maandag 30 juli 2012

VAKANSJIE-tussendoortje

Zoals U ziet ben ik nog binnen het bereik van internet hihihihihi
Dus hierbij even een tussendoortje ..... voordat Moos weer gevlogen is ;-)

Vorige week me voor het eerst aan de Amineko .... gewaagd. En wat is dat leuk om te maken zeg!!!!!

Eerst was er Herman


En toen was er Lola

 En samen maken ze wat mee





En inmiddels is er ook het KNUFFEL-SLEEP-KONIJN .... een kraamkadootje.
Met heerlijke lange oren om mee te slepen en te tutteren :-)




En nu verdwijn ik weer. Dinsdag naar de Amsterdam Dungeon ..... Woensdag naar de Apenheul .... Donderdag nog niets .... Vrijdag bruiloft en dan vanaf zaterdag lekker naar de Camping voor bijna 2 weekjes!

Toedeledoki allemaal!!!!


Liefs Moos

18 opmerkingen:

  1. zo leuk!!!!!je Herman en Lola, ik ben weg van die beessies en dan dat sleep konijn geweldig, geniet maar fijn verder van je VAKANSIE.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, die gekleurde knuffels. Welk garen heb je daarvoor gebruikt? Ik neem aan een garen dat vanzelf van kleur verandert toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herman is van Catania color .... Lola en het konijn van Katia Bombay (dit zijn 100 gr bollen). En ja .... Zijn allemaal kleuren op een bolletje!

      Verwijderen
  3. amuseer je!!! Herman en Lola hebben het blijkbaar heel goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze gaaf je Amineko's !! Ze doen wat met je hé. Leuke kleurtjes ook.
    Haha het konijn is ook geweldig
    Geniet lekker van je vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ook amineko's ze zijn geweldig!!!!
    En het konijn is ook een schatje.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gehaakte beesten!
    Dat was een fleurig en kleurrijk tussendoortje van je!
    Fijne vakantie verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig gezellig en feestelijk!

    Fijne vakansjie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herman en Lola zijn lief! En het konijn vind ik ook een kanjer :)
    Heerlijk, al die uitjes en feestelijkheden in het vooruitzicht en dan lekker naar de camping.
    Veel plezier!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk hé, ik heb er ook 2 gemaakt, maar wat zijn dat
    leuke kleurtjes.
    dat konijn is geweldig, mag ik misschien weten waar het patroon vandaan komt ?
    alvast bedankt

    maril

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maril,

      Het idee is ontstaan door dit patroon
      http://www.caron.com/projects/op/op_bunny.html

      Ik vond het echter geen fijn patroon dus het is meer een mengeling Moos/patroon geworden :-)

      Verwijderen
  10. Zo vrolijk, geweldig modelletje;-) ook! Mijn zoon van 6 loopt nog dagelijks met zo'n sleepbeest, ze zijn zo favoriet. Fijne voortzetting van je vakantie!
    XXX Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je amineko poppen goed gelukt! Ik vind ze super lief! Nog een hele fijne vakantie!!! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat bén je toch handig met je haaknaaldje! Je Amineko's zijn echt super: de kleuren, de uitdrukking!! En je kraamcadeau is ook heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pas op hoor want de amineko's zijn heel verslavend om te maken. Leuke kleuren heb je gebruikt, ook voor dat lieve konijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Moos,

    Wil je eens op mijn blog gaan lezen (verrassing !!!) en ik heb nog maar weer eens een poging ondernomen om mij als volger toe te voegen bij jou, want je staat weer niet in mijn lijst (héééél raar) ....en als ik me als nieuwe olger aanmeld zegt blogger dat ik je al volg pfffffffff....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh je maakt echt superleuke fleurige dingen. Ik hou wel van je haakstijl! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen