zondag 13 november 2011

Wolkast

Mag ik jullie voorstellen aan ............. MIJN WOLKAST!

Het zijn eigenlijk 2 CD-kasten die we voordelig op de kop konden tikken via Marktplaats.
Ben er onwijs blij mee. Eindelijk overzicht van wat ik allemaal heb (en wat, bijna onvoorstelbaar, er nog ontbreekt hihihihihihihi)

Eerlijk is eerlijk ... er is evengoed nog een grote plastic box met bollen wol (geen katoen) overgebleven die er niet meer in pasten *bloos*
Ik had gehoopt nog wat vakjes over te houden voor de lintjes, kantjes en ga zo maar door. Die liggen nu allemaal wel bijelkaar in het laatje van het bijzettafeltje. In ieder geval weer wat orde in alle chaos.

Je wilt niet weten hoe vaak ik daar straks bij het inruimen heb geroepen "Krijg nou wat dat heb ik ook nog ....." hahahahahaha

Maar hier ben ik helemaal in mijn nopjes mee want naast dat het praktisch is vind ik het ook nog hartstikke leuk staan!!!!!

10 opmerkingen:

  1. Ohhh het lijkt wel een wolwinkeltje wat een voorraad heb je Moos en zoveel kleurtjes. Dat lijkt me wel praktisch een cd kast die zijn niet zo diep, precies goed voor de bolletjes en fijn overzichtelijk. Nu heb je een mooi overzicht en wij wat je er allemaal van gaat maken, succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi meid... hier heb je wat aan! Volledig overzicht in je winkel :-) Enne voor de rest heb je vast ook nog wel een mooi plekje over. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Heerlijk zo, je eigen winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Menigeen zal staan kwijlen voor deze kasten, wat een prachtig schilderij! En het mooie is: er past er met gemak nog 1 naast! haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet jaloers... IK BEN NIET JALOERS!
    Haha.. Wat een super idee. Helaas ben ik bang dat ik er op mijn knutselkamer geen plaats voor heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n mooie wolkast, ik kan zo genieten van al die kleurtjes zo overzichtelijk bij elkaar.
    Mooi hoor en een goed idee die cd kasten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel overzichtelijke en goed gevuld! Haak ze!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, dat ziet er mooi uit! Lang leve marktplaats;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Moos,

    Mooi je wolkast, ik ben er ook op zoek naar, wat zijn de afmetingen van de vakjes? En de dikte van het hout?
    Zijn ze vergelijkbaar met de cd/benno/kasten van ikea?

    Als het niet teveel moeite voor je is zou ik het graag willen weten?

    Vr. groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maria, het is een CD kast die je prima met IKEA-cd-kasten kunt vergelijken, maar merk dat weet ik niet. Het is vrij masief hout. Ik heb ze via Marktplaats gekocht dus geen idee waar ze oorspronkelijk vandaan komen.

      Binnenkant vakje is 13,5 x 13,5

      Verwijderen