maandag 29 april 2013

Moos steekt haar koppie even boven haar molshoop uit!

Mol Moos piept even voorbij ....

Goed opletten ..........

voor je het weet ben ik weer verdwenen :-)

Die nachtdiensten vallen zwaar maar
nog maar 1 te gaan ............
en dan zitten er 4 op YEAHHHHHH

Wel wist ik nog iets kleins te produceren


Kroontjesoorbellen
geïnspireerd door dit patroon van de Haakbrigade

Mijn collega Elles gaat ze tijdens haar dagdienst dragen :-)

Morgenochtend, 
als ik na een hopelijk niet al te drukke 
en chaotische nacht naar buiten rol 
eerst even met Leon over de vrijmarkt hier 
en dan een klein beetje slapen en terugkeren naar "normaal"

En hopelijk in de loop van de week weer volledig wakker 
en op aarde geland
en weer wat kunnen bloggen ......

Ik wens jullie allemaal een hele fijne
KRONINGSDAG!


Liefs Moos

26 opmerkingen:

  1. Wat een geinige oorbellen!!
    fijne nachtdienst en slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. valt niet mee denk ik die nachtdiensten, super dat je zoiets kunt maken haha, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die oorbellen zijn onwijs leuk :-)

    een rustige nachtdienst gewenst,
    en een onwijs gezellige kroningsdag !
    die je natuurlijk om 0.500 uur gaat bezoeken want dan is alle leuks er nog :-)
    Kom net terug uit Almkerk, weer leuk geslaagd !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! die oorbellen, toch ook een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Moos rustig aan.. mooie bellen hoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook meid ik wens je een rustige dienst, maar dat zal wel niet, er zijn al zoveel mensen de hele dag vrij, morgen lekker genieten, leuk die oorbellen, geinig gedaan
    Werk ze Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie oorbellen heb je gehaakt Moos!
    Slaap lekker voor straks

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeee lieve Moos,

    Fijn je weer even te lezen!
    Ook voor jou een fijne dag gewenst morgen .
    En je oorbellen, zoooo lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi dat plaatje is leuk

    aftellen meis...zul je wel doodmoe zijn, maar ik hoop dat je kunt genieten morgen

    je oorbellen zijn toppie ♥, ze zal ze vol trots gaan dragen

    megaaaa knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes vannacht, ik hoop dat je dienst niet al te onordelijk verloopt (een beetje mag natuurlijk wel, op een leuke manier dan, anders is het ook maar zo saai) en veel plezier morgen op de vrijmarkt. Ik vind de oorbellen super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig die oorbellen en leuk dat je collega ze gaat dragen!Have a nice ....hopelijk normal day tomorrow Molletje Moos!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke oorbellen heb je gemaakt voor je collega.
    Sterkte met je laatste nacht en dan morgen toch maar even het feestgedruis in :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heey Moosie!! Fijn dat je weer even uit je holletje bent gekropen! Ik wens je veel succes in je laatste nachtdienst, hoop dat ze je een beetje sparen... 1 voordeel (tenminste als dat een voordeel is ;-) ), je bent wel vroeg op de vrijmarkt en kun jij dus de mooiste spulletjes vinden!!! Veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag molletje...mooie oorbellen hebben ze daar onder het gazon zitten! ;)
    Veeeel succes nog met je laatste nachtdienst!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie oorbellen. Succes met je laatste nachtdienst en veel plezier op de vrijmarkt!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke oorbellen :) Succes met dat laatste nachtje en voor morgen een fijne feestelijke dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou je gemist hebben maar je blitse oorbellen hebben je verraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Steeds moet ik lachen bij het molletje....want onze meneertje Dirk is dol op Momfer de Mol dus ook vast op jou...kan natuurlijk ook niet anders...
    Werkze en mooie buiten gewenst op de oeranje-kleedjes-markt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie oorbellen heb je gemaakt! Sterkte met je laatste nachtdienst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nog even doorzetten moos,leuk idee die oorbellen:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi,hi, die Bea wat een mooi plaatje en succes met back to normal!!!Het andere molletje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk die oorbellen! Schattig kroontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dienst achter de rug
    Vrijmarkt onveilig gemaakt
    en nu?
    opgedroogd en geland??
    Die kroontjes zijn vast met plezier gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh die oorbellen zijn superrrr! Ik liep gisteren met Mini's aan mijn oren en een Mini bungelend om mijn nek :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mega leuk blog heb je! Volg je inmiddels ;)

    BeantwoordenVerwijderen