woensdag 16 oktober 2013

Wat ruist er in het struikgewas ....

Kijk maar eens goed ....
Ze zijn handtam :-)


Het zijn de baby gympies 
uit de Mollie Makes (06/2013)


Voor een collega!

En verders ....
Nog steeds wat jetlag van de nachtdiensten ....

Ben ik begonnen aan de treinsjaal van Marjo
met, hoe kan het ook anders .... Fenna

(voor de Facebookers onder ons ...
het patroon vind je bij de


 En kwam ik deze bolletjes vandaag heel goedkoop tegen ....
en daar het vlees zwak is ... heb ik ze gekocht ...
een restpartijtje van 9 stuks


En aangetrokken tot de kleurtjes ....
voel ik weer een ander haakwerkje opkomen ....

En kreeg ik de meest fantastische post 
van 
mijn 
HELDIN


BEPPIE BOOP

van het blog

Een bio-eitjes-hoedje :-)

En tot grote verbazing ziet
  GoeRoe MOOS


Dat ze bijna de 500 VOLGERS heeft gehaald.

Ja ik weet het ... het is flauw hihihihi
maar steeds als ik het woord volgers zie 
denk ik toch aan de 1 of andere sekte hihihihi

Niettemin vind ik het geweldig dat jullie mij willen volgen!
En eerlijk gezegd kunnen die aantallen me gestolen worden.
 Ik koester de trouwe "volgers" die altijd 
de meest leuke en lieve reacties achterlaten.

Daarom snel maar eens 
een leuke give away op touw zetten ....

(daar moet ik nog even op mediteren hahahahaha)

En nu ga ik koken ....
Een culinair hoogstandje al zeg ik het zelf!
De kant-en-klare lasagna de oven inschuiven,
en dan even later ook nog 
de kruidenstokbroodjes opwarmen!

Ik hoor jullie denken ..... 
zooooo heeeeee die kan goed koken!

En dan ben ik het hoogtepunt vergeten ....
 ik snij ook nog een tomaat in plakjes 
en die leg ik op de lasagne!

Het moge algemeen bekend zijn ...

ik haat koken (maar hou wel van lekker eten hahahaha)


Liefs Moos

47 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie bolletjes heb je gescoord zeg. En de fenna blijft leuk hé wat er ook van gemaakt word het ziet er allemaal even mooi uit. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelijk heb je hoor met dat eten, je kan beter haken :-)
    en ik denk ook altijd aan een sekte bij het woord volgers hihi
    die gympies zijn *smelt*...
    de sjaal lijkt me ingewikkeld ?
    en goedkope restpartijtjes nooit lagen liggen daar krijg je spijt van !
    mooie post van Betty Boop.
    tjonge klinkt als een geweldige dag :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eet smakelijk, de slofjes zijn leuk en ik ben heel benieuwd wat je van die bolletjes gaat maken! En die sekte, ik volg je graag dus behoor graag tot deze sekte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan het ook niet laten om knutselspullen te kopen als deze in de aanbieding zijn. Elk wolwinkeltje is niet veilig als ik binnenstap. Vandaag ook weer haakkatoen gekocht en weer een leuk haakboekje.
    Ga nu meteen daar wat uit maken.
    Jouw gympies zijn erg schattig. Leuk cadeautje hoor voor jouw collega.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie slofjes, leuk die wol ja zo n partijtje kan je niet laten liggen hoor vind ik ook ,fijn dat ik nu bij je sekte hoor ,kan erger ha ha ......gr marloeskreatief

      Verwijderen
  5. Volgens mij zijn we daarin allemaal hetzelfde; we kunnen geen mooie wol voorbij lopen... Zeker niet als het in de aanbieding is, we het NATUURLIJK heel hard nodig hebben (even niet in de kasten kijken), de kleur zo mooi is, voor een toekomstig project en elke andere reden die wij kunnen bedenken om wol te kopen :)
    De gympies zijn echt heel lief, de ontvanger zal wel blij zijn.
    En koken, nee, ook niet mijn hobby. Maar ja, ik zal toch wel moeten als ik wil dat mijn Volgeltje af en toe groente binnen krijgt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de gympies schattig en de fenna wol: helemaal mooi! Ik heb net zelfs nog even op marktplaats zitten neuzen, maar helaas, niemand die dit verkoopt... Je hebt trouwens leuke foto's gemaakt zo in het groen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o ja, in die klup zit ik ook: wel eten, nie koken. maar ja! ik zit trouwens nu in m'n zalmroze/terra outfit dit te tiepen he? ommmmmmm....... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, die schoentjes zijn geweldig leuk om te maken en om weg te geven!
    en ik ben benieuwd wat je nu weer uit je haaknaald gaat toveren met je nieuw bollen! Eet smakelijk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ik ben ook zo'n beetje de swedish chef! Gelukkig houdt mijn man van koken, ik van 't opeten! Je nieuwe bolletjes zijn weer heel mooi van kleur!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook geen keuken prinses,
    ben liever creatief zoals jij Moos.
    Leuke bolletjes heb je gescoord, tof!
    Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hè, wat weer een heerlijk blogje, Moos! Ik zit alweer met een grote grijns te lezen :)
    Veel plezier met je nieuwe bolletjes en sterkte met je nachtdienstjetleg. Het blijft afzien he, die omschakeling van dag naar nacht en weer terug...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die schoentjes Zullen ze vast blij mee zijn.
    Ben benieuwd wat je nu gaat maken van je nieuwe aankoop.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb met het blad in mijn handen gestaan om die schoentjes, maar het zat ingepakt en ik kon niet zien wat er verder instond, dus niet gekocht, maar nu heb ik spijt.
    Die aankoop ziet er erg mooi uit. Ik zou er een lekkere colsjaal van breien, maar jij hebt vast iets heel anders in je hoofd. Ik wacht vol ongeduld af hihihiihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve gympen zeg, zal best wel stoer staan. En die bollen wol... tja, je bent verslaafd of niet, haha, ik zou ze ook gekocht hebben, ziet er mooi uit! Eet ze! Bon apetito :))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heee das mijn maatje whahaha en 500 volgers whoopwhoop en die sjaal, wauw!!! Enne een dikke lebber van Beppy, breek de dag tik een eitjuuuuh das culinairen in de ochtend ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg gedwee hahahahaha! Wat een toffe gympies en die sjaal wordt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze volgeling volgt goeroe Moos van de hare Moosnahjs met als positief gevolg steevast een (glim)lach op haar gezicht bij het lezen van een nieuwe bladzijde uit haar Heilig virtueel boek

    hahahaha
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie slofjes en die sjaal wordt vast ook heel mooi!
    Groetjes van een volgeling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schattig, die gympies! Ik kan me alleen niet voorstellen dat je collega die past :-p
    Fijn hè, al die mensen die graag op je blog komen :-) Ben blij dat ik één van hen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Whahaha...wie volgt Goeroe Moos nou niet graag en ben dan ook met trots een echte Moosie-ist hahaha!!! De gympies zijn echt schattig geworden, mooie bollen heb je gescoord en je gaat met haken weer als een trein...sjaal! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb het net nog uitgebreid met mijn vriendin over lasagne gehad! Het is zoooooo lekker!
    Je gympies zijn super! Kan je ze ook in maat 41 haken? ;-)
    Gefeliciteerd met al die volgers!! Ga zo door!!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een stoere (maar o zo lieve) gymschoentjes,je gaat als een trein Moos met je haakwerken,hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk die handtamme babyschoentjes! En ik ben mega benieuwd naar het eindresultaat van je sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh wat een lieve schoentjes. Daar zal je collega wel heel blij mee zijn.
    En die restpartij ja dat moet je ook wel meteen meenemen als je dat niet doet en je krijgt spijt dan zijn ze vaak al weg ;) En ben heel benieuwd naar het resultaat van je sjaal wordt wel vrolijk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sjeuuuu wat heb jij voor een haaknaald?!?!?Eentje die 100 meter per halve minuut gaat of zo...whahaa.wat scheetig die gympies en nog nog 'even 'aan een leuke sjaal ernaast bezig race hooker dat je bent,ha,ha,ha!!! ;-)Maar ik ben wel blij dat ik bij jou goeroe clubje zit hoor!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hihi je gaat echt als een speer heerlijk en allemaal zo mooi die gympies knap gedaan zeg!!!! en je sjaal kei leuk ♥.... i ,i follow, i follow you ♫
    wowww 500 bijna veeeeeeeeeeeeeeeeel zeg en verdiend.
    en heerlijk zo een koopje

    hugs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat schattig zulke kleine schoentjes :-)
    Je verwoord precies hoe ik ook over volgers denk !
    Uhhh een Fenna give-away misschien... ik baal namelijk wel een beetje want ik heb het niet.. boeeeeehhh snif snif..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weet je, ik vind dat je altijd zo gezellig schrijft!! Je MOET dit altijd met een glimlach lezen....
    En wat een mooie wol heb je gescoord!! Zoiets overkomt nou altijd een ander! Maar ik gun het IEDEREEN (mezelf ook).
    Nou zullen die volgers je misschien niet veel doen (het aantal), maar het is toch wel leuk als je ziet dat je volgers hebt vind ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwww 500 volgers is wel veel hoor!!! En je schoentjes,ahhhh te schattig!! En groot gelijk dat je die wol meenam. Zou ik ook gedaan hebben ;)

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hehe, eindelijk even tijd om te lezen wat er bij Moos in het struikgewas ruist! Wauw, wat een leuke gympies! Ik ben ook gezwicht voor deze Mollie Makes en die gympies gaan er bij mij ook zeker nog eens komen! Ja gek woord he, volgers. Toen ik net was begonnen met bloggen zei mijn zoon samenzweerderig tegen z'n broers en zussen: Mama heeft al 50 volgelingen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gave gympies heb je gemaakt. Echt super tof.
    Ik vind het niet raar dat je al zo veel volgelingen ;-) hebt. Je blog is zo leuk om te lezen en jouw reacties zijn altijd hartverwarmend. Ben benieuwd naar je sjaal. En ja, zulke mooie bollen laten liggen dat doet toch niemand?? Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat lief!! Je sjaal en muts hieronder zijn ook prachtig trouwens!!! En wat een mooie kleur wol zeg! Toch ook eens kijken ;) Misschien betere kleuren voor een tas. Ik zal eens kijken wat ik er mee ga doen hoor, misschien met een leuke voering ;) en haha dat van dat koken, heel herkenbaar!!! Ach, je kunt ook niet alles, toch?! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De schoentjes zijn lekker stoer. Daar is jouw collega vast blij mee.
    Heerlijk om ergens betaalbaar garen tegen te komen.
    De sjaal van Fenna wordt prachtig. Hoe dom van de Wibra om dit garen niet meer te verkopen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Die gympies blijven leuk he, ik heb ze 1x gemaakt en ik kreeg herhaaldelijk de vraag ze nog eens te maken... Maar daar moet ik nog even moed voor verzamelen, hihi (maar een 2e keer zal het vast makkelijker gaan). De treinsjaal wordt vast ook weer heel mooi met Fenna (hoeveel bollen heb je nog op voorraad? :P) Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh ja, en gefeliciteerd met al je "volgers" :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat een gezellige blog heb je weer geschreven, leuk hoor die schoentjes, heel schattig! Het bio-eitje hoedje vind ik erg grappig.

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een fantastische slofjes! :) En proficiat met je aantal volgers maar ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat het vooral de trouwe zijn die tellen, dat vind ik ook!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh heerlijk toch.......lekker zwak vlees :D
    Ben benieuwd wat je project gaat worden van het mooie wolletje.
    De gympen zijn zó schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi goeroe van me, wat een schatjes hé die gympjes, heb mij er ook 1 keer aan gewaagd maar vond het nog een heel werk. En die restpartij zou ik ook niet laten liggen, word vast weer iets heel moois. Zit ook in de nachtdienst jetlag, kan niet slapen gggrrr en ga er overmorgen alweer in help!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat zijn die gympies leuk zeg. En wat heb je een prachtige bolletjes gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Die kant en klaar is toch ook super lekker! (zei zij die ook een bloedhekel heeft aan koken maar godzijdank een kok in huis heeft ;-)) Super weer die sjaal. En die gympies had ik al opgemerkt maar zo gemaakt vind ik ze nog vééél liever :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Whahaha lekker ding! Ja ik volg!! Love you Goeroe :D. Hihihi zondag krijg je een dikke knuff, moet de goeroe wel even afdalen tot mijn niveau :p whahaha. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen