vrijdag 29 maart 2013

Legitiem dronken worden

De titel zegt het al hihihihi
Ik mag legitiem dronken worden .....


Had ik het over een energielek,
 blijkt het een gevalletje van
METAALMOEHEID 
te zijn hahahahaha

Dat is toch een ramp voor een vliegtuig ....
als je er zo over nadenkt hihihihihihi
Maar niet voor Moos.
Alhoewel ik vaak genoeg roep:



Nahhh zonder gekheid. 
Bloedonderzoek liet zien dat  
mijn ijzergehalte weer wat aan de lage kant is.
Niks ergs, heeft Moos vaker last van.

En dus aan de staalpillen ....

Of de


en legitiem dronken worden dusssssss :-)


Is wel bevrijddend hoor.
Verklaard het moe zijn voor een groot deel.
Had ik eerder moeten laten checken .... 
Maar ja
HAD IK MAAR
das ook zo een struikelblok 
waar je jezelf als je niet oppast gek mee krijgt.

We weten nu wat er speelt ... kunnen we er wat aan doen dus!

Vanavond .... op weg naar Dordrecht om Leon zijn zoon op te halen
een Chocolade Milkshake bij de Burger King
Oké past niet in een ijzerhoudend dieet maar dan toch


Als je me ergens voor wakker mag maken ...
Is het een chocolade milkshake 
hahahahahahahahha

Enne het is bekend ... 
van chocolade word je vrolijk dus breng daar maar wat tegen in!

En nu op naar heerlijke paasdagen!

Ik ga er nog steeds vanuit Jenneke zondag verkleed
op de stoep te zien staan


Wie weet de chocolade uitvoering .......... LOL
Vond deze vermomming wel toepasselijk,
 want ze is zo lief .... om op te eten hihihihihihihi

Trouwens ... 
vergeten jullie haar nieuwe give away niet!!!!

KLIK HIER VOOR DE LINK

En verders ga ik het lekker rustig aan doen.
Dat geldt ook voor de komende weken.
Toch even pas op de plaats maken.

Me, naast werken natuurlijk, bezighouden met heerlijk gefrutsel 
en gefreubel voor al die lieve meiden die me de 
laatste tijd zo lief verwend hebben en die ook
ik wil verblijden met iets .....

Dus als je mezo nu en dan wat minder "leest" ... 
Ver weg kan ik nooit zijn hahahahaha

Liefs Moos


34 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weet waar de moeiheid vandaan komt. Kan je het er heerlijk uitdrinken.
    Fijne paasdagen.
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet op gedronken worden!
    Fijn dat je weet wat er aan scheelt, dat scheelt al een slok op een borrel..hihi.
    Fijne pasen!Enne..als Jenneke ZO bij je langs komt, dan wil ik er wel een foto van zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met pleegzuster Bloedwijn:) Vervelend, die moeheid, maar je weet nu wat je er aan kunt doen, fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww Moosje hoop dat de pillen goed hun functie doen, en anders gooi je je eigen maar vol hoor,........met chocolade milkshake whahaha.
    Heel erg fijn weekend met zijn allen he,
    Dikke knuff en xx van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel fijn weekend gewenst met veel liefde en rust om je heen, maak er wat leuks van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bloedwijn...alleen de naam al zegt me brrrrr...maarre als het helpt drink ff een paar liter krijg je misschien ff en flinke boost van meis/.....we hebben het nu al over weken he dat je niet fit bent

    gelukkig ben je gegaan ♥

    owww dat meiske ik lijk er wel op alleen dan dubbel zo zwaar whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....kunnen jullie tellen?.....tel er niet op ha ha

    ik heb zo een zin erin whihihihihihihihi

    lekker hoor verheug je eerst vanavond maar op je chocolade sjake ♥

    knuffiessss xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staal pillen doen soms wonderen en geniet van je vrije dage met nadruk op vrij hè je mag lekker achterover leunen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat je weet wat het is :):):) En als Jenneke zo verkleed gaat (verkleed? Uh bodypaint) dan wel ff een fototje maken hé ;) kunnen wij ook mee genieten ;) Rustig aan en lekker genieten vanalles :) Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik ging voor de wijn hahaha shake-je van spinazie en huppetee je bent zo weer een spring-in-het-veld.
    Vooral genieten aankomende uren en dagen en weken
    XXX Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat de moeheid te verklaren is en terugkijken heeft nooit zoveel zin, vanaf nu ga je er gewoon iets aan doen toch! Een lekker glaasje port doet ook wonderen trouwens...hihihi...of een overheerlijk biefstukje..nammenam! Als Jenneke verkleed als de paashaas op je stoep staat, vergeet dan vooral even niet om een foto te maken:-)) Alvast héél veel plezier gewenst met z'n allen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh dat verklaart een boel!!!Nou ik ging eens lekker aan de wijn als ik jou was,ha,ha en dan niet de bloedwijn...ik ga er vanavond ook eens eentje pakken,maar niet meer want dan word ik zo soezig en dan val ik onder het freubelen in slaap want ik heb WEEKEND en wel een heel lang weekend!Morgen een keer als een tornadootje door het huis en dan ME-time...manlief heeft dit weekend nachtdienst,tja shit happens,maar ach na bijna 25 jaar ben je er wel aan gewend,we maken gewoon van elke dag een feestje zoveel als het kan,2de paasdag gaan we lekker paasbrunchen bij mijn vriendin een straat verderop,manlief komt dan weer uit de nachtdienst dus 14:00 voor de brunch is haalbaar voor zijn dutje na het werk...en enkele andere vrienden van ons clubje komen ook langs,word gezellig en genieten.....ik was er even aan toe...pffff,moe,moe...maar dat is van het vele werken/race tegen de klok de laatste dagen;-)Doe kalm aan Moosje en fijne Paasdagen en geniet ervan als Jenneke&co langskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weet waar het vandaan komt en kun je maatregelen nemen, wijn!!!! Dat is altijd beter dan uitgebakken lever en staalpillen. :-0 Tijdje rust is altijd goed, geniet van de paasdagen en de gezelligeheid van paashaasJenneke.. Je maak toch wel een foto he!!!! Ben benieuwd :-)

    Vrolijke Pasen, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah okee, dat verklaart een hoop. Lekker aan de zustertjeswijn, biefstukkies eten, bietjes erbij en ga zo maar door. Het komt goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. bestaat dat dan nog?? pleegzuster bloedwijn?? ahhaahah
    nou, proost dan ! op een spoedig herstel van je ijzergehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proost op je gezondheid lieve Moos.
    En ik ben zeer benieuwd naar je mooie werkjes weer, je blog was zoals gewoonlijk weer een genot om te lezen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je weet waar je moeheid en lusteloosheid vandaan komt. Mag je nu op doktersadvies dronken worden, heerlijk toch. Hihi!! Ik ben nu heel benieuwd hoe Jenneke bij jou op de deurmat zal verschijnen, we verwachten natuurlijk foto's! Haha! Geniet lekker van de paasdagen met familie. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en anders een transfusie hey..
    beter de oorzaak wegnemen van de bloedarmoede Moos ?
    --
    snap het wel.. jij bent liever dronken haha :-)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer super leuk geschreven...hele fijne paasdagen!
    (je mag wel wat staal van mij..ik heb teveel..voelt ook niet altijd lekker;))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte! (hoe toepasselijk)
    Heel fijne Paasdagen met al die leuke/lieve mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, is toch iedere keer weer leuk om jouw blog te lezen!!!

    Lekker aan de wijn gaan, biefstukkie en spinazie en Koos draait weer als een molen! ;-)

    Fijne paasdagen en veel plezier met Jenneke!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker rustig aan doen :)
    Heel fijn paasweekend
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed dat je het hebt laten checken, meis en nu legaal aan de slobber ;-))Al lijkt dat Pleegzusterbloedwijn mij errugg blé dus of je daar nu snel een fles van leeg trekt.En verder gewoon lekker alles op een laag pitje, doe je goed, fijne Paas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hahaha geweldig, ik vind die paashaas-mevrouw supergaaf!

    Op mijn eigen blog heb ik een oproepje voor gehaakte dingetjes voor in de kliniek van mijn zoon. Mag ik je daarop attenderen?

    claudiascreaties.blogspot.com

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat je de oorzaak van je vermoeidheid gevonden hebt! Dat wordt boterhammen met appelstroop eten, borden vol spinazie en liters tomatenpuree ;)
    Ik heb precies het tegenovergestelde van jou, ik heb juist teveel ijzer in mijn bloed (hemochromatose). Vreemd genoeg geeft het hetzelfde effect, vermoeidheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha de foto zegt anders ook wel genoeg :-) Maar fijn dat je de oorzaak gevonden hebt. Hele fijne dag gewenst met Paashaas Jenneke!! en mmmm chocolademilkshake, ik ben ook van de partij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha,wat een grappige post,vervelend dat je bloedarmoede hebt maar jij gaat dus aan de fles(in ieder geval beter dan op de fles,hihi),rode bietensap is ook erg goed alleen niet zo lekker,bleeh.Freubel ze en fijne pasen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proost en fijne paasdagen. Lekker uitslapen en niks doen. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jaaaaaa, lekker aan de spinazie Moos hihi, hoop dat je zo weer de oude bent....ik wens je hele fijne paasdagen en veel fun met Jenneke en haar familie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Even bijtanken dan... hopelijk niet al te tipsy ;-)
    fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh lekker is die bloedwijn, ik koop hem niet van de pleegzuster maar gewoon bij de Jumbo (als ik daar al eens kom) effe onder de € 3 voor een fles en heerlijk zoet wijntje. Ik drink zelf eigenlijk nooit wijn, maar die bloedwijn werd me ook aangeraden door mijn moeder of rode port (ook al jammie) voor mijn moeheid.

    Oh zie ook dat de dames biefstuk aanraden, mmm jammie wie weet vanavond dat ik me daar zelf op trakteer op ons adresje in Duitsland, onlangs daar ook nog een mega lekker stuk biefstuk gehad. Wist niet dat die ook nog eens goed voor me is, weer wat geleerd hier ;).

    Hey lieverd doe je verder lekker rustig aan? Ik ga binnenkort toch echt een poststop inlassen, kom tot niks anders meer hihi en moet me nodig gaan voorbereiden op de Elf Fantasy Fair en onze vakantie in mei naar Italië jippie, is alweer bijna 25 jaar geleden dat ik daar geweest ben.

    Heel veel plezier met Jenneke en als jullie je dsn toch zo graag willen verkleden zou ik zeggen Elf Fantasy Fairrrrr! Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hallo,
    had per ongeluk mijn post verwijdert. heel slim.
    En goed dat je weet waar de moeheid vandaan komt.
    drink maar leeg..

    groetjes sannie
    ps: wens je een fijn pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lekker aan de borrel, en dat nog wel op dokter voorschrift!
    Hele fijne paasdagen en ik hoop dat het super gezellig gaat worden. Vast wel, als Jenneke op bezoek komt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Fijn dat je weet wat het is!!! Pleegzuster bloedwijn ik vind dat ook heel lekker! Nu goed aan jezelf en je rust denken en geniet van je vrije dag morgen! Veel liefs Talitha ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen