maandag 14 november 2011

Reorganisatie voorbij

Nog steeds "in love" met mijn wolkast hihihihihi
Enne dank voor jullie lieve reacties meiden. We wonen vrij klein en het was ff passen en meten. Maar zo is het goed ..... zo is het voor mij perfect hahahahahahahaha!

Vandaag me gestort op al het freubel- en frutselmateriaal.
Alles bij elkaar gezocht en gesorteerd ...... is ff een klusje maar dan heb je ook wat ;-)


En nu ga ik maar weer eens lekker haken.
Ik moet nog wat mutsies op verzoek maken en ben bezig met kerststerren.

Het zal je maar gebeuren .... alle wolletjes enzo op orde .... besluit je niet meer te willen handwerken, er de brui aan te geven hahahahahaha!
Nahhhhhh, voorals nog haak ik er lekker op los hoor :-)

3 opmerkingen:

  1. Alle wolletjes op orde en dan niet meer willen haken... Nee toch, hoe kom je daarbij!!?
    Als je die bolletjes ziet, krijg je juist zin om iets te gaan haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenmaal verslaafd dan blijf je verslaafd aan haken en zeker als je alles zo mooi en overzichtelijk bij elkaar heb. Geniet er maar fijn van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest zo lachen om je bericht "het zal je maar gebeuren" dat is mij dus regelmatig gebeurt al hoop ik nu dat ik af en toe een steekje laat vallen maar ook weer opraap dus blijven haken en breien.

    BeantwoordenVerwijderen