maandag 1 april 2013

It was funnnnnnnnnn :-)

Nou hebben jullie effies?
Ga er dan maar lekker voor zitten.
Het is me nogal wat hihihihihihi

Gisteren was DE dag 
en haar hele bubs in Amsterdam arriveerden.



En zelfs Polly en Molly waren van de partij!!!!

En onnodig om te zeggen 
maar ik doe het lekker toch

HE
WAS 
FANTASTISCH

Niks lekkerders 
om elkaar weer even in het echie te knuffelen
en in de watten te leggen 
en gewoon lekker gezellig samen te zijn!

En of we verwend zijn ......


3 prachtige schilderijtjes met gehaakte bloemen


Een super gave fiets-zadelhoes
Een super leuk zakdoekhoesje
en .... 
TWINKY PINKY 
(ze is zoooooooo leuk)

Jullie ook een poppetje a la Twinky Pinky???
Het kan ... 
als je meedoet met haar GIVE AWAY


Heeeeeeerlijke katoentjes
Een Clover Amour-haaknaald
 ter aanvulling op de collectie
Lintjes .... kaarsje


2 heeeeeeeeerlijke verwenzakjes 
van die lieve
Shannon en Nerissa ... 
heb je die uilen gezien!!!!


2 zakken honingdrop voor Leon

En ook Bjorn kreeg een geweldige leuke etui 
met pennen en potloden
(die is al ingepakt hihihihihihi)

sMiddags zijn we even de benen gaan strekken 
en een frisse neus halen in het Amstel Park



En natuurlijk ook beesies kijken en aaien!

(Tjeetje ... ik wist dat ik veel haar had maar ..... hahahahahha)


Ezeltjes, koeien, geiten ... noem het maar op!


Groepsfoto 
Die "rode jas met veel haar - Moos" 
denken jullie er maar even bij.
Die moest de foto schieten hahahahahahha

Ahhhh enne thuis gekomen werd Leon 
onderhanden genomen door de meiden

 Nerissa de ene hand

 Shannon de andere hand 


Met als resultaat 
mooie neonkleurige nagels 
hahahahahahaha

Nog even een privé-momentje voor 
ons tweetjes hihihihi


En O ja ... 
dit is Moos haar bijdrage 
aan de feestvreugde hihihihi

 Voor allebei de meiden een tasje 
met allerlei NEON goodies



Een mooie doos met 
allerlei freubel en gehaakte dingen



En een gepimpt kooitje voor 
Jenneke en haar lieve zus Hester

Tonie kreeg ook een goodie bag ....
Pinda's, Mars en lekker ruikende 
badkamer spullen hihihihihi

Al met al weer een dag om nooit te vergeten.
Eentje die helaas weer veel te snel omvloog .... 
maar zeker weer voor herhaling vatbaar is!!!!!

En wil je het verhaal compleet hebben van deze fantastische dag.
Dan weet ik zeker dat je deze snel bij Jenneke kunt lezen!!!!!

Een fijne 2e paasdag allemaal!

Liefs Moos


33 opmerkingen:

  1. ha ha ha leuk om het hier ook te lezen

    ben heerlijk aan het bij soezeren ha ha......het was GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGGGG

    ha ha had de foto van sis er niet opgeplaatst maar in het eggie is het NOG veel mooier
    we waren bijna gelijk met plaatsen ha ha ha

    geniet van je 2e daggie ♥

    mega knuffiesss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gehad dus!!! Nu lekker na genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo meiden zo te lezen hebben jullie en fantastische dag gehad leuk dat je het allemaal met ons wilt delen
    leuke foto's en wat een leuke kadootjes voor elkaar
    heeel leuk,

    fijne 2e paasdag lekker zonnetje hier hoop bij jullie ook

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! En jullie hadden elkaar weer goed verwend! Jenneke toch niet in paashaas? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had al bij Jenneke gekeken, superdag hebben jullie gehad zeg! Superleuke foto's! En leuk dat wij zo mogen meegenieten! Fijne tweede paasdag nog! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey lieverd wat hebben jullie weer een prachtige dag samen gehad. Superrr!
    Ik moest wel effe slikken bij de foto van jullie tweetjes, zo'n liefdevolle energie straalt ervan af, prachtig!
    Geniet nog maar lekker na en wat fijn dat we mee mochten genieten. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Las het al bij Jen hoe heerlijk jullie het hebben gehad, super en elkaar goed verwend, fijn hoor en nu nagenieten van zo'n fijne dag. Enne zijn Leon's nagels alweer blank???? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er zeker fun uit. Gezellig.
    En wat een verwennerij allemaal.
    Ik herken ook een paar flitsende bollen van de Wibra. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was weer gezellig aan de foto's te zien en het gechreven verhaal, ik ga ook nog even gauw bij Jenneke lezen. Geniet maar lekker na :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk weer zo'n geslaagde dag, leuke dingen gaan altijd te vlug!
    Lekker na genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb het zojuist allemaal gezien bij Jenneke....jullie brachten geen eieren maar heel verrassende dingen bij elkaar!Leuk om te zien dat jullie weer zo genoten hebben...en ook hier nog maar een keer....jullie lijken ECHT net zusjes op die foto waar jullie langs elkaar zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een mega gezellige dag! Ga maar lekker nagenieten vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat hebben jullie elkaar weer over en weer verwonnen zeg ♥
    Wat een heerlijke dag zo met zijn allen!
    Ik hoop dat jullie allemaal genoeg energie hebben opgedaan, van elkaar.
    Dikke knuff en xx van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super-gezellig!! En wat hebben jullie elkaar verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er een leuke dag uit.
    geniet er van

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk verslag van een heerlijke dag! heb echt genoten! grappig, ik heb de kooitjes ook gezien, maar ik wist niet wat ik er mee zou moeten doen en heb ze laten staan. leuk idee zo! groetjes, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dag, en heerlijke verwennerijen!
    groeten cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch mooi dat er dit soort dingen ontstaan geweldig gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er uit als een geweldig leuke dag!
    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een heerlijke verwendag meid!
    Geniet er maar lekker van na hoor , liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super !! Ik dacht bij die eerste foto van jou... nou ie verstopt zich mooi achter haar haren.... maar niks van waar want jullie zitten samen mooi te wezen op de bank ! En wat hebben jullie elkaar verwend, lijkt wel Sintermeklaasie! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De foto's spreken boekdelen!
    Het ziet er heel gezellig uit en jullie hebben elkaar lekker verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat was zeker leuk zo aan de foto's te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!!! En wat een schattige kooitjes!!

    Leuk om jullie zo ook in het "echie" te zien!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heeeerlijk net alsof ik er even bij was :)
    en dat zadelhoesje...wat zul jij nu blij naar je werk fietsen Moos!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klinkt als een geweldige dag, en een leuk verslag. Maar toch Jenneke niet in het verwachte outfitje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er super gezellig uit, jullie konden wel zussies zijn;) lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah Moos, wat is dit genieten. Het kan niet op en allemaal even leuk. Ik heb genoten van de nagellaksessie, de foto's buiten, de kleurigheid die jullie elkaar hebben gegeven maar vooral geniet ik waarop het tussen jullie zo intens klikt. Iedere keer als ik jullie blogjes over en weer lees denk ik, wat is het toch heerlijk om zo van elkaar te kunnen genieten, zo ernaar uit zien om elkaar even vast te houden. Ik hoop dat jullie nog heel veel van deze momenten hebben. Ditzelfde stukje zul je terug vinden bij Jenneke want ook haar wens ik nog heel veel van deze momenten toe.

    Liefs Saskia

    En lieve Moos, je bent altijd zo'n trouwe volger maar je staat niet bij mijn volgers. Als je dat nou doet kan mijn schaaltje er weer 'eentje' eerder uit want ik zit bijna op de 100

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha.. grappig, las net het verslag ook bij Jenneke. Het was echt gezellig, dat lees ik bij jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een reuze leuke dag !!
    en inderdaad jij kan je verstoppen achter zo'n bos met haar whoehahaha

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heb juist Jenneke haar verhaal gelezen, super! Ze was niet verkleed??? Zeeeeeg Jenneke... ;D
    Vind het keigezellig om jullie verhalen te lezen!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen