donderdag 17 november 2011

Licht in het donker



De laatste weken hem ik mezelf als "menselijke glasbak" voorgedaan. Aan iedereen gevraagd glazen potten voor Moos te bewaren. Nu de ontknoping voor diegene die zich afvroegen wat ik dan met die potten van plan was ............

Het resultaat is een sfeerlichtje.

Eigen verzinsel

Ketting haken die er strak om past
2 toeren stokjes
1 toer  * 1stokje - 1 losse - 1 stokje etc*
2 toeren stokjes
1 toer met andere kleur * halve vaste + 4 losse - halve vaste - halve vaste + 4 losse etc.*
Lint door de gaten van de 3e toer geregen.
Kralen door de bovenrand geregen.

Simpel en het staat heel mooi!

En nu op naar nog een paar kleine rode kerststerren. De grote is al klaar!
Ik zit effies in een haak-stroomversnelling hahahahahahha.
Vanaf zaterdag gaat dat weer een stuk minder worden omdat er het weekend en volgende week weer volop gewerkt moet worden :-)

4 opmerkingen:

  1. IK heb je sinds kort in mijn volglijst staan maar door gebrek aan tijd had ik nog niet verder gekeken, wat heb jij een leuke blog ik zal zeker vaker langs komen. leuk is dit haakrandje. mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Zo'n kale pot is maar wat gezellig gemaakt door jou, zeg! Maar er volgen nog meer opgeleukte potten, als ik het goed begrijp, want je hebt ze vast niet vergaard om ze voor een ander in de glasbak te doen! Succes ermee!
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sfeerlichtjes, een beetje licht in de duisternis doet wonderen en zeker met zo'n mooi zelf gemaakt kantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt me een goed idee gegeven....
    wel een beetje zielig voor m'n vent, die moet dan maar een paar dagen voer uit een potje eten......

    BeantwoordenVerwijderen