maandag 28 oktober 2013

Bij de volgende rotonde rechts af .... met als bestemming de BLOG-STERREN-DAG!!!!!!

Sommige mensen leven "de droom"
En als je aankomt rijden in Ingen
dan komt deze droom tot leven ....


Zie hier het fantastische huisje van Esther en Berry

Een Tuinderij waar drachtplanten worden gekweekt, 
veel dieren wonen en waar respect voor alles 
wat leeft hoog in het vaandel staat!
Een plek waar kennis word uitgewisseld 
door mensen met ASS en 
mensen die interesse hebben in de visie 
en missie van Tuinderij Ganzert

Kortom een plek waar mensen een kans krijgen 
die normaal tussen wal en schip dreigen te raken!



Het decor van onze fantastische
bloggers-sterren-dag!

En het heeft zo moeten zijn. 
Zelfs de weergoden waren ons gunstig gezind.
Want ook al was de voorspelling regen ... 
wij hebben de middag volop buiten kunnen genieten
 van deze schitterende omgeving, 
de warme gastvrijheid, 
van elkaar 
en van heel veel lekkers.

Rondleiden ... en bewonderen!


Zie hier Angeline ... de jacht op de uilen :-)


De rariteitentuin ... ik noem het de GAAF-iteitentuin


En nog meer lol en dingen om te zien!


Heeeeeel veel zelfgemaakt lekkers!
We hebben gesmuld!!!!!!!!


Iedereen liep lekker rond,
kwebbelde, babbelde, tokkelde,
ging walnoten en stoofperen rapen,
kortom iedereen GENOOT (met hoofdletters)




En dan Moos haar kanjers ....
Bjorn 
die de hele dag parMANtig
rondliep met zijn roze strik 
en niet vies was van veel knuffelen

Bep
die lekker binnen bij de AGA lag 
maar ook zeker te porren was voor heel veel liefde!



En nog meer heerlijke beesies!
Heb zelfs nog tegen de avond de
 lieve knorremeisjes een appeltje mogen voeren met Essie!




En veeeeels te snel kwam een fantastische dag ten einde


Dank jullie wel

Esther (en Berry)
Femke
Mirjam
Hester en Jenneke
Angeline
Susan
Linda
Marjo
Marloes
Janita
Maddy
Letty
Sylvia
Berna
Joyce
Trui

voor een schitterende
 "te koesteren en warme deken" dag

Het was top om jullie in het echie te mogen ontmoeten!!!!!!!!

Verwend ben ik ook

Door Esther


En door Angeline .... ik kreeg een hertjes GOODIE BAG

En owwwwwwwww my goodness .... 
wat een hertjes-overload

De hertofiel in mij bloeit weer helemaal op

Een hertenkaars, hertensleutelhanger, hertenhanger,
een keilief hertenblikje ... en chocolade letter


En kijk dit droppie eens ....
Moos is verliefd hihihihihihi


En nu .... nagenieten, nagloeien van een fantastische dag.
En de storm uitzitten hihihihi

Liefs Moos

45 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal oer gezellig uit, wat heb jij genoten. Ik ben niet zo'n 'hertofiel' maar ik geloof dat er een verandering aan komt! Inderdaad wat een droppie die laatste!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het net ook gelezen bij Jenneke.
    Dit is voor jullie vast en zeker een TOP DAG geworden!
    Geniet van een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk hè mop !!! Ik zit ook nog na te genieten en óók van jouw verrassing. Die ik al eerder zelf had gevonden, máár ik ben erg blij met de plaatjes, ik ga er kaarten van maken :-) Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's heb je gemaakt Moos!!! Het was volgens mij een topdag! Lekker na genieten vandaag. Pas op dat je niet weg waait met Tika vandaag ;) Wat een woei buiten! Jullie hebben het gisteren echt getroffen me het weer!!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh nespressootje erbij en nog een ker je mooie verslag lezen enne ook Bep en Bjorn zijn in looooove met tante Moos!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die verhalen en dat nagenieten...wat hebben we er lang op gewacht en wat was het razendsnel weer voorbij hé...het was echt een TOPdag en wat ben je hertelijk verwend...hahaha super!! Kalm aan MoosieMeis, geniet nog ff van je vrije dagje (doe ik ook:-)!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende fotos , ik herbeleef het helemaal , super moos!! Kheb ook zwaar genoten xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker nagloeien tijdens de storm :-)))
    Wat een top locatie trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie hebben het gister echt super getroffen met het weer. Hele leuke foto's ook van een top dag zo te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's. Volgens mij was het een fantastische dag!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what can i say....... een BIJzonder mooie dag .... genoten genoten en mijn ogen uitgekeken bij essie

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er gezellig uit. Jullie hadden ook wel een mooie plek ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi verslagje meis van een topdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig daar! Tussen de dieren en helemaal herfstig. Wat een topdag! En tot slot nog die mooie hertjes ♥.
    Geniet nog maar lekker na!!! X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw! Super leuk joh!! En wat een zeer gave plek.

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Wat een gezelligheid :-) Ik kan me voorstellen dat het een hele leuke dag is geweest. Lekker van na genieten..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooo leuk om jullie zo lekker bezig te zien!!!!
    De gezelligheid straalt er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat hebben jullie zo te zien een topdag gehad!
    En wat een superleuke foto's allemaal.

    ik hoef niet te vragen of het voor herhaling vatbaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh Moos je kon het niet beter omschrijven als wat je hier deed!Ik heb ook zoooo genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt het heerlijk omschreven....echt nagenieten met al die leuke foto's.
    Was echt een topdag, gezellig, teveel gegeten en het vloog voorbij:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zo leuk om overal de verslagen te lezen van deze Top dag! Het was werkelijk een feestje om iedereen te ontmoeten, het was ook een niets moet alles mag dag. Noten rapen, beestjes knuffelen, eten in overvloed. Ik heb genoten! Thanks aan alle lieverds, hè lekker ding! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk verslag weer! Lekker nagenieten meis!
    Volgende keer hoop ik er ook bij te kunnen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook hoor mop! We misde je al in de auto!!!!!!

      Verwijderen
  23. En of het toppie was! Een grote dosis vitamienen om nog lang van na te genieten! Heerlijk verslagje met leuke foto's van een superdag! En ik ben ook héééél blij om de enige echte Moos van dichtbij mee te mogen maken hahaha! I loved it! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gezellig. Je bent lekker verwend met mooie hertjes. Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heerlijk al die foto's... ziet er reuze gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk verslag van jullie topdag! Fijn om te lezen hoe jullie zwaar hebben genoten! Liefs vanuit het brabantse land!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk! Wat een fijne dag voor jullie en al die hertjes verwennerij super toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw wat een superdag hebben jullie gehad,ziet er allemaal heeel
    gezellig uit,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw het spat van de schermen :-) het is super leuk geweest !!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja wat was het een gezelligheid allemaal! Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, oh, wat leuk! Zag al een verslagje op Maddy's blog, maar met jouw foto's gaat alles leven. Wat een geweldige omgeving!
    Ook leuk om eens wat gezichten van achter de blogs te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuk verslag van een prachtige omgeving van een gezellige Bloggersdag! Volgende keer kom ik ook! Dit is echt genieten he! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooi verslag heb je gemaakt! jammer dat ik de rariteitentuin helemaal gemist heb... zeker niet goed opgelet bij de rondleiding ;) was top om jou en de anderen te ontmoeten! dat gaan we vast nog eens overdoen!

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gezelligheid, daar kun je nog lang van nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Las het al bij Jenneke, klinkt als een gezellige dag, geniet er nog van na...!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook hier weer mooie foto's, mooi verslag, de gezelligheid spat van mijn scherm ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De dag kon niet meer stuk, zo te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen