zondag 7 oktober 2012

De mand voor Linda

Ik laat de foto's spreken!
(en geloof me .....
in het echt is de mand veel imposanter dan op de foto!!!!!)
 





Meer dan 30 kadootjes en lieve kaartjes!
 



 
IK VIND JULLIE
 
GEWELDIG
 
Want hoe je het went of keert
dit hebben wij
MET Z'N ALLEN
voor elkaar gekregen meiden!
 
Hoezo alleen maar "virtueel bloggen"????
Jullie zien hier het schitterende resultaat van betrokkenheid en warme wensen voor iemand die het even hard nodig heeft!!!!
 
Ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve kaartjes en aardigheidjes die aan mij gericht waren.
Ik koester ze meiden!

Maar nogmaals ik heb dit geheel belangeloos gedaan. Ik zag gewoon de mogelijkheid om de "blog-troepen" te organiseren en samen wat te doen!!!!
 
De mand wordt zo rond 19.00 uur, als de dienst van manlief is afgelopen, naar haar toe gebracht!
 
Liefs Moos


31 opmerkingen:

  1. Daar word je toch vrolijk van!!!
    Een kleine moeite maar een groot gebaar.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moos, wat heb je er een schitterende mand van gemaakt !!! Dank je voor dit en de oproep !!
    Dat Linda er maar enorm van mag genieten, van die blogwarmte, en het mag bijdragen aan een volledig herstel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit. Leuk dat er zo goed op is gereageerd. Dat verdient Linda nu ook wel. Ben heel benieuwd naar haar reactie.
    Moos super bedankt dat je dit voor haar op touw hebt gezet. En ook manlief niet te vergeten die toch maar de moeite neemt om het weg te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww het is een prachtige impressie ♥♥♥
    wat GAAAAAFFFFFF!!!! en wat lief dat je dit geheel belangeloos doet ♥ een dikke smakkerd voor jou ook!! wat zal linda DIT mooi vinden van ons allen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens wat mooi... Goed gedaan! Hulde voor het organiseren, hoor! :-) En nu met z'n allen duimen dat Linda snel weer wat beter wordt...!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben dat met z'n allen meer dan graag gedaan denk ik.
    Ook een dank aan jou en je man !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat een goed gevulde mand is het geworden! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden. Moos heel erg bedankt voor het organiseren *dikke kus* en man van Moos voor het brengen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat bijzonder!!! Bedankt dat je dit hebt georganiseerd Moos. Wat zal ze zich gesteund voelen, zoveel mensen die haar een hart onder de riem steken.
    XXX Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig. Ik weet zeker dat Linda dit heel erg leuk vind.
    Nog bedankt voor het organiseren Moos :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Je bent een kanjer en Leon trouwens ook, want die brengt het langs ;-)
    Het is een mooie volle mand geworden, Linda zal het vast enorm waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moos, wat heb je dat leuk gedaan!
    Dank voor al het werk dat je er aan hebt gehad.
    Ik hoop dat Linda zich hierdoor een beetje gesterkt voelt!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moos, wat goed dat je dit initiatief hebt genomen. Ik hoop dat Linda er in gezondheid van kan gaan genieten, ik wens haar alle goeds!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er super uit. Ik hoop dat Linda er in 1 klap beter van wordt. Bedankt voor je initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk zo bedankt voor organiseren marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat ziet het er gaaf uit!!! Wat zal ze dit geweldig vinden! Enorm leuk! En Moos, hartstikke bedankt dat je dit gedaan hebt, super! Dikke pluim voor jou!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er super mooi uit!
    Bedankt voor het organiseren en iedereen die meegedaan heeft bedankt voor de bij dragen.
    Het is goed om voor iemand iets te kunnen doen ook in minderen dagen!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh het is geweldig geworden,blij dat ik ook mijn steentje heb kunnen bijdragen...echt ONGELOOFLIJK,oooooh wat zal ze opkijken!
    En jij?!?!?KEI bedankt voor al je moeite die je er in hebt gestoken en je geweldig leuke initiatief dat je hebt genomen!Helemaal TOPPIE!!!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superrrrrrrrr !!! Dat heb je toch maar mooi versierd zo in de mand ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi blogbericht! Super dat je samen zo`n lieve mand kunt maken, kippevel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed gedaan hoor Moos!
    Ziet er prachtig uit, lekker vol ook!
    Daar zal ze een tijdje mee zoet zijn :)
    Heerlijk dat we dit met elkaar voor iemand hebben kunnen doen.
    Geweldige ervaring wat wij met elkaar tot stand kunnen brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind t TOP van je dat je dit op touw hebt gezet en heb er graag een steentje aan bijgedragen. Mag hopen dat Linda (en haar gezin/familie) hier wat kracht uit put....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Per toeval kom ik op jouw blog...nou ja, ik was bij linda op bezoek en zag toevallig staan: de mand voor Linda!! Wat super leuk zal ze dit vinden!! (Ik ben natuurlijk nu te laat om een bijdrage te leveren...?)
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb met kippenvel op mijn armen zitten lezen. Wat goed van jouw idee en alle lieve bijdragen(incl.die van je man)Mensen zoals jij/jullie maken de wereld weer een beetje mooier/liever/fijner!!Geweldig dikke pluim en complimenten voor jullie allemaal!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat lief dat jullie dit samen voor haar hebben gemaakt/ gedaan, kippenvel. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, dat ziet er indrukwekkend uit! Lief dat je dit hebt georganiseerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hej Moos, ik zag via Dinah je geweldige mand voor Linda. Helaas ben ik ook te laat, maar zou je mij haar adres kunnen sturen, dan kan ik haar alsnog iets sturen. Je kunt me antwoorden via dit bericht. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwacht nog wat nazendingen voor de mand van Linda die ik in de loop van volgende week nastuur.

      Ik heb helaas geen goede ervaring met het verstrekken van adressen van anderen en daarin mijn lesje in het verleden geleerd. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.

      Mocht je nog wat willen sturen dan kan je via mijn email moosmoosies@gmail.com mijn adres krijgen en ik zorg ervoor dat het bij Linda komt.

      Liefs Moos

      Verwijderen
  27. Wat een lief gebaar .
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kippenvel!!! Super die mand, ze zal zoooo blij zijn! Dank je wel Monique voor het initiatief en je man voor het langsbrengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen