donderdag 17 november 2011

Een kerstkaartje



Ik moet iets bekenen *bloos*.
Ik ben niet zo van de kaartjes maken.
Begijp me niet verkeerd, ik vind het schitterend als iemand anders weer waanzinnig mooie kaarten weet te maken. Maar het is gewoon niet mijn ding.
Totdat ik dit idee tegenkwam! Want zeg je het woord "haken" dan heb je mijn aandacht ....

Ere wie ere toekomt want het idee komt van Dutch Sisters .... en ik was verkocht ;-)

Het is best wel priegelen en zo'n kaartje houdt niet altijd even makkelijk vast.
Maar ik vind het resultaat tot nu toe wel leuk.
Twijfel of ik ze nog verder moet "pimpen" (kraaltje, strikje) .... alleen een gehaakt randje heeft ook wel wat. Suggesties zijn welkom hoor!!!!!!!!!!




3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, ik heb nog een paar kaarten van blond liggen,
    3x raden wat ik daar mee ga doen ;)

    Groetjes, gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen idee zeg. Al surfend kom ik op je blog en die ziet er gezellig uit. Haken is niet mijn ding (ik naai meer) maar je hebt mij wel net op het idee gebracht om vandaag met dochter theelichtjeshouders te gaan versieren.

    BeantwoordenVerwijderen