dinsdag 5 maart 2013

Koorddansen

Ben ik druk in mijn hoofd ...
En draaien die hersencellen overuren ....
Dan HAAK ik ... dat is de beste therapie voor ....
een beetje RUST




En toen ik nog niet rust in het koppie had ....
nog maar een molentje erbij


En toen ik naar huisjes en molen keek dacht ik ...
die ken ik al .... nog maar wat anders dan hihihihi




En tussendoor een zogenaamde creatieve Voorjaarsschoonmaak.
Ik weet het ... eigenlijk moet ik nu stoeien met emmers en soppies.
Mijn ramen lappen en ga zo maar door ....
Maar op dat vlak zegt mijn gevoel "bekijk het maar" hihihihihi

En dus onder in de kast gedoken ......
Heel veel tasjes die ik niet (meer) herken .... 
Een soort van kadootjes van jezelf voor jezelf
Geen idee wat ik er destijds heb in gestopt ....

En zo vond ik mijn kaleidoscoop-deken
Ook die moeten we maar eens gaan afmaken.

Net uitgehangen en een kiekje geschoten ....
Ik vind hem nog steeds mooi :-)


En ja .... ik kan het nog ....
Ik weet nog hoe ze gemaakt worden hihihihihihi
Is altijd maar weer de vraag dan
 "hoe zat dat patroontje ook al weer ...."


Granny-deken .... Kaleidoscoop-deken
Voorlopig meer dan genoeg onderhanden aan grote klussen lijkt mij zo ...
Voorlopig maar even verder niet in tasjes kijken .... hahahahahaha
Geloof niet dat ik daar rustiger van word hihihihihi

En nu ga ik ..... koorddansen
Figuurlijk dan .... evenwicht zoeken en behouden :-)
Rust in het bolletje .... en evengoed haken hahahahahahaa
En ...... heerlijk genieten van het zonnetje :-)


Een hele fijne zonnige dinsdag allemaal!

Het is mijn laatste "vrije" dag!!!!
Vanaf morgen weer terug in het gareel van werken, werken, werken!

Liefs Moos

31 opmerkingen:

  1. ♥ Ow die deken Moos, vieuw wat een plaatje!!
    En je molens, laat de wieken maar draaien hoor.
    Hoop op wat rust in je bolleke op alweer je laatste daggie vrij.
    Dikke knufff van mij voor jou
    x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat werk je je huisjes en molentjes leuk af met stof! Weet je wat ik vanmorgen gedaan heb (terwijl ik wéét dat die tasjes er liggen)?! Iets níeuws beginnen...
    Die kaleidoscoopdeken wordt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh... ben zwaar onder de indruk van je kaleidoscoop deken
    prachtig !
    en eigenlijk behoor ik nu ook raampjes te lappen enzo.. hihi
    ik wacht wel tot ik mn maandelijkse poetsbui krijg :-)
    tenslotte moeten we het niet gaan overdrijven.!
    --
    ow......... had ik dat ook nog hihi, ik hoor het je zeggen.
    Zo zijn er dus altijd verrassingen in een tasje kastje..
    whahahaha gekkerd :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je deken wordt wel supergaaf joh. En die molentjes zijn ook al zo leuk. Gelukkig dat het helpt om je hoofd een beetje tot rust te brengen.Ik heb ook een heel vol hoofd momenteel en wil maar niet fit worden maar ja dat heeft wel met elkaar te maken denk ik zo. ik ga ook genieten van het zonnetje en lekker een simpel haakwerkje zitten doen want iets moeilijkers krijg ik nu het patroon niet eens van gelezen laat staan uitgevoerd. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je dekens super!! echt heel mooi. Maar even lekker genieten van het zonnetje op je laatste vrije dag.
    Zo vond ik gister nog een stapel granny's in een tasje nu alleen nog even bedenken wat ik daar van ga maken

    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jemigggggggggggggggg die deken is gaaaaaf ♥♥♥

    jij hebt nog werkjes zat om af te werken.....zo lekker als je daar rustig van kan worden....helaas werkt het bij mij nog niet zo....maar wat niet is kan komen ha ha ha

    ik vind je bloem(padden)stoel ah ha ook gaaaf ♥♥ evenals al je andere haaksels je weet het ik ben FAN.....mega knuf aan mijn lief dinneke xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh Moos die deken WAUW WAUW WAUW echt mooi.
    Ik heb net je molen(tje) gekregen en wat is die ontzettend GAAAAAAFFFFFFF ben er super blij mee, komt vanmiddag op mijn blog te staan. Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeer herkenbaar geen rust in je hoofd in je lijf,dus even haken wetende dat er nog van alles ligt,maar je krijgt het maar niet voorelkaar,dan alles maar even laten wat het is lekker buiten met de hond,dan maar weer iets proberen,dan maar met kleine stapjes komen we er ook wel,
    geniet jij ook lekker vandaag :D

    haak en zonne groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dan wat er allemaal voor moois uit die tassies van jou komt!!...al snap ik dat je daar dan ook wel weer onrustig van wordt...hahaha...ga maar lekker wat huisjes/molentjes haken dan:-) Geniet van je laatste vrije dagje met in ieder geval héééérlijk weer!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. klopt, haken werkt meditatief. ik denk dat die huisvrouwen in de jaren 50 echt nooit gestresst waren! Werkse en haakse aan de grote klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige haak werkjes maak je,mijn hoofd loopt ook altijd over,geniet van je vrije zonnige dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, Moos, haak jij jezelf maar helemaal in trans, dan hebben wij hier op je blog een hoop te genieten (als je weer bij bewustzijn bent en alle creaties hebt geblogd) :-)
    De huisjes, het molentje en het bloemetje zijn weer helemaal Moos en dus heel vrolijk en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Moos ben ik weer even,ik wilde je mailen,maar je email werkt niet bij mij,ik zie dat jij met een spiegel iets leuks hebt gemaakt met een hert erin,zou ik die foto mogen gebruiken als idee op mijn verkoopblog,ik heb namelijk wat van zulke spiegels te koop en kunnen mensen het idee zien,ik vermeld natuurlijk je blog erbij,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!!!! Gebruik maar hoor meis.

      Wat raar van die niet werkende email

      moosmoosies@gmail.com

      Verwijderen
    2. Dank je wel,misschien omdat ik geen gmail heb,ik ga nu je foto pakken en plaatsen,super!

      Verwijderen
  14. prachtige deken in wording, moos!!
    das een feest om hem af te maken, denk ik.
    leuk.. van die onverwachte half vergeten verrassinkjes !
    enne.. ik doe alles tegelijk.. heb net 2 uur staan soppen, toen een half uurtje zitten haken.. nu even internetten en over 10 minuten even in het zonnetje zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben blij dat jij ook nog onafgemaakte projectjes hebt hi. Hi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige huisjes, molentjes , bloemetjes...
    En die prachtige deken! Wat een werk, geen wonder dat het (even) blijft liggen. Ik ben ook altijd meer van de korte/kleine projekten maar als ik zo'n mooie deken zie wordt ik toch wel een beetje jaloers hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij bent voor mij echt een fantastische kunstanaar en die hebben echt geen tijd voor emmers en sopjes en ramen.....suc6 met je koord-act hier gaat het redelijk goed hihi
    XE

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige deken. Snel afmaken zou ik zeggen.
    Zo te zien kom jij de zomer wel door met al je projectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wat een moois allemaal weer Moos!Je deken is prachtig,echt af gaan maken want hij is te mooi om in een tasje weg te kwijnen!Ik vind haken ook zo relaxed...haken is zen zeg ik altijd maar(wat was Zen ook alweer precies??!?!?ha,ha,ha...grapje)alleen heb ik vanmorgen even als een tornado door het huis gejaagd,was echt nodig en morgen/donderdag mag ik ook zo goed als een hele dag weer werken,vanmiddag heerlijk genoten,maar voel nu wel mijn ene arm weer wat,dus ik denk dadelijk maar wat lezen i.p.v haken:-(...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh lieverd wat ben je weer lekker losgegaan en heb je weer prachtige dingen gemaakt oops gehaakt ;). Ik heb vanmorgen het lieve Moos Moosies engeltje aan mijn dromenvanger gehangen :D.
    Maar lieve Moos wat een prachtige deken heb je opgedoken en ga maar lekker daar verder aan haken. Krijg je vanzelf weer balans als je daar mee klaar bent hihihi. Ik heb het wel even gehad hoor met die poetsbeurt, ik heb die nacht op mijn rug moeten slapen van de spierpijn...grr...nee lieve blogsters ik hou daar geen goed gevoel aan over hihihi :p. Dikke knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe herkenbaar, allemaal tasjes met projectjes. Ik zit inmiddels een maand thuis (artsen staan voor een raadsel)en ben ook maar eens begonnen met dingetjes afwerken. Helaas lukt het niet elke dag. Van bloggen komt ook niets maar ik probeer wel alle blogs te lezen. ik wens je een fijne week! lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is zo mooi,je deken al dacht ik eerlijk gezegd dat hij al af was, oeps hij zat in een tassie, nu maar snel afmaken. En haken brengt bij mij ook altijd rust in het koppie maar poetsen soms ook ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt een hele mooie deken!
    Nou, voorlopig heb je nog heel wat te doen.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopelijk heb je ondertussen weer rust in je koppie! Ik vind dat een heel goed idee om dan te haken... en dan nog in het zonnetje ... laat die vensters maar wat ze zijn :-) En wat je gehaakt hebt is weeral super mooi, de kleine details eraan maken het toch steeds weer af... vooral die eerste links vind ik super hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, en die caleidoscopen!! Dat is gewoon P R A C H T I G!!! Morgen weer met goede moed erin vliegen en voor je het weet heb je weer een paar dagen vrij :-) (positief denken dus ;-))

      Verwijderen
  25. Prachtige kleurtjes die deken, je hebt er al heel wat uurtjes in zitten zo te zien.
    Misschien dan toch maar eens afmaken...
    Ben blij dat er meer zijn die onafgewerkte projecten in tasje hebben:)
    Sterkte met het werken de komende dagen!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen