woensdag 10 oktober 2012

Van mijn SWAP-maatje Jenneke

Kijk nou wat de postbode bracht ......
 
Naar aanleiding van de SWAPPER-DE-SWAP georganiseerd door Biene Bien


 
Post van mijn SWAP-maatje Jenneke
 
2 Candle bags met theelichtjes
 
 Een prachtige zelfgemaakte sleutelhanger
(ben er helemaal verliefd op!)
 Een prachtig gehaakte muts met klep!!!!!
O wat zal ik hier een bekijks mee!!!

Ik vind hem geweldig en hij zit heerlijk!!!!!!!!
 Een lief kaartje, een geurend zakje en heeeeeel veel rozenblaadjes

En nee er is nog meer ..... zelfgemaakte oorbellen en een zelfgemaakte ring en een breiwerkje!
Helemaal mijn ding!!!!!
 
 
!!! Lieve lieve lieve
Jenneke dank je wel !!!

Ik ben hier zo blij mee!!!!!!

Het was zooooo spannend zo een eerste SWAP
maar wat ben ik blij dat het zo geweldig heeft uitgepakt
en wat vind ik het fijn dat jij mijn eerste SWAP-maatje was!!!!!
 
Enne meiden ...... ga snel eens bij Jenneke op haar blog kijken.
Ze maakt onwijs leuke dingen en is zo lief en spontaan!!!!
Dat mag je niet missen hoor!!!!
 
En als je wilt weten wat ik voor Jenneke gemaakt hebt .....
klik dan op het volgende .........
en kijk maar bij Jenneke -  SWAP VAN MOOS

Liefs Moos

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke originele dingen heeft ze gemaakt. Ben benieuwd hoor hoe de pet je staat! Ga ook meteen even kijken wat je voor Jenneke hebt gemaakt.
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk!!!
    Wat een mooie dingen. Maar wat heb jij ook iets moois voor Jenneke gemaakt. Echt prachtig!!!

    Die van mij is gisteren op de post gegaan. Ben benieuwd!!

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jij bent ook heerlijk verwend! Wat leuk allemaal zeg! Daar heeft Jenneke echt goed haar best op gedaan! Die muts past helemaal bij je, net als de rest van de swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor ik was net opgedroogd van gister, komt er weer een waterval uit mijn ogen ☺. naaaaah wat lief van je zeg, enne past de muts wel meis deze heb ik naar aanleiding van een patroon van de lieve dame hierboven ( angelique) gemaakt ha ha. anders eerlijk zeggen en maak ik een andere op maat ☺, een pak van mijn hart dat je er blij mee bent zeg, en wat lief een link naar me hihi....wordt er verlegen van.
    ik plaats mooi jou link op mijn volgende blog ha ha....
    lieve groet jenneke en een mega knufke♥
    wat ben ik blij dat ook jij mijn eerste swap maatje was

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij past echt super meis. Ik vind hem geweldig en zal er sowieso vaak mee fietsen ..... Geen koude oortjes meer!!!!!!

      Op houden met die watervallen hoor hihihi anders waterval ik steeds met je mee ;-)

      x x x x

      Verwijderen
    2. ha ha ha.......nu valt er pas echt een last van me af....het is toch erg als je zo in elkaar zit ( grumph)

      Verwijderen
    3. Die Jenneke toch, je hebt je drukgemaakt om niets, want oh oh oh wat is het toch leuk wat je allemaal hebt gestuurd.

      Verwijderen
  5. http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/10/de-swap-voor-moos-is-ook-binnen.html xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij verwend!!!! Het een nog leuker dan het andere. Jullie hebben het erg getroffen met elkaar hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke swap heb je gehad ja je moet het natuurlijk wel treffen met je maatje maar dit is echt een pracht van een swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo'n mooie swap. Jullie zijn goed verwend. Leuk hoor dat het bij beide zo goed in de smaak is gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel leuk om te zien allemaal, maakt de spanning voor de anderen alleen maar groter. Leuke en mooie cadeautjes heb je gekregen, geniet ervan.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk zeg !!! Dat breiwerkje is echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Moos. I want be, your post friend. I'm from İstanbul in Turkey. My name is eda. My e-mail delikitap@windowslive.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAt leuk!!! Mooie muts met bloem en die sleutelhanger is echt een Jenneke klassieker,die wil ik ook!!!! ;-) Wordt er ook helemaal blij van.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige dingen allemaal !! zo'n leuke pet!!!!
    en al die lieve kleine dingetjes!
    wat leuk dat we allemaal zo blij zijn met wat we krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...wat ben je verwend door Jenneke zeg...geweldig zo'n pakket! Jullie pakketjes over en weer zijn trouwens superleuk! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke swap! Ik kan me goed voorstellen dat je hier héél blij mee bent, ik ben wel benieuwd naar die foto van jou met die leuke muts :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Moosn,
    via Jenneke ben ik bij jou terechtgekomen.
    Heb al heel wat moois gezien op jouw blog :)

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oja, nog ff over je notitieboekje en je memo-blokje.
    WAUW !! Moos hoe jij dat zo'n prachtige cover hebt gegeven. Dit is een héél leuk idee :)Wreed plezant voor degene die het krijgt.
    PS: Die 'n' achter jouw naam in 't vorige berichtje , die is erbij gesukkeld. (dit zie ik nu net).
    Nog een fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat hebben jullie superleuk met elkaar geswapt. Het plezier en de creativiteit spatten ervan af.

    BeantwoordenVerwijderen