vrijdag 19 april 2013

Heeeeeeeeeee pssssssst ..............


Heeeeeeeeeee pssssssst ..............



Ja echt .......... 
ik doe een klein "geef-a-wegje"



Deze deed ik gisteren even snel maken



De kroontjes heb ik inmiddels onder mijn collega's verdeeld.

En aangezien ik zelf weinig Koninginne/Kroningsdag zal vieren 
omdat ik de dag zelf uit de nachtdienst kom 
(ik heb er dan 4 nachten opzitten),
 bedacht ik me zo dat er misschien iemand 
wel interesse heeft in een feestelijke broche .........

"Met een Moosie 
op de borst ....

feest vieren 
vanwege 
de kroning van 
een vorst"


Er liggen dus 2 vlopjes klaar met deze


en deze


Dus ...............
 vind je het leuk om een historische dag met een 
Moosie te vieren?
Laat het dan even weten door hier 
een reactie te plaatsen!

Maandag 22 april laat ik het lot bepalen welk vlopje naar wie gaat!
Zo kunnen ze nog dik op tijd de brievenbus in!


Ik ben afwezig ... 
Vanavond nog een avonddienst draaien
en  dan zaterdagochtend richting 
Dordrecht for the weekend!

Tot maandag allemaal!!!!

Liefs Moos

43 opmerkingen:

  1. Tuuuuurlijk doet deze Essebes mee want het is de 30e koning Hommel dag......dus hoe meer rood-wit-blauw en vooral oeranjuuuuh hoe beter!
    X Es

    ps heel fijn wkend X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Ik doe graag mee om een kans te maken op een echte Moosie! Ik ga namelijk Koning(inne)dag wel vieren. Goeie dienst en een heel fijn weekend toegewenst.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja gaaf ik wil meedoen. Ik ben maandag jarig dus wie weet ben ik wel één van de gelukkige winnaars. Fijn weekend. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dijn fijn ik doe heel graag mee :):):):) Mooi weekend Moos! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koninginnedag vier ik in gezelschap van een Belgische vriendin. Ik krijg haar niet zover om oranje gekleed te komen maar voor een broche krijg ik haar wel warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee moos leuk,jammer dat je dan net moet werken balen,:(
    maar wij willen wel een kansje wagen,bijdeze wij doen mee

    groetjes en werkse,

    mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sla over meis zit zelf ook in de nacht dus ook voor mij ws. weinig k(r)oningsfeest, fijn weekend, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa ik wil wel een kans wagen op een echte moosie.
    En werkse.

    Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk gemaakt! Ik ben niet zo'n oranje/koningWillem fan (behalve uiteraard Queen Anne-Maxima en King Bjorn-Lex!), dus ik gun ze een ander. Maar knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kans op een Moosie laat ik niet gaan, zen zeker niet als echte koningsfan!! Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat leuk, ik maak graag een kansje

    en uiteraard ook reclame via mijn blog.

    P.S.: Ik heb momenteel ook een weg geef actie... kijk maar: http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2013/04/give-away-voor-creatieve-moeders-tantes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou ook wel van alle Moosies (zeker de teckels) maar Belg zijnde, laat ik de (overigens zeer kunstige gemaakte) broches aan mijn buren en wacht ik een volgende Moos-geef-wegje af.


    Moos, proficiat met het winnen van de Dachshund Grey en geniet met volle teugen van Dordrecht!
    Een ontspannen weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook wel meedoen! Leuk.. een echte Moosie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, leuk, leuk! Ik doe natuurlijk heel graag mee!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal leuk! Zou er graag mee willen pronken.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja, ik doe graag mee. Wij volgen hier in Noorwegen, het wel en wee van de kroning op de voet. En hoewel al helemaal vernoorst blijven we toch nederlands in hart en nieren. En wat is er dan leuker dan een echte Moosie?
    Groeten Anna B.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt ze super gemaakt, maar toch laat ik dit aan me voorbij gaan. Maak er een ander maar blij mee.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echte Moosie wil ik wel, dus ik doe graag mee, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook ik sla even over dus dames veel succes .
    Fijn weekend Moos, geniet er lekker van !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn prachtig, doe graag mee voor op mijn oranje jasje
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil wel zo'n feestelijke Moosie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. yes ik maak natuurlijk evenals de ellenlange lijst boven me ook kans op een echte moosie, vind ze beide gaaf ♥♥♥
    zal ff linkie gaan plaatsen meis
    enne geniet van je vrije weekend ☺................... nadat je natuurlijk eerst ben wezen werken hihi

    liefsssss en knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk, daar zou die kleine pollewop van ons erg blij mee zijn. Ik waag graag een kansje!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. en bij mij is ook een weggevertje te winnen dus als je zin hebt en het leuk vindt dan neem maar een kijkje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahahahaha die Moos, helemaal into the oranje-rood-wit-blauw ! Ik zie dit niet echt op m'n borst geplakt zitten dus gun het iemand anders. Maar ik maak natuurlijk wel ff reclame voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat heb je dat mooi *even snel* gemaakt zeg. Daar zou ik graag mee gaan pronken!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. LEUKKKKKKK!!! tuulk doe ik ook mee. Ik heb al een vlag en wimpel gekocht dus ben al bijna klaar voor het feest.

    werk ze!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt voor de kans maar ik sla deze keer over. Heb niet veel met het koningshuis.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heeeeeee...psssssssst ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
    Helemaal leuk toch met een Moos op de borst, kijken naar de kroning van onze vorst! Op koninginnedag zitten wij in La Douce France, dan doe ik daar wel lekker een vorstelijke rondedans...en gut wat naar o jeetje, huppeldepuppel onder het genot van een overheerlijk roseetje:-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet je in mijn enthousiasme helemaal werkze voor vanavond en een fijn week-end te wensen:-) xxx..Maddy

      Verwijderen
  29. Oh wat heb je deze leuk gemaakt!!! Ik vrees dat ik moet overslaan, we vieren het feest hier al op 27 april en op 30 april doen de Amerikanen helaas niet mee....

    Maar wil nog wel graag eens een echte Moosie, dus doe de volgende keer wel mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil ook wel eens een echte Moosie, hier op 30 april mee pronken als rasechte Nederlandse op het Belgische platteland ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ja hoor, ik waag ook een kansje op een echte moossie!!!
    voor deze en komende koningsdagen mee te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. tuurlijk waag ik een kansje op een vorst op mn borst of hoe was het nou ? hihihi

    fijn weekeinde meis,
    liefs
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh héééél fijn weekend lieve meid!!! Enne.. ik als Belg zou toch ook graag mee jullie koningsdag vieren, dus ik waag mijn kansje. Ik zit gegarandeerd ook voor de buis dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Moos,have fun in Dordrecht en je broches zijn mooi,maar ik ga hoogstwaarschijnlijk niet op pad met koninginnendag,dus laat een ander maar pronken met jou mooie Moos-versie!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een héél fijn weekeinde!!
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi zeg! Vier de vorst met een Moossie op je borst....hihi!
    Ik doe niet mee want misschien dat er beter iemand hem wint die een vorst te vieren heeft he, in België valt er niets te vieren... ;)
    Ik vind ze wel erg leuk!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hihi, leuk broche daar weten we hier wel raad mee!!!
    Ik ga een gokje wagen :))

    Fijn weekend
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk, leuk!
    Je bent ook zo creatief productief.
    Ik doe ook mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze echt superafgevaardigden, ben ook fan van de kroontjes.. Dus super als ik hiermee kan pronken!
      Fijn weekend!

      Verwijderen
  39. Leuk gemaakt, maar ik pas dit keer... als Belg kan ik er niet zo veel mee hè ;-) Al staan wij natuurlijk ook te popelen om jullie nieuwe koningspaar te verwelkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat ontzettend leuk!
    Ook ik ding graag mee, naar deze leuke Give-Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk!! Doe graag mee aan je give away...

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen