dinsdag 9 april 2013

Ehhhhh Truitje ..........


Mijn mailtje aan TRUI

Ehhhh Truitje ......

De deurbel deed TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
En toen werd er een pakje in mijn handen gedouwd.
Door een hele bange pakketjesbezorger
 (Tika stond naast me en die had zich laten horen 
na TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG)

De goede man zal weg gedacht hebben ....... 
1) een hond waar ik niets van moet hebben en
2) Dat ziet er ook niet uit wat het pakje in ontvangst neemt ....
En dat laatste klopt hoor. 
Ik ben net wakker na mijn 1e nachtdienst ..... 
barstende koppijn (en dat kun je zien) en een 
kledingstijl die je niet in de Vogue of Marie Claire tegenkomt.

Snel uitpakken ......... En toen werd ik sprakeloos ........
Van het lieve kaartje EN van de inhoud!

Mijn eigen lunchzakje EN hertjes!!!!!!
Tjeetje meis .... 
ik kan al geen genoeg krijgen van het bewonderen van het lunchzakje.
Wat is dat ongelooflijk mooi en gedetailleerd gemaakt ......
 ik zei het al vaker: Je bent een ware kunstenaar met de naaimasjien meis!!!!!
En dan mijn hertjes ........ 
ook al zooooooooooo leuk ...........

Ik ben er helemaal sprakeloos van .... 
en zowaar nu mijn hoofdpijn door het vaste 
slapen helemaal vergeten hihihihihi

Enne 3 x raden wat vannacht meegaat 
als "nachtelijk lunchzakje" .............

Dank je wel moppie. 
Dat maakt wakker worden na een 1e nachtdienstje een ervaring op zich!
WOW WOW WOW WOW

Dikke knuffel

Moos









Ik ben sprakeloos .....
Ik kan jullie niet beschrijven hoe mooi het lunchzakje is gemaakt.



Zoveel detail ... 
gemaakt door een kunstenares 
met de naaimasjien!!!!!!

En reken maar van YESSSSSSSSS
dat hier vannacht mijn nachtelijke picknick in gaat!!!!!

Zo en dan gaat ik nu toch echt even wat nemen
tegen een AUW hoofdje
en lekker in bad .....
Maar het deert me niet dat AUW hoofdje,
dat kan niet met al dit moois om van te genieten!!!!!!

Op naar een volgende nachtdienst.
Eentje die hopelijk vlekkelozer verloopt dan afgelopen nacht ;-)
Maar ja dat was te verwachten na de dag die ik gisteren had hihihihihi

Enne ik mag nog steeds niet zeggen waarom Leon
en ik gisteren aan de bananensoes en moorkop zaten.
Ik zou het van de daken willen schreeuwen maar mijn mond
 (lees typende vingers) is nog even gesnoerd.
De vrijheid van meningsuiting blijkt in Nederland
ook ietwat aan banden te liggen ;-)
Ahhhh hij was lekker de moorkop en volgens Leon zijn bananensoes ook hihihihihi
Wordt vervolgd ....

Liefs Moos



27 opmerkingen:

  1. wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...laat dat maar aan onze trui over zeg ♥♥♥ wat enorm mooi zeg.....zo ga je nog eens met liefde op pad en ook de hertjes zijn sweet zeg

    geniet meis enne ik hoop dat je bolletje snel minder zeer gaat doen........en dat andere horen we ook nog wel ☺☺☺☺

    megaaaaa knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg gisteren prachtige post uit Belgie, waanzinnig die Trui, wat een kunstenares, met recht!
    Suc6 met je auwhoofd,,,,enne ik heb geduld ow bedoel geen geduld hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je laat ons lekker in spanning zeg.
    Ik hoop dat je hoofdje inmiddels niet meer pijn doet.
    Dat kan haast niet meer na zoveel verwennerij.

    Je hebt trouwens wel wat losgemaakt met je hertjesliefde hoor. Ik kan nergens meer een hertje zien zonder aan jou te denken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een lieverd die Trui,een waanzinnig leuk pakketje Moos!

    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dat is zeker prachtig wat je van Trui hebt gekregen
    allemensen wat een ware kunstenares !!
    --
    Knapt je vader al op ? enneuh veel molletjes eten Moos.. daar gaat koppijn wel een beetje van over !
    --
    enneuh het gebak ik denk dat ik weet waarover het gaat..
    maar dat durf ik hier niet te zeggen lol
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wat ben jij een bofkontje zeg (bofbips zou Esther zeggen:-)) wat een superleuke verrassingsverwenpost, wat zullen jouw bammen lekker smaken zeg en die hertjes...volgens mij heb je inmiddels al een aardige verzameling?!...fotooooooo!!!

    Sterkte met het koppie en de volgende nachtdienst!! Grtzz..Maddy

    ..poeh en dan zegt ze dat ik het spannend maak...jij kunt er ook wat van, is het nu zeker mijn beurt om aan de borrel te gaan:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassing. Succes in de nachtdienst. Als ik nog aan de nachtdienst denk, weet ik nog hoe ik me dan voelde, alsof ik in een grote wattenbol leefde ofzo. Vreselijk! Dus nogmaals succes!!
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk verwend :) prachtig gemaakt!!!! Werkze en rustig aan :) Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg, een echte " Trui" ! Je bouwt de spanning wel op trouwens...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo die hertjes wat lief van Trui en supermooi dat lunchtasje. Jij gaat vannacht de blits maken met je tassie ;-)) Hopelijk is je hoofdje al wat helderder, werk ze mop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is pas leuk wakker worden. Maak jij vannacht even de blitz.... Je maakt me trouwens wel heeeeel nieuwsgierig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog buiten adem van je vorige blogberichtje te lezen (hopelijk gaat het al weer beter met je papa), krijg ik het nu warm van dit blogbericht. Moos toch, zoveel lof verdient geen enkel mens :-) Maar héél graag gedaan hoor! En nu ben ik nog nieuwsgierig ook naar 'het vervolg'. Van wisselende gevoelens gesproken na je blog te lezen :-) Laat de boterhammetjes smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Trui is toch ook zo een lieverd hè. Wat heeft ze dat mooi gemaakt, écht ze tovert het onder de machine vandaan. En die hertjes !!!!! ooooowwwww yep Moos = in love... maar mét hoofdpijn is dat ook niet handig, dus even in de zenn stand en je maakt ons nieuwsgierig wat Leon betreft maar het zal goed nieuws zijn hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jaa ik las het net bij trui al, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief bericht!! Hij is prachtig en de hertjes zijn té lief. Eet smakelijk vannacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch, ik heb 'm net bij Trui bewonderd! Maar jij hebt ook wat moois gestuurd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jhee, wat een leuk lunch-tasje dat zal vannacht zeker lekker smaken...:))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi cadeau, het stofje alleen al..super hoor!
    Lekker fleurig en vrolijk om je "night-snack" in mee te nemen.
    Hoop dat de hoofdpijn gauw is overgegaan, niets zo naar als knallende hoofdpijn:(
    Sterkte met de nachtdienst.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja die tas..... Zoooo knap gemaakt!
    Maar jij hebt Trui ook verwend zag ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat liefff, en die hertjes zo schattig!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw dat is inderdaad heel mooi gemaakt! En bij die hertjes smelt ik ook even weg hoor :) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat knap en mooi gemaakt!
    En die hertjes... zooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi gemaakt, echt verwend ben je!
    en die hertjes, smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig pakje van Trui! Geniet er met volle teugen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kei mooi! Zo van die zakjes, ben ik helemaal gek van! :)

    BeantwoordenVerwijderen