vrijdag 12 april 2013

Hectischhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Hectische dagen .... 
dat zijn het

En vind ik normaal mijn rust in haken,
wil dat ook niet echt lukken.

Naast de longontsteking van mijn paps heeft 
mijn moeder ook een flinke griep te pakken.
Gelukkig wonen ze heel dichtbij en 
doe ik wat ik doen kan om het ze zo 
aangenaam mogelijk te maken.
En ik maak me best zorgen hoor.
Is niet fijn die 2 ouwtjes zo daar in bed te zien liggen.
Ik zie ze op mijn werk jonger en slechter binnen komen.
Normaal kan ik mijn werk en privé goed gescheiden houden.
Maar heeeeeel soms ... 
doorbreekt het gevoel en nu de ongerustheid het Moos-pantser.

En ook het mysterie zal ik ontrafelen
Leon heeft een nieuwe baan.
Ik ga maar niet in details maar het moest op verzoek van zijn
 huidige en soon to be ex-werkgever nog "stil" worden gehouden.
Die stilte is nu doorbroken hahahahahaha
Al met al ook niet YING en YANG bevorderend.

Het is gewoon hectisch met van alles en nog wat ...
Ik verlang naar rust en "gewoon" hahahahahahaha

Ik deed nog wel wat kleine dingen haken ....
Das het enigste waar ik me momenteel kan toe zetten


De kroontjes kende jullie al

En deze 2 zijn een aanvulling op het assortiment hihihi



Ik ga ze her en der uitdelen aan een ieder :-)
Geen vrijmarkt voor mij dit jaar ....
Maar wel een historische laatste 
KONINGINNENNACHT werken hahahaha.
Ik hoop dus dat ik op tijd mijn bed uit ben voor
DE KRONING hihihihihihi


En verders kreeg ik nog lieve post

Van Dinah (Dinah Creatief)



Zooooo een schattig notitieboekje!!!!! 

En van Haakjuffie


Een prachtige kaart!

En nu vlieg ik weer verder .....

Mijn weekend is bijna over.
Vanaf morgen, zaterdag,
 gaan we er weer avonddiensten tegenaan gooien.

Mocht ik even wat minder aanwezig zijn ....
druk druk druk druk :-)

Ik wens jullie een heel fijn weekend!!!!
En hopen dat die beloofde zon en warmte ook echt gaat komen!!!!

Liefs Moos

40 opmerkingen:

  1. Sterkte met alles en toch maar door blijven haken, dat houdt het leven enigszins overzichtelijk... ;-) Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Moos,de hectiek spat van het scherm. Ik snap dat je je ongerust maakt over je ouders,is nooit leuk als ze wat mankeren,als nu dat mooie weer eens wil gaan komen kan de boel eens open om die bacillen buiten te gooien en"weegt"alles niet zo zwaar. Probeer op tijd even diep adem te halen,even stil te staan bij jezelf anders lig je direct ook plat....mooi haakwerk en ontzettend leuk verpakt,ga je ook lintjes uitdelen,hihi? Sterkte met alles,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met zijn nieuwe baan !
    Mooie haaksels heb je gemaakt, ga je die verkopen op de Oranjemarkt ?
    Ik griep zelf nog even door...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap met je ouders. En gefeliciteerd met Leon zijn nieuwe baan. Probeer een beetje tijd voor zelf vrij te maken anders ga je deze hectiek niet volhouden meis.

    Werk ze en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zeg ik wordt gewoon al helemaal druk alleen al door dit berichtje te lezen! Denk je ook wel een beetje om jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor je ouders beterschap,hopelijk knappen ze op, longontsteking is niet niks op hoge leeftijd. Leuke dingen heb je gemaakt. Ziet er mooi uit in die verpakking.

    Groetjes, en een fijn weekend.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk komt de zon en brengt die ook wat rust mee. Als het bij ons zo hectisch is heb ik soms het gevoel dat ik geleefd wordt in plaats van dat ikzelf leef.Beterschap met je ouders. En ondanks alles heb je wel leuke dingetjes gehaakt klein maar fijn. groet en ook voorjullie een fijn zonnig weekend groet jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie en kleine haakwerkjes hoor, Moos!
    Hopelijk voor jou vind je vlug weer rust,
    want dat is soms moeilijk te vinden op ons pad!
    Nog een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. feliessssss voor leon en zijn nieuwe baan ☺☺☺

    je ouders is minder die wil je zo ook zeker niet zien zeg, fijn dat je in elk geval zo dicht bij ze zit

    teek it easy zo goed als dat het kan xxxx

    wat een leuke sets heb je allemaal gemaakt, kan klein zijn maar een groots gebaar!!!!!

    knuffiesssss xxxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaa dat dacht ik natuurlijk al, een nieuwe baan. Super! Ik zou ook blij zijn met een baan (weer afschrijving ontvangen, afgeschreven let op... te weinig ervaring en opleiding hahahahahahahahaha heel leuk zo een standaard briefje maar het gaat natuurlijk nergens over tsssssss ze weten niet wat ze laten gaan. Nou ik doe er lacherig over maar ik ben best wel depri, heb zin om die man een draai om z'n oren te geven door de computer heen. Afijn, ik dwaal af. Wat een gedoe met je ouders, dat is niet fijn nee en ik begrijp heel goed dat je je enorm zorgen maakt. Gelukkig hebben ze een lieve dochter die ze helpt waar ze kan. Wat een gezellige IE AA OOranje haaksels heb je gemaakt! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOH Moos toch, schakel een versnellingske lager lieverd !
    Proficiat aan Leon en ik duim mee vanuit Belgie voor snel beterschap voor je ouders.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oranje Boven! Ziet er heel leuk uit, al dat rood,wit,blauw,oranje. Ik ga denk ik ook maar een kroontje haken, vind ze leuk! En sterkte met alles, gewoon even gas terug nemen.... makkelijk gezegd, maar soms moet het even Moos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterkte met de zorg voor je ouders!
    Je haakwerkjes zullen je er toch bij helpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moos, wat heb je leuke strikies en bloemetjes gemaakt en de kroontjes natuurlijk ook...daar gaan ze blij mee zijn!
    En voor je ouders veel sterkte he meid...

    Fijn weekend

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk je haakwerk maar ook je. Spulletjes gister erg leuk, sterkte met je mams en paps werk ze nog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is heel naar dat die mensjes zo ziek zijn, kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt en onrustig van wordt! Hopelijk knappen ze een beetje op nu het wat beter weer gaat worden...veel beterschap voor ze!!
    Wat fijn dat Leon een nieuwe baan heeft, gefeliciteerd dat was wel een lekker gebakje waard ja...wel twee ook hihihi!!
    Ik vind dat je nog best nog een boel gehaakt hebt hoor gezellig die Hollandse kleurtjes:-) geniet nog van je dagje en morgen weer aan de bak...kalm aan Moosiemeis!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeg Moos pas je wel goed op jezelf meis.....
    en wat goed nieuws; een nieuwe baan,, en minder goed nieuws die oude ouders die zo ziek zijn :-( Maar ik vind je hollandpromotie opsmuk geweldig... :-)
    Keep calm!!!!!

    Lieve groet., dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vervelend dat je ouders zo ziek zijn. Hopelijk knappen ze snel op!
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man.

    Het zal inderdaad heel hectisch zijn allemaal. Hopelijk krijg je het snel wat rustiger en meer tijd voor jezelf!

    Fijn weekeinde.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Moos, doe je kalm aan? Vervelend om te lezen datje ouders zo ziek zijn. Wel fijn dat je in de buurt woont. Leuke koninginnedag dingetjes heb je gehaakt. Gefeliciteerd met Leon zijn nieuwe baan, dat is zeker een gebakje waard toch? Nou let goed op jezelf, loop jezelf niet voorbij en toch een heel fijn weekend ondanksdat je moet werken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super voor Leon, gefeliciflaptaart :):):) Wat sneu van je ouders, ik hoop dat ze snel wat opknappen. Het is moeilijk om je ouders ziek te zien maar gelukkig wonen ze dichtbij en kan je er even heen om voor ze te zorgen :) Wel hectisch allemaal dus wel om jezelf denken, rust momentjes inlassen! Lekker gezellig bij Kaatje en Sjorsje op de bank :)
    Je gehaakte spulletjes zijn echt VET mooi :)
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw geweldig voor Leon is het de baan bij het Rijks geworden?? En wat een zorgen om je paps en mams hopelijk knappen ze allebei weer snel op. Denk je ook nog een beetje aan jezelf want we hebben maar 1 Moos en die willen we graag nog even houden ;-)) dikke knuff van mij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tja, die zorgen om je ouders begrijp ik op dit moment helemaal!!
    Mijn eigen pappie ligt sinds dinsdag met een longontsteking in het ziekenhuis ( kuur werkte niet meer)en was bijna gestikt..
    Hij heeft er maar eentje (long) dus je begrijpt hoe vreselijk spannend dit allemaal is.Heel naar
    om hem aan het zuurstof te zien liggen, snakkend naar adem..hijgend..En mijn mams is ook ziek!
    die hoest flink.
    Al met al een hele toestand.
    Ik hoop dat het bij jou en mij snel weer rustiger wordt met de oudjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beterschap met je ouders, meest als de bezorgdheid gaat knagen heb je het wel bij het juiste eind!
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan van manlief, en een fijn weekend, denk ook een beetje om jezelf!!!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beterschap voor je ouders! En jou wens is snel wat rust en normale dagen toe... fijn (werk)weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuke gadgets heb je gehaakt voor koninginnendag! sterkte met je ouders! Geniet van je vrije momenten! HET WORDT NU ECHT VOORJAAR MET HOPELIJK MEER ZON!!! LIEFS GROETJES JOKE

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook voor jou een heel fijn weekend. Hopelijk helpen de beloofde zonnestralen om mams en paps een beetje op te krikken, opdat ze gauw weer beter zijn. En jij, vooral jezelf niet voorbijrennen hé meis! Dat gewoon komt vast gauw weer! Proficiat voor Leon! En dikke knuffel voor jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie dingen heb je weer gehaakt Moos.
    Denk je een beetje aan jezelf?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sterkte met je ouders, ik snap best dat je je zorgen maakt. gelukkig woon je wel dichtbij. En die koninginnedaghaaksels zijn erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. nou meis werkze dan maar weer.
    ja en ik hou ook van gewoon en geen toestanden :-)
    snap wat je bedoelt.
    Je ouders jah dat snap ik maar ze worden vast 114 jaar !
    :-) dikke knuffel, Ellen

    ps je haaksels zijn weer super !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoop dat je mams en paps vlug beter zijn!!!

    je hebt leuke dingetjes gemaakt zeg om deze memorabele koninginnedag te gaan vieren en de kroning!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met Leon zijn nieuwe baan. Spannend hoor.
    Ik hoop dat je ouders weer snel op de been zijn. Ik ken het gevoel om je zorgen te maken om je ouders. Ik heb momenteel ook mijn handen vol aan mijn vader. Hij is dementerend en woont nog alleen. Ik ben de afgelopen twee weken al 2 keer naar A'dam gekomen om mijn vader te bezoeken en dingetjes te regelen. Dan baal ik wel dat ik zo ver bij hem vandaan woon.

    Leuke hebbedingetjes heb je gemaakt. Ik kom al twee weken niet aan haken toe. Of nee, ik lieg ik heb 3 bloemetjes in de trein gehaakt haha.

    Groetjes en sterkte met je nachtdiensten.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congrats voor Leon!! En doe jij een beetje rustig aan, denk ook aan jezelf!!

    Wat een mooie haaksels heb je gemaakt, wou dat ik dat kon!!!

    Liefs Eluse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha geef mezelf (dankzij tablet) zomaar een andere naam hihi... Liefs ELISE

      Verwijderen
  33. Tja, het is niet erg dat je ouders oud worden, zolang ze maar gezond blijven. Ik hoop dat ze heel snel weer opknappen allebei. Aan jouw goede zorgen zal het niet liggen.
    En wat een heerlijke haakseltjes heb je weer gemaakt! Misschien wil onze Koning in spee er wel eentje op zijn revers spelden tijdens de kroning!
    Groetjes en een fijn (werk)weekend.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel veel sterkte met je ouders. Hopelijk knappen ze snel weer een beetje op.
    Leuke haakdingen heb je weer gemaakt. Ik zie steeds meer van onze mooie 3kleur langskomen en het begint behoorlijk te kriebelen om er ook mee aan de slag te gaan :) Ik weet niet of het net zo mooi zal worden als een echte Moossie....
    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier Dian

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Snap dat je je zorgen maakt...zeker als je beide ouders ziek zijn.
    Fijn dat ze dichtbij wonen zodat je ze toch een beetje een oogje in het zeil kan houden.
    Gefeliciteerd met de nieuwe baan...en dat in deze tijd:)
    Ren jezelf niet voorbij...sterkte bij de avonddiensten!
    oh ja, de kroontjes en strikjes zijn leuk, veel plezier met het uitdelen ervan!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oef wat een zorgen en tussen de zorgen door taart, fijn feliciteer Leon maar! En wens hem veel werkplezier...
    Ji een dikke knuff en hopelijk knappen je ouders snel weer op....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke haakseltjes weer:) Beterschap met je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Altijd naar als je ouders ziek zijn. Hopelijk gaat het snel weer beter!
    Wat een super leuke ontwerpen heb je voor Koninginnedag gemaakt. Zijn ze ook te koop/ bestellen?
    Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen