zaterdag 24 maart 2012

Van alles en nog wat

Heeeeeeeeeeerlijk toch het zonnetje, het temperatuurtje, het weer buiten kunnen zijn!!!!

Dat is tussen alles "wat moet" toch een welkome afleiding hoor!

Druk bezig met produktief bezig zijn voor Koninginnedag.
Er is een sleutelhanger-molen gemaakt waarvoor ik nu met ijzerdraad haakjes aan het buigen ben. En natuurlijk moet deze ook gevuld worden met gehaakte sleutelhangers. Foto's volgen .....

En verder van alles en nog wat haken voor een zo groot mogelijk assortiment :-)



Het aapje komt uit het boek Amigurumi & More
Het beertje kun je HIER vinden



Het cupcake-doosjes komt van Matawi's Crea's

En dan staat er voor nu op het weekend-menu AVONDDIENST draaien.
Het is niet anders :-)

Allemaal een heel fijn weekend en geniet van het mooie weer!!!

Liefs Moos

11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke en kleurrijke knuffels, ziet er allemaal heel aantrekkelijk uit. Dat wordt een mooi assortiment!
    Sterkte met je avonddienst!
    XXX Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave dingen heb je gemaakt! Die gaan vast als broodjes over de toonbank op Koninginnedag, reken maar van yes!
    Hier is het ook heerlijk genieten van dit buitensporig vroege lenteweer, maar het zal vast niet blijven...

    FIjn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke diertjes heb je gehaakt.. en een mooie cup-cake!!! En je bent er nog voor bezig.. Dat komt wel goed bij Koninginne-dag!!
    Fijn hé, dat we zo kunnen genieten van het lekkere weer.. je zal ook wel buiten haken..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hoeft dus pas aan het werk als de zon naar bed is :-)
    Je bent lekker bezig geweest! Ziet er allemaal super uit. Ik ben wel benieuwd naar je sleutelhangermolen en de daarbij behorende sleutelhangers natuurlijk. Jij gaat 30 april vast goede zaken doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die verkoop gaat vast lukken hoor,meis wat een leuke spulletjes allemaal en nog even doorhaken, hé nog een goeie maand succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke beertjes heb je gehaakt!!
      Heerlijk in de zon.

      Groetjes Geriene
      nu zonder spelfouten :-)

      Verwijderen
  7. Owh wat goed zeg, ik vind het altijd zo knap als mensen het geduld hebben om zulke dingen te haken. Ik ben altijd echt van de snelle makkelijke werkjes, ik vind die patroontjes altijd zo moeilijk te volgen. We genieten gewoon van jou werkstukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow wat geweldig. Ik vind vooral die 'roze' knuf helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes zijn het geworden. Dat beertje, zo lief!!!!
    Ik ga zo weer genieten van het mooie weer, buiten haken in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk allemaal, vooral het beertje is enig, ik heb toevallig het patroon ook uitgeprint en nu ik hem zo ziet weet ik helemaal zeker dat ik hem/haar gaat maken. Je aapje is een leuk eigenwijs ding.

    BeantwoordenVerwijderen