemaild met mijn adres.

    Wat een leuke foto's van een heerlijke dag!

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke spulletjes, het visje en gepimpte schrift :D
    Super leuk en gezellig blog heb je !
    Ik ga volger worden.
    Liefs, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Moos,

    Heel, heel erg bedankt voor het supergave fishie dat ik vandaag op mijn deurmat vond.

    Ben er heel erg blij mee! Foto's van je fishie staan inmiddels op mijn blog.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Onwijs leuk bedacht Moossie,had al gereageerd op je FB hierop,al wat beter met je armen,e.d....wij waren afgelopen dinsdag ook zo verbrand van het fietsen(zon en wind)ohhh zo verradelijk en dan ook nog zo dom om niet in te smeren,manlief een kop als een kreeft ik bij mijn haargrens wat verbrand en armen als een kreeft:-(

    BeantwoordenVerwijderen