vrijdag 15 maart 2013

Momfert Moos

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3139127/?claim=9rhcfarx4q8">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ik lees jullie allemaal!
En ook al reageer ik wat minder ....
 ik zie jullie wel hihihihi

Ik ben bezig met een transformatie tot
Momfert Moos


Ik ga vanavond aan 3 nachtdiensten beginnen .....

Het opladen wil nog niet zo lukken.
Het is een drukke werkweek geworden die dus nog niet over is.
Maar volgende week 4 dagen vrij ....
misschien dat mijn accu dan in het "groen" komt!

En geïnspireerd door de schitterende bloemen
van Carlos en Arne 
die ik overal voorbij zie komen

Bij Jenneke

Bij Dinah

Bij Wieke (hier ook het patroon!)

heb ik besloten dat deze bloemen leuk zijn om in mijn
te-groot-uit-gevallen-granny-square-kussen-
en-nu-dus-plaid/deken-in-de-maak
te verwerken .....

We beginnen gewoon met 1 rand bloemen om de granny 
heen en zien dan wel weer verder.

Het wordt een
  MIX MATCH 
plaid/deken met van alles wat ... 


Het haken van deze bloemen is zooooooo
heeeeeeeeerlijk ZENNNNNNNNN hahahahaha
Precies wat we nodig hebben om op te laden .....


Een heeeeeeeeeel fijn weekend allemaal

Liefs Moos

37 opmerkingen:

  1. Succes komende dagen, ook mijn accu staat nog niet echt op groen..... en als ik naar buiten kijk, arghhhh.... sneeuw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met werken Moos!!! Je plaid wordt vast prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je de nachtdiensten doorkomt en dan snel weer met een opgevulde accu aan de fröbel kunt. Werk ze! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloemen zijn echt mooi, ik denk dat ik er ook maar aan moet geloven ;) Werkse en nogmaals rustig aan......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn weekend ! En heeeel vrolijk worden van die mooie bloemen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een idee hey.. heb ook nog 700 kussenhoezen liggen van granny's :-)...
    werkze meis, best heftig drie nachtdiensten !
    dikke knuffel, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zet 'm op molletje ! Daarna heerlijk vrij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dat kan heel goed!! staat mooi en lekker vrolijk :-)En is een heel goed idee!!!
    Moet altijd aan king pepermunt denken als je het over nachtdienst hebt, hihihi.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar hoor,Moosie volgens mij zijn bij iedereen de batterijtjes een beetje op, het wordt tijd voor het voorjaar, succes nog even met werken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van die mol wordt ik ook niet vrolijk. Maar die bloemen daar fleur je toch van op. Succes met werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha zo werd ik altijd genoemd op de hobbytuin,omdat ik zomer en winter met mijn zonnebrilletje op liep,dat word vast heel mooi,fijn weekend,nou ja fijn met nachtdienst,maar toch,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihi...momfert Moos, wat zie je er woest aantrekkelijk uit! Ik vind die blommen er omheen een hele leuke oplossing, staat mooi! Sterkte weer met het drukke werkschema...hier accuutje ook meer leeg dan vol zo onderhand...blêgh...we hebben ZON en WARMTE nodig!
    Om het werkschema heen toch een fijn week-end gewenst!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deken-in-wording ziet er nu al heel gezellig uit.Goed idee, bloemencombinatie met de rest.

    En verder: pas maar op om te veranderen in Momfert. Binnekort raakt meneertje Dirk , de mollengek van Esther op je verlekkerd.

    Waar komt de naam Momfert eigenlijk vandaan? Jullie lijken em allemaal vanzelfsprekend te vinden. Mij als Belgische, zegt dat niets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://nl.wikipedia.org/wiki/Momfer_de_Mol

      Is uit de serie de Fabeltjeskrant.
      Is Momfer (zonder t) zie ik nu ook zelf trouwens hihihihihi

      Verwijderen
  14. werk se moos, leuk dat je nog wel even tijd had om bij ons te reageren toppie,

    fijn weekend mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. owwwwwwwwwwwwwwwwww mijn lieve owsewieseMOOSel.......ik ben dr dollekes van♥♥♥ vind het ten eerste een subliem idee
    wat gaat dat een pronkie worden

    kei trots te zijn op mijn din

    die weer moet gaan beulen en geeneens nog fit is al weken

    ik tel de dagen af meis

    megaaaa knuffelsssss en smakkerds jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sein wieke ff je pronkie bloggie in meis...vind ze kei gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nogmaals maar zo gaat wel de reactoe teller omhoog ☺☺☺
    thnxxxx voor linken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh, dat wordt mooi! Ga nog maar even verder Zennen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Werk ze Moos, nog even volhouden!
    je haakwerkjes vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die plaid wordt super!
    Succes vannacht, en morgennacht, en overmorgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het plaid van prachtig. Werkse nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh dat plaid word vast super Moos,maar eerst jou accu maar weer eens in het groen....pffff heavy zeg,ik hoop dat voor jou gauw je 4 vrije dagen beginnen meissie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gaat mooi worden Moos, vooral met die frisse kleurtjes!
    Werk ze en tussendoor fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh bah, nachten alweer. Succes. Beetje tijd voor jezelf of wordt het hollen? Je deken wordt vast een succes. Vrolijk issie in ieder geval al! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En die plaid wordt zoooooo vrolijk! Veel courage met mollen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh lieverd dat heb je heel goed bedacht geïnspireerd door de dames. Heel veel plezier ermee en succes met the nightshift! En wat leuk dat je meedoet aan de give away. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vergeet je brilletje niet! werkze(nse).

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Werk ze!! En die deken wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Houd je 'sjakies' Moos, ga eerst lekker bijtanken!
    En dat gaat goed met zulke mooie bloemetjes...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Succes met de nachtdiensten.
    Heel leuk om die bloemen in je deken te verwerken.
    Wordt heel apart.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jee dit gaat weer een prachtig pronkstuk worden zeg..♥ luv it.
    Gehedhetweerdrukskes zeg.
    Werkse (nee nu niet nu slaap je als het goed is)Dikke knuf en x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zorg goed voor jezelf en sterkte met de nachtdiensten.
    Veel plezier met de bloemetjes.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik hoop dat je snel weer opgeladen bent!
    De lente moet maar snel komen!
    Dat hebben we allemaal wel weer nodig!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie bloemen, wordt een vrolijk geheel zo!
    Sterkte met de nachtdiensten, volgens mij is dat toch iedere keer een aanslag op je ritme en kost het extra tijd om te herstellen.
    Die 4 dagen "vrij" heb je dan ook wel nodig en een portie zon!!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat maak jij een mooie dingen zeg!
    Ik hou van kleur, nou dat heb ik bij jou wel gevonden hoor.
    Ik blijf je volgen...
    Liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie blog heb jij seg.
    En je maakt ook mooie dingen

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen