woensdag 17 april 2013

Ik knoop eindjes aan elkaar .....



Wat doet Moos zoal???

Nou naast veel werken weinig creatiefs op dit moment.
Ik wil en moet nog zoveel voor deze en gene ...
maar het zit er gewoon even niet in.
Dat komt wel weer hoor ... 
daar maak ik me niet druk over.

Maar wat doet Moos wel???????

Nou .... ik knoop de eindjes aan elkaar ....
voor een nieuw projectje ......


Met de paps en mams gaat het wat beter.
En verder verloopt alles hier wat rommelig ....
en blijft de onrust en overheerst de hectiek.
Reden te meer het wat rustig aan te doen 
en even te blijven doen.

Voor een collegaatje vond ik nog tussen de
kleiner en kleiner wordende Moosies voorraad
een leuk hoesje voor haar mobieltje



Maar de ECHTE reden van dit blogje ......

ik kon het niet laten om even mijn post te showen!
Want niks leukers en lievers dan post!

Van Essie ontving ik de Tea Card


En die heeft ze ook naar mijn lieve collega Kaatje gestuurd.
Maar dat hoor ik eventueel morgen 
want dan zie ik haar op het werk!

En van Maddy en haar dochter Malou kreeg ik dit



Wat een lief hertje niet waar????
Door Malou gemaakt ....
 ik vind hem geweldig!!!!!!!

Zo en nu duik ik even op de bank met


Ik heb mezelf ook maar even verwend ....
En die bloempjes ... die riepen maar 
"Moos ... Moos ... Moos"

Een fijne week verder meiden!

Liefs Moos

28 opmerkingen:

  1. Lieverd, gewoon lekker rustig aan doen, hier gebeurt ook niet veel, neem je tijd en fijn dat het met je ouders weer wat beter gaat, knuff van molletje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je met plastic haken? Dat is super leuk!!! Je wordt er wel heel statisch van...haha..
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je ouders! Doe lekker rustig aan!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het beter gaat met je ouders !
    Ben zeer benieuwd naar je geheimzinnige project :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die bloemetjes voorop! Leuk, leuk, leuk!!! Heb een bloemetjes tic op het moment geloof ik! Hahahaa!
    Enne, lekker rustig aan doen hoor! Alles komt zoals het komt en gaat zoals het gaat! Kalm aan!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Watveen fijne post heb je gekregen zeg, dat doet een mens goed.
    Ben benieuwd wat je gaat maken!
    Doe rustig aan, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindjes aan elkaar knopen, ik weet wat je aan het doen bent, ook erg leuk om te doen, heerlijk therapeutisch, zonder nadenken knippen, knopen en weer haken ik ben heel benieuwd wat je er van maakt!!
    Fijn dat het met je ouders goed gaat, ik hoorde net dat de griep nog steeds niet op zijn retour is, wordt hier gelijk gezegd, zeker een enkeltje gekocht!!!

    fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij hebben we daar allemaal een beetje last van Moosiemeis...ik wil ook zoveel en dan komt er dus juist NIETS uit je handen...hoe frustrerend is dat...blêgh...maar goed net wat je zegt, komt heus wel weer! Fijn dat het met paps en mams wat beter gaat, ze kunnen even wat pitamientjes op doen met het mooie weer. Wat ziet die Molly Makes er interessantf uit...ik ben ook wel een beetje blommengek! Doe nog ff rustig aan en geniet lekker van je welverdiende post:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zal het voorjaar wel zijn, gewoon van het buiten zijn genieten, de rest komt wel weer, doe ik ook :)
    Fijn dat het met je ouders wat beter gaat, geeft toch weer wat meer rust.
    Ik heb ook met de Mollie makes in mijn handen gestaan, maar kon me nog net beheersen. Nu moet jij er geen enthousiaste verhalen over gaan schrijven, want dan ga ik het alsnog kopen :)
    Geniet van al de lieve post die je weer gekregen hebt en van het mooie blad.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleuren van uw telefoonhoesje zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar even lekker rustig aan doen en fijn dat het wat beter gaat met je ouders. Ach en als je straks wel weer in een creatieve mood bent dan vul je je voorraad mooiers zo weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genieten van het zonnetje is al een kunst op zich haha en wat een suuuuper lief hertje, X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. niet slecht hoor! Ik ben benieuwd naar je aan einde knoopjes. Doe lekker rustig aan, alles op z'n tijd he!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn Moos dat het iets beter gaat met je ouders,geniet lekker van je magazine en die creatieve flow komt vast weer wel,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oww tassen haken.. heb ik ook gedaan in een ver verleden.
    manden en matjes.. gaat prima hoor! en kunnen buitenstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed te lezen dat het met je ouders wat beter gaat.
    Je hebt leuke post gekregen en natuurlijk ... een hertje haha :-). Creatief zijn weet je.. we proberen steeds iets 'nieuws' te verzinnen maar dat valt niet mee, ooit is het ergens gezien of al gemaakt .. ja toch ? ik ga denk ik een soort van sloophout tafelblad maken heb ik toch nog een tafeltje op wieltjes hihi, en dat Veerle hem heel lelijk vindt ach tja smaken verschillen :-) Fijne avond meis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rustigjes aan Moossie, je bent lekker bezig met van alles, hoop dat je daar je rust in vindt. Dat mobielhoesje is überschattig en die lieve dochter van Maddy... het is toch te gek allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed zo even lekker terugtrekken met een mooi blad:) Leuke post heb je gekregen dat doet een mens goed:) Mooie hoesje heb je opgedoken. Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, heerlijk even relaxen met Mollie; goed plan!
    Ben benieuwd wat je nieuwe project is/wordt.....
    Liefs van mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed dat het beter gaat met je ouders!
    En wat een fijne post weeral. Verder maak je me heel benieuwd naar je nieuwe projectje... maar dat was de bedoeling zeker ?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Doe maar even rustig aan. Lekker op de bank met je favoriete leesvoer is altijd goed :)
    Ik ben erg benieuwd naar wat er uit het teiltje gaat komen....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. meid je mag je zelf ook wel een verwennen hoor,gelukkig gaat het wat beter bij je ouders,ben benieuwd naar je nieuwe projektje,
    fijne dag

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve post heb je gekregen. En fijn om te horen dat het weer iets beter gaat met de oudjes. En jezelf eens lekker verwennen is helemaaaaaaal niks mis mee. Geniet van je Mollie en het zonnetje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  23. owwww wat een prachtig kado voor je collega ♥ en wat een prachtige spullen - creatie's heb je gekregen love it ♥
    je hebt me aangestoken heb ook helemaal de peu ff niet bah....ben blij dat het met je ouders ietwat beter gaat meis

    megaaaa knuffies xxxxxxx

    doe rustig aan meis.....liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ben benieuwd naar het reepjes project hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je ouders....en ook hier schier het niet op....maar lees hiervoor dat meer daar last van hebben.
    Op enig moment komt dat wel weer goed.
    Ben benieuwd naar je reepjes, haken met plastic?
    En weer verwend met allerlei leuks, gezellig hoor!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Moos het is je gegund. Fijn dat het met je ouders weer wat beter gaat.
    En heb je lekker genoten van je leesmoment?

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey lief (b)engeltje doe je lekker rustig aan?! Denk maar wat vaker lekker aan jezelf en take it easy... Nieuwe blogpost naam :p.
    Fijn dat het met je ouders weer beter gaat, dat geeft ook meer rust.
    Ik heb vannacht nog maar eens pet geslapen, zal dit weekend ook niet veel soeps worden als we op een luchtmatras liggen in de huiskamer met nog twee logeés en twee ronddwalende poezen ergens in hoofddorp. Ik slaap zo licht dussss, maar ben wel klaar met mijn outfit. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben erg benieuwd.. ;) Hier net zo, en bijna overal volgens mij.. komt wel weer! Ik heb toevallig ook de molliemakes gekocht (vind hem eigenlijk veel te duur, maar deze riep mij ook ;) Hij is leuk en er staan tenminste veel 'maak-dingen' in. Misschien krijgen we zo wat meer inspiratie! Fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen