vrijdag 18 oktober 2013

Prioriteiten stellen - en een weggevertje


Prioriteiten stellen ....
Ik doe het dagelijks .....

Zo koos ik ervoor dit alles om me heen te negeren ....




En te genieten van mijn jetlag na de nachtdiensten
En volop te haken ....

Met als resultaat





Marjo's treinshawl ....
omgetoverd tot een Moos-shawl

Marjo's patroon vond ik op de
DUTCH CROCHET group op Facebook


En van een simpel armbandje maakte ik een shawl -speld



En ook ontving ik lieve post

met werkelijk een super lief 
gelukspoppetje in Hollandse stijl


En won ik een prijs bij Esther
omdat ik nummer 10 typte hihihihihi


Heerlijke walnoten (in het groene bakje)
Een potje met honing-walnoten (als dank voor mijn ohcnop)
Een prachtig geel gemeleerd bolletje katoen
Hartjeskaarsjes
En ik kan mijn eigen kaarsen maken!

Hoe leuk .......... en lekkerrrrrrrrrrrrrrr :-)

En dan nu aan de vooravond 
van deze vrijdag, 
nee niet van het weekend 
en ook geen herfstvakantie hahahahaha, 
maar een nieuwe werkweek voor Moos,
 (hoezo omgekeerde wereld)
 los ik mijn belofte als goeroe in 
en gooi ik er een 
WEGGEVERTJE
voor mijn trouwe volgers tegenaan!


Ik heb de noodkreten 
her en der gezien.
Geen Fenna-wol meer 
te krijgen.

Dus dit is je kans!!!!

Mocht je deze 4 bollen willen ontvangen ....
laat dan een berichtje hieronder achter.

Op Maandag 4 november 
wordt de nieuwe eigenaar van 
deze bolletjes dan bekend gemaakt!

Wens ik jullie een heel fijn weekend 
en eventuele herfstvakantie.

Mijn wekkertje gaat morgen en zondag om 5.45 uur.
En vanaf maandag ga ik weer de nachtdiensten in ...
ik voel een nieuwe JETLAG aankomen hahahahaha

Liefs Moos

132 opmerkingen:

  1. Hihi hoe krijg je het voor elkaar zo vlug te haken knap hoor als je bdenkt dat je ook nog werkt!!!
    Meid wat een energie heb jij..
    Hihi komt me bekend voor je eerste stukje van dit bericht ogen dicht en negeren lol...
    Leuk giveaway heb je hihi ik was met de rook van de bandjes van mijn scootmobiel naar de Wibra maar.... helaas en in de wijde omgeving ook niet meer lol mijn hussie is stad en land af geweest, volgens mij zijn alle haaksters met Fenna bezig...
    Toch ondanks je werk een fijn weekend.
    Groetjes Janny.e

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja hier ook nog niet gewerkt met de Fenna wol,hebben hier geen Wibra dus waag nu een kansje bij jou superleuke give away!!!

    Werk ze dit weekend! Ik mag morgen ook weer een dagje!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtsjaal ! Ik heb dit patroon in een boekje staan (of iets wat er erg op lijkt) maar volgens mij staat daar een fout in, ik bleef steken en kwam niet meer verder (maar ik ben ook blond dus wie weet ligt het daar aan). Wat een verwennerij door Es, liehief!
    Omdat ik van Vera al 3 bollen kreeg toegestuurd gun ik deze super bollen aan een ander (het kost me moeite hoor hahahaha!!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou willen dat ik het kon negeren. Maar helaas ik reageer op teveel dingen en heb daar zelf last van misschien dat ik het ooit nog leer negeren maar tot op heden helaas niet. Mijn computer stopt er bijna mee en dat komt door mijn gekwijl bij het zien van deze bolletjes want wat zijn ze mooi en wat zou ik ze graag willen winnen. Het kwijl loopt zo op mijn toetsen bord dus ik ga hier snel weg voordat het te laat is voor mijn toetsenbordje. Maar ik maak dus heel graag kans op deze mooie bolletjes. Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al wel gewerkt met Fenna maar betreur dat ik niet meer heb gekocht. Want de kleuren zijn prachtig en het werkt ook heel fijn.
    Dus die bolletjes zijn welkom. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JAAAAA, ik grijp steeds mis bij de Wibra. En ik wil ook heel graag wat van het garen maken....
    groetjes Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha dat jetlek gevoel ken ik wel. ik moet nu nog 1 nacht en dan ben ik weer een paar dagen vrij na 7 nachten te hebben gewerkt. :-)
    ik doe heel graag mee want ik ben alle wibra's hier in de buurt af geweest maar helaas ze hadden nergens meer. :-(

    fijn weekend
    liefs nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemineetje MoosieMeis, hoe DOE je het toch...zelfs als ik de stofmonstertjes negeer lukt het me nog niet...geef nou maar toe, je hebt gewoon stiekum een gemotoriseerde haaknaald (psst..waar koop je die?)!!
    Ik vind je Give Away geweldig, maar aangezien ik al omkom in de UFO's en de WIP's en zelf ook nog Fenna heb liggen,. gun ik een ander deze kans!
    Deze sjaal is ook weer zooo gaaf en die speld maakt het helemaal af, als ring gebruik je dus een armbandje en dat stokje is een soort saté-stokje zie ik nu...hoe slim!! Werk ze weer!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet helemaal te zeggen wat een onwijs leuke post je van Esther hebt gekregen, honing walnoten?...dat klinkt jummie!

      Verwijderen
  9. Super leuke trein sjaal heb je gemaakt. Toch weer iets totaal anders. En die Fenna .... heeeeeeeel graag. Wat leuk zeg. Overal uitverkocht inderdaad. Ben net nog geweest om te kijken of iemand toevallig een bolletje had terug gebracht hihi. Helaas pindakaas.
    Fijn weekend!
    Groetjes winneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaa, hier moet ik wel ff op reageren hoor, ik doe graag mee! Man, wat ga jij snel met al je mooie werkjes, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je walnoten zijn als dank voor de ochnop!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, ik doe graag mee! Heb de felle kleurtjes variant wel te pakken gekregen maar deze niet.
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk :-) Tuurlijk doe ik graag mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh ja leuk. ....was er ook naar opzoek, maar helaas nergens meer te krijgen...wat een mooi garen..
    laten we hopen dat ze het wel weer krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahahaha ...wat een onwijs leuke post van essie en angeline zeg ♥♥♥ en gelijk heb je laat de boel de boel, niks verplaatsen en het valt allemaal wel mee.... oeiiiiiiiiiiiiii die give away ♥♥♥ ik zet hem bij me op het blog maar kan het gewoonweg echt niet maken om mee te doen....en jij weet wel waarom♥.... kussiesssssssssss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. natuurlijk wil ik dat wel winnen bij jou :)
    En wat zie ik weer veel herkenbare dingen een overvolle wasmand en een lege wcrol. heerlijk als je er dan rustig op los kan haken dat is pas genieten en werkse in je werkweek !!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik vergeet de sjaal hahahahahaha wat is ie gaaaaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke post van de dames, leuk hoor, graag doe ik mee met de weggever, zal hem ook even een plekkie op mijn blog geven, heb de fenna niet meer kunnen bemachtigen en hij is wel heel leuk!
    Dank je wel voor deze geweldige weggever!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wauw mooie sjaal zeg super en hardt werken en nog tijd vinden om te haken super en ik doe graag mee om de fenna te winnen hihi grtjs ann xxx

      Verwijderen
  19. Oh, wat een prachtige sjaal heb je er van gehaakt.
    Ik doe natuurlijk weer heel graag mee met je give away.

    Succes met de nachtdiensten (hoe hou je het vol!)
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf dat je deze bollen weggeeft! Ik doe graag mee, hier zit geen wibra in de buurt en toen ik tijd had om eindelijk naar (meerdere) Wibra's te gaan was alles al op.
    Dat je het volhoudt, al die nachtdiensten! Ik ben zelf verpleegkundige, maar nachtdiensten zullen nooit mijn favoriete diensten worden ben ik bang. De dienst zelf is heerlijk, maar het s nachts wakker blijven en overdag slapen lukt me niet zo goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Moos, Wat heb je een prachtige sjaal gemaakt. Echt prachtig! En ja, dan wil er weleens werk blijven liggen, hoe herkenbaar. Komt wel weer goed toch?
    Ook heb je heerlijke post ontvangen, ben benieuwd hoe de honing smaakt, lijkt me heerlijk.
    Ik doe graag mee met je give away, ik heb meerdere wibra's bezocht en overal was het uitverkocht en werd gezegd dat het niet meer terugkomt. Vet balen want wil graag ook een mooie sjaal of col maken.
    Succes met je aankomende diensten. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. helaas is het mij niet gelukt om fenna garen te krijgen.
    heb verschillende wibras gehad maar net overal uitverkocht.
    zou dus heel graag een kans maken op dit prachtig garne en dan ook nog in deze mooie kleuren.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O jee als ik je ritme lees voel ik de jetlag al aankomen. En die fenna wol die wil ik heeeeeeel graag, hier is hij niet te vinden. Werk ze komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moossieeeeeeeeeeee! Wat een über GEWELDIGE sjaal! *jaloers*
    En wat een leuke post heb je gekregen.

    Groot gelijk dat je soms dingen negeert. Vooral de eerste en de laatste :) Wasmanden met strijk staan bij mij automatisch in de modus *die zie ik niet* :)

    Fijn weekend en sterkte met werken straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave shawl zeg! je negeert de stofmonsters en pleemonsters maar dan heb je ook wel wat! Uhhh... ik doe nooit mee met give aways maar nood breekt wet:)) ook bij mij in de buurt geen bol te krijgen, dus ik doe een gokje, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een hippe sjaal! Je pakket van Es mag er ook wezen. Je weggevertje is echt een toppertje, geluk heb jij met zo'n Wibra in de buurt en dan nu ook voor de rest van je volgers te winnen... lief
    Graag doe ik daaraan mee.
    Fijn dienstweekend gewenst.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige Give-away, ik doe ontzettend graag mee! Je sjaal is ook weer prachtig en ik ben gek op je schrijfstijl! Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja en WEEEER rollen mijn ogen uit mijn oogkassen....sjee ik wil de 27ste jou haaknaalden zien!!!!En dan niet stiekem dat motortje eraf halen van tevoren hoor!Prachtig je Marjo/Moos sjaal en heerlijke post ontvangen van Esther,kwijl,kwijl...geloof het goed ja dat dat heerlijk is,alleen al bij het zien loopt het water je in de mond,ha,ha.

    lieve groetjes
    Angeline


    P.s;1 troost...ik heb hier 3 van die manden zo staan die ik morgenvroeg weg mag ruimen en de stofbolletjes....ja die probeer ik volgende week wel ergens een keer te vangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie sjaal met al die kleurtjes. Het is ook een echte "Marjo-sjaal".
    Wat een heerlijke verwenspullen heb jij gekregen. Veel plezier ermee.
    Ik doe graag mee met je giveaway: niet voor mezelf, maar voor een brei- en haakvriendin die achter het net viste bij de Wibra......

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie sjaal heb je weer gemaakt,
    Ik laat de bollen aan de haaksters over,
    Krijg de mijne al niet af het is toch zo jammer
    dat lezen en haken niet tegelijk wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fenna wol... al veel over gehoord, maar nergens meer gezien. Ik grijp mijn kans! Trouwens een hele mooie shawl geworden! Die kleuren komen echt leuk uit. En dat van de boel de boel laten, herken ik wel. Maar op een gegeven moment word ik er zo gek van. Dan moet ik het opruimen allemaal en dan heb ik weer wat rust in de kop! Daarna weer lekker ontspannen met een haakwerkje... en dan begint de cirkel weer van voor af aan! Fijn weekend!

    Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een explosie van kleuren!
    En dat allemaal toevallig in je sjaal!
    Niets zo heerljik als lekker alles laten liggen. Welcome to my world.

    Wol is in dit huis altijd welkom.
    Zeker als hij Fenna heet.
    (al heel veel in blogland over gelezen alleen geraak ik niet in de Wibra wegens tijdsgebrek,
    daaruit volgt uiteraard ook logischerwijze dat ik evenmin haak-tijd heb,
    maar ik denk vooruit,
    tijdens het tweede semester geef ik minder les,
    dus ja,
    laat maar komen,

    "Fenna!
    Hierheen, hierheen!"

    Heeft Fenna me ghoord?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O Moos, je bent te goed voor deze wereld... Je geeft zomaar Fenna bollen weg? Ik doe niet mee hoor, ik heb er nog voldoende liggen.
    En heel verstandig om prioriteiten te stellen. De bekende "rommel" kom je elke dag tegen, dat kun je best een dagje negeren...!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. WHOEAAAAAAAAAAAAAAAAA
    YESSSSSS
    JOEPIEEEEEEEE
    Uh, sorry, wat gaaf !!!!!
    Ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het lijkt me vreselijk al die jetleggen. Ik heb al moeite om een normaal slaapritme te hebben. Succes weer met je nachtdiensten. Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat jij nog wel die bolletjes hebt? Hier alles opperdepop. Dus ik doe graag een gokje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Jee wat heb jij vaak nachtdienst ,kan je niet zeggen dat de sekte wacht met al je volgers. ..ha ha ja ik doe mee hoor gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  37. He, die stof monsters ken ik. Zijn neefjes wonen hier bij mij.
    En een kans op bolletjes Fenna, dat betekend een kans op net zo'n mooie sjaal als die van jou. Nou, net zo mooi, ik weet of dat me zou lukken. Maar ik zou mijn best doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. opruimen kan altijd nog toch! Succes weer met je werk. Lijkt me toch behoorlijk slopend allemaal....
    Ik zou niet weten wat ik met bolletjes garen moet doen aangezien ik totaal geen haak/brei etc wonder ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. We vallen soms in de dagelijkse routine, maar kruipen er wel uit, hé.
    Ik vind de kleuren van die fenna wol mooi, zou er wel iets mee kunnen haken,wie niet?!
    Zal ook een linkje zetten... Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wauw wat leuk!! Die wil ik graag winnen.


    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wowwwwwwwww nu zie ik pas welk patroon het is , zag hem ook al op Fb langskomen en dacht 'hmmmm' wat komt het patroon mij bekend voor hihihihiih ....Je hebt er een pracht van een sjaal van gemaakt Moos ....super ...
    enne voor de Fenna hou ik me nog steeds aanbevolen, zalig garen om mee te haken :-)

    Fijn weekend met veel zon

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vind je eerste foto echt geweldig!!!! En volgens mij was die noodkreet ook van mij: dus o zo graag doe ik hier aan mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jaa Fenna!!

    Je bent wel heel lief hoor, door naar onze noodkreten te luisteren.

    En alvast veel succes met je nachtdiensten!

    Groetjes Imara

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hahaha, dat stofje met gezichtje, zo grappig! Wat goed dat je dat alles hebt genegeerd, want anders had je nooit zoiets moois gemaakt! Ik ben zelf geen haaktalent, dus gun het haakgaren graag aan iemand anders :-) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dus jij bent degene die al die Fenna wegkaapt? ;-) Haha, er is echt een run op die wol! Ik heb ook al misgegrepen, dus ik waag heeeeel graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Die kleuren zijn leuk! Ik weet hier in de buurt maar 1 Wibra zijn en die had bedroevend weinig bolletjes. Alle vrolijke kleurtjes waren er al uit. Ik waag dus graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. O, die zijn zooooooooo mooi!!! Ik doe heel graag mee!! Leuk om eens iets voor mijzelf van te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een schitterende kleuren heeft je shawl.
    Ik doe graag mee want die bolletjes hebben zulke mooie kleuren.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Je bent een schat met je mooi weggevertje! Maar dit keer gun ik het een ander hoor, deze kleur heb ik zelf al kunnen kopen.
    Je sjaal is geweldig, helemaal Moos geworden, fleurig en fruitig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige sjaal!
    Ik doe heel graag mee met je weggevertje. Het garen heb ik alleen op verschillende blogs gezien. Elke keer te laat in de winkel, want de wibra is voor mij niet in de buurt. Mijn zus erop uitsturen, hielp helaas ook niet.
    Succes met je nachtdiensten!

    Liefs, evita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ja graag wil ik winnen maar met zoveel aanmeldingen is de kans klein. Succes met vroeg opstaan!

    De Handwerkmiep

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lekte gevoel hè, gewoon de boel de boel laten, doe ik af en toe ook hihihi. En je hebt je tijd goed besteed, wat een prachtige sjaal heb je gemaakt!!!
    Ik ga een gokje wagen voor de Fenna, heb het zelf niet gekocht, maar het is wel erg mooi. Dus nu ga ik duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. O nee ik zie een heel bekend monstertje boven aan je blog, die blijft hier ook steeds aanwezig.
    Ik ga vandaag proberen om hem het huis uit te jagen, overal verzamelde rommel te verzamelen en dan op te ruimen en zo de herfstvakantie met een opgeruimd huis te beginnen.
    Of zal ik toch maar lekker gaan zitten haken? ;-)
    Ik waag graag een kansje bij je, ik deel de bolletjes dan want ik heb genoeg aan 2 voor een poncho ( of was het nou ohcnop? ;-) )voor mij n jongedame en weet nog iemand die ik gelukkig zal maken met de andere 2

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een heerlijk pakketje heb je gekregen van Essebes en superpost van Angeline! Cool! En binnenkort ... :-) Negeren die dingen!! Nergens goed voor, groot gelijk hoor! :-) En nu ook hier de noodkreet, ik kan er met geen mogelijkheid vinden, die knappe bolletjes wol. Dus ik doe ook hééééééééééééééééééééééééél graag mee aan je noodgive-away! En jij weer veel succes met je wisselende uren, maar je zit wel op een nieuwe locatie hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een prachtige sjaal ! En dat ideetje van die armband vind ik ook te gek.

    Ik doe ook graag mee met de give away. Die kleur heb ik nog niet en zou fantastisch voor een kerstsjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Mooie en leuke spulletjes! Ik doe heel graag mee aan je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat kun jij goed prioriteiten stellen! Het is een fantastische shawl geworden! Prachtig! Leuk ook die speld! Wat een geweldige weggever, ik heb Fenna wol nog nooit in het echt gezien;: lijkt me super garen. Hier was het er nooit! X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Veel leuke en mooie creaties zoals steeds op uw blog. Graag doe ik mee. Al veel gehoord van Fenna wol maar toen ik er wou omgaan was alles uitverkocht. Dus ja, ik waag een kansje. Uw jetlag's begrijp ik maar al te goed. Heb zelf 25 jaar nachtdienst gedaan. Fijne nachtdiensten gewenst. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Deze laat ik aan me voorbij gaan. Ik ben zeer gelukkig met de Fenna die ik nog op voorraad heb liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Nou en of ik die begeerde Fenna wol wil winnen. :-) Toevallig ben ik met dezelfde wol bezig iet te maken...

    Werk ze, lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super je treinsjaal meis en ik heb nog Fenna bollen liggen dus ik gun ze iemand anders, goed werkweekend van je collega mol ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo meis (uhhh Moos) wat is je sjaal mooi geworden, om helemaal blij van te worden.(-: en ook hier geen Fenna te koop dus doe ik graag mee en ga me suf duimen ,tussen het haken en blogvolgen door (-:
    Sterkte met de nachtdiensten en tegen het stof gewoon zeggen: hallo stof lig je er morgen nog?? nou tot morgen dan maar!!dat kun je dagen volhouden (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heerlijk zoals jij laat zien hoe een mens prioriteiten stelt en wat dat oplevert. Heel mooi.
    Met het gelukspoppetje krijg je extra veel geluk (hoop ik).
    En toen, wat een verrassing:
    Vier bollen van de felbegeerde en niet meer te krijgen Fenna.
    Zie ik en lees ik het goed? Je geeft dit prachtige pakketje weg.
    Ik waag een kans!!!
    En maak anderen op mijn blog ook attent op jouw blog met weggever.

    Veel plezier tijdens het werken, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh ja, die Fenna wol wil ik wel winnen. Heb de dames van de Wibra elke donderdag lastig gevallen of het nog binnen was gekomen. Wat schrijf je toch altijd leuke berichtjes, Geniet er helemaal van.
    Groetjes Zonja

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gossie, ik kom hier ook van die akelige stofwuppies tegen. Jammer dat je die niet kunt elimineren door te haken :-) Je sjaal is prachtig geworden en je speld is helemaal TOP! Succes met werken, laat je niet kisten door de nachtdiensten! X Oh ja... Ik zou héél graag in aanmerking komen voor de Fenna!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. HALLO
    Voor FENNA doen we mee
    Ik waag mijn kans
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh ja en de armband sluiting,broche is super
    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Zou ik dan toch een keer geluk mogen hebben en de bolletjes winnen. Bij wibra greep ik steeds weer mis en mijn kleindochter willen er zo graag een poncho van. Leg een meisje van 4 jaar maar eens uit dat je de wol niet meer kunt kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Yeeeessss ik wil graag een gokje wagen om de trotse bezitster te worden van de wolletjes........hoop maandag weer een poging te wagen om te kijken of ze al binnen zijn.
    Fijne dienst.

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat voor moois heb je weer gehaakt! Ik gun de kans aan iemand anders, hier ligt nog wel wat Fenna en door gebrek aan tijd ligt die hier wel nog even denk ik dus geef je 4 bolletjes maar aan iemand die wel tijd heeft om ze op te haken.
    Liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik vind je shawl weer prachtig. En wat een mooie kleuren van die Fenna wol. Ik ken het zelf niet, we hebben hier geen wibra. Dus ik waag graag een kansje, als ik het zou winnen ga ik er zo'n zelfde trein-shawl van maken, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. die bollen wil ik wel, al is het maar omdat mijn nichtje Fenna heet! je sjaal is schitterend en om het stofmonsertje moest ik erg lachen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Haha ik negeer ook vaak het huishouden,met als een gevolg een was zo hoog gestapeld,dat de mount everest er niets bij is en veel laagjes stof haha,nou en,als ik maar leuke dingetjes doe waar ik gelukkig van word,de sjaal is echt schitterend,sterkte met je nachtdiensten,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wow normaal ben ik niet zo hebberig ,maar hier ga ik van watertanden :Fennawol ! Wie wil dat nou niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat mooie sjaal!, en ja heel herkenbaar...,
    dat als je ergens aan begint het ook "af" moet en
    dat al het huishouden er dan bij blijft.....
    Ik doe ook graag mee met de Give Away!






    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik doe graag mee - ik ben net een sjaal aan het breien in de befaamde fennawol, maar zou daar graag nog een paar handschoenen en muts bij willen ... ze zijn dus meer dan welkom - de fennawol is hier bij de wibra letterlijk de deur uitgevlogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ik doe graag mee, wil graag een mooie sjaal hiermee haken!

    Gr,Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hier geen wibra dus ook geen fenna :-( wat een super blog heeft u met mooie creaties!! Graag ding ik mee met deze mooie give away!!

    Groeten Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Haha Moos, je prioriteitenstelling is voortreffelijk !
    Mooie give-away, ik waag mijn kans en zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wat leuk Moos, ik zou graag meedoen!
    Ook bij mij is er een Give Away, kijk maar eens op http://owlybreienhaakwerk.blogspot.nl/
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Leuke post heb je gekregen! En prioriteiten stellen = heel belangrijk!
    Van die Fenna heb ik geen verstand, dus die laat ik graag aan anderen over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een mooie shawl, wat ga jij toch als een speer met het haken, wow, petje af voor jou! Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik wil ook mee doen en dat jet-lag gevoel ken ik ook ga nl de donderdag de nacht in voor 4 nachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oké, de kans dat ik deze mooie bollen wol ga winnen is zeeeeeer klein, maarrrr.... Wie niet waagt, wie niet wint.... Dus ik doe graag mee aan je mooie weggever!!

    Ik plaats nog even een link voor je!

    Liefs Elise

    (doe je ook mee aan mijn bingo??)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Hey lieverd nu niet meer schuldig voelen over die weggegooide jeans, nu je weet dat ik ze kan gebruiken weet je waar ze heen kunnen ;). Die sjaal is prachtigg super kleurtjes! Tsja ik ben geen haak/brei wonder dus kan er niets mee, hoogstens iemad vrage mij een poncho te maken hihi, maar ken ook niemand in mijn omgeving die dat kan en ik geloof dat ik ook niet tegen wol kan. Maak er maar iemand anders heppie mee;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een prachtige sjaal!!! Mooi gemaakt!
    Ik heb ook nog steeds geen fenna, maar dit zijn niet helemaal mijn kleurtjes. Ik denk dat je er iemand anders blijer mee maakt! :-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Mooie wol, prachtige kleuren! Daar doe ik graag voor mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een mooie das! Ik hoor iedereen over het fenna wol. Zou graag willen winnen en zelf mijn eerste das maken

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Via via op je blog terecht gekomen. Wat een leuke dingen maak je! En ook ik maak graag een kansje voor de Fenna wol waar ik een leuke colsjaal van zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ook ik ben via via op je blog terecht gekomen en dus ook volger geworden. Wil ook erg graag kans maken op deze bolletjes Fenna wol. Ik zal een link plaatsen op m'n blog. Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuke blog! Uiteraard doe ik graag mee aan de weggever!

    Grtz
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Whaaaa! Helemaal gemist! Tuurlijk doe ik graag mee!
    Klein kansje natuurlijk met zo ontzettend veel reakties, maar je weet maar nooit ;-) .
    Veel liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hier ook een liefhebber die al heel wat keren de Wibra binnenging, maar steeds maar te horen kreeg dat de Fennawol uitverkocht was :(
    Dsu waag ik maar mijn kans via deze leuke give-away !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  94. oh oh wat heb ik vaak voor niks de rit naar de wibra gemaakt. Door wind, regen en gelukkig ook zonneschijn. Maar helaas geen henna.
    Nu maar hopen dat ik hier meer geluk heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. De 100e opmerking, als die geen geluk brengt ;) Wat een prachtige sjaal!!! Wow, echt schitterend! En hartstikke goed dat je alles hebt laten liggen! Prioriteiten stellen, super! Succes met je jetlag :)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wie wil deze wol niet ! Hij is super van kleur en inderdaad is overal alles uitverkocht
    vind je sjaal super mooi geworden

    Groetjes
    diane
    www.creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen
  97. hallo, ik ben geen trouwe volger, maar wel een nieuwe volger die staat te springen om eindelijk dat beruchte fenna-garen in het echt te zien en er dan ook nog iets moois van te maken. Wie weet ben ik de gelukkige... Maar er zal altijd wel iemand gelukkig zijn met deze super mooie weggever!
    grtjs, Beja

    BeantwoordenVerwijderen
  98. O, geweldig........jij hebt het mooie Fenna garen over.........en je wil het ook nog eens weggeven!!!!!!!
    Ik doe mee.
    Gr Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Tja, er moet altijd een hekkesluiter zijn natuurlijk, ik ben bang dat ik dat ben. Maar omdat ik ook met de wol er al naast zat, ik heb het laatste alenige bolletje in de Wibra meegenomen maandag, zou het wel heel goed uitkomen....!
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuke creaties!
    Ik waag ook graag mijn kans voor die super leuke bollen! Ik heb ze ook niet meer kunnen bemachtigen.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wel, niet, wel.....mee doen! Eigenlijk heb ik nog wel wat wol liggen maar dit zijn super gave kleuren / bollen die je niet kan laten schieten?! Hier wil ik ook graag een kansje op maken.
    Enneuh, die sjaal....... is so BEAUTIFUL!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat een mooie shawl. En leuk dat je een armband om kan turnen in een speld.
    O, ik wil ook graag mee doen. Want heb al bij diverse Wibra's gekeken. Maar overal zijn de bollen wol op. Ik hoop dat ze in de Wibra weer terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Jij hebt ook gezorgd dat ik al mijn prioriteiten ben vergeten, ik kwam op je blog en vond het heel aansprekend. Ik heb heel veel gelezen, kwam ook bij je overleden poes (januari 2012) en kort daarop je nieuwe aanwinst. Dat was voor mij heel herkenbaar. Ik zal zeker nog meer artikelen gaan lezen.
    Je moet trouwens wel heel veel tijd in de trein doorbrengen als ik alles zo lees.
    En dan nu: je raadt het al, graag wil ik een kansje maken op de bollen Fenna!
    Alvast bedankt voor de leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. hallo,
    wat een mooie kleurtjes,heb bij ons in Belgie al vele wibra's afgelopen,helaas nergens te vinden.
    Graag wil ik dan ook mijn kansje wagen.
    Alvast bedankt.
    groetjes Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oh wat een leuke give-away! Waar ik woon hebben we geen wibra´s en geen Fenna wol, dus dit is mijn énige kans op die mooie kleurtjes wol. spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een leuke post mocht jij ontvangen!
    Ik doe ook graag mee met je give-away. Ik raak maar niet bij Wibra in de buurt, dus zo zou het ook wel leuk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wauw, ik doe graag mee. Ik had al via een blogster 4 van deze bolletjes gekocht, maar het ziet er naar uit dat ik nog een half bolletje tekort kom. Balen! Had ik maar meer gekocht. Daarom waag ik graag een kansje bij jou. En omdat ik dan maar een half bolletje nodig heb geef ik via mijn blog de rest weer door.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik wil ook graag meedoen voor de prachtige bollen wol, en ga je vanavond heerlijk genieten van een kopje thee met walnoothoning, ik ga vannacht de storm torseren en nog 1 nachtdienst draaien en dan genieten van mijn vrije dagen en misschien wel de voordeur en achterdeur even open zetten zodat die klein monster er uit geblazen worden door de storm opzoek naar een ander huisje

    Liefs Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  109. De sjaal is helemaal geweldig.
    Voor de wol doe ik graag mee.

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Oh ik zou ook graag mee willen doen. Ik ben ook al heel wat winkels afgeweest voor deze leuke bollen wol, maar helaas ook hier niet meer te koop. Ik zou er graag een kol van willen maken en heb niet alle vier de bollen nodig. Misschien een idee om meer mensen blij te maken????

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oh ja - ik doe graag mee. Bij de W.ibra hier greep ik mis en hoorde ik dat het niet meer binnen kwam.....

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Zie ik nog net hier die super leuke give away. Wat een mooie kleurtjes. Ja hoor ik doe heeeeeeeel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Oh ik zie dat je 4 bollen gaat weggeven. Die wil ik echt heel graag winnen, ik wil een omslagdoek gaan haken en vind die wol supermooi, alleen helaas hier niet bij de wibra te verkrijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ach wat een heerlijke give away, geen wonder dat je over de honderd aanmeldingen hebt. Ik probeer toch een gokje te wagen, wat zou het leuk zijn om dit keer niet naast de bolletjes te grijpen.

    Groeten, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een toffe give-away. Nergens meer te krijgen en opeens zijn er daar 4 bolletjes om te winnen. Daar gaat mijn hartje wel sneller van kloppen. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Oei, Moos, ik heb maar één van je bolletjes nodig om mijn sjaal af te kunnen haken. Zou je geen twee mensen blij kunnen maken???
    Ik wacht het met spanning af! Gr. Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Mijn langdradige naamgenoot kom ik overal tegen. Graag zou ik haar eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Het 124e berichtje hier... er is nogal wat belangstelling voor haha, maar niet geschoten is ALTIJD mis. Ik zou er iemand heel blij mee kunnen maken die er helaas naast heeft gegrepen. (ik heb zelf genoeg wolletjes ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  119. O wat leuk ik heb er nog nooit meegehaakt dus zou graag eens een sjaal proberen!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Als trouwe volger van je blog doe ik graag mee

    Liefs Crejann

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wauwie, daar zou ik graag een gokje voor willen wagen !
    Volgens mij wordt Fenna-wol volgend jaar opgenomen in de Dikke van Dale, zo vaak gonst het op het internet ;-)))) !
    Lief van je dat je dit doet !

    Grotejs,

    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  122. hoop nog op tijd te zijn , en wil ook graag mee loten,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik heb nog geen Fenna. Ik doe dus graag mee voor de 4 bolletjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik hoop dat ik nog kans maak om deze super bolletjes wol te winnen??

    Nog een leuke en gezellige avond!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ben ik al te laat?? Ik hoop van niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een geweldige Give-away, ik doe ontzettend graag mee! Je sjaal is ook weer prachtig en ik ben gek op je schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen