donderdag 10 juli 2014

Ibiza Moos Style armbanden / bracelets

Op verzoek hihihi

Slechts beperkt beschikbaar!

Ibiza Moos Style armbanden

Van ieder exemplaar is er maar 1 van!!!!!!!



HOE UNIEK WIL JE ZE HEBBEN?

De armbanden zijn gemaakt op mijn pols
Zijn zo een 17 à 18 cm groot
Zijn niet in maat verstelbaar
Worden vastgemaakt met 2 drukknopen



De achterkant is afgewerkt met een laagje stof
en inmiddels ook voorzien van een Moos-label



De armbanden kosten 12,50 euro per stuk
(en dat is inclusief verzendkosten in Nederland)

Bij interesse kun je een mail sturen naar:

moosmoosies@gmail.com

Vermeld dan ook het nummer erbij en
ik laat je weten of deze nog beschikbaar is.

Ik zal hier op het blog proberen bij te houden welke eventueel verkocht is.

Ik werk NIET op bestelling.
De voorraad is wat het is en OP = OP

Nieuw voorraad is in de maak *grijns*

NUMMER 1    FLOWER POWER
Gereserveerd voor Marjet




NUMMER 2    GOOD LUCK 



NUMMER 3            PEARLS
Gereserveerd voor Carolien



NUMMER 4          COLOR DELIGHT
Gereserveerd voor Joke



NUMMER 5          EYE CATCHER
Gereserveerd voor Nana




NUMMER 6    GREEN SPLASH
Gereserveerd voor Peter-Bert



Liefs Moos

16 opmerkingen:

  1. Goed gedaan meis ! Morgen komt er iets jouw kant op, kun je nog meer fröbelen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er gaaf uit zeg! Helemaal Ibiza style, laat de zomer maar komen. Groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi .....

    Liefs
    Marjo uit Belgie :-) :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Moos, wat gaaf...heerlijk kleurrijk en vrolijk. Wat knap dat je dat zo maar uit je mouw (om je pols) schudt ;p. Net ook nog zitten genieten van al het moois uit je vorige blogpost..meis wat ben jij creatief..heerlijk, blijf alsjeblieft af en toe voorbij fladderen..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze mooi!!
    Ik zou nummer 5 wel willen bestellen (als die er nog is). En ik zal je even mailen.
    Dit kan ik tenminste dragen zonder dat het pijn doet om mijn pols.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk prachtig!!. Voor mij helaas te ruim. Ik heb zo'n kleine pols dat ik zelden slaag voor volwassen armbanden;) ooit de reden waarom ik met sieraden maken ben begonnen:) xxx Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh yeahh you go Moosie, lekker bezig geweest en wat leuk al twee gereserveerd! Helemaal superrr. Goede verkoop gewenst en heel veel plezier met de nieuwe lading! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Moos, die vliegen vast als warme broodjes over de toonbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke armbanden ... heel speciaal ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo Moos, je bent echt goed bezig! Heel mooi gemaakt!! En ook al verkocht! Super leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf Moos!!!!

    Je bent een talent om dit zelf te bedenken! :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen