woensdag 6 maart 2013

Stempels stempels stempels


Op de deurmat lag een envelop ....

Een hele leuke envelop .......

van die lieve Hanneke (PRUTSELZ)

die volgens haar zeggen maar wat prutst met een guts
maar dat is verre van waar hihihihihi

Stempels met mijn LOGO + HONDJES


Maar dat was nog niet alles .....

Ook nog eens schitterende  UILTJES en een HERTJE


Nou Hanneke .... ik noem dit geen prutzen meer hoor hahahaha
Ik noem dit kunstwerkjes ... 
stuk voor stuk!!!!
Ik ben er waanzinnig blij mee .... 
met vreugdedans en al!!!!!



En wil je weten wat ik voor Hanneke in een pakketje deed?
Dan moet je HAAR blog maar goed in de gaten houden.

Samen met Jenneke heeft zij trouwens 
een give away lopen.

Kijk maar!!!!!!!



en    HIER 

"met nog eens een extra lief stempel troost prijsje"


En nu is het over met de blogpret.

Ik ga nog even thuis aan de slag en dan mogen we weer werken.
Moos zal dus weer aanzienlijk minder "aanwezig" zijn :-)

Een hele fijne woensdag!

Liefs Moos

28 opmerkingen:

  1. OOhh wat moooiiiii ze zijn prachtig :):):) Idd echte kunstwerkjes :) wauw. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou kijk eens wat Moos mij toestuurde.....
    http://prutselz.blogspot.nl/2013/03/moosies.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke dingen en werk ze gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is giga mooi meis,.....en dat hondje van je sprekend!!!

    jahaaaa onze hanneke is waar kunstenaar jeempie de peempie

    je zult wel helemaal heppy zijn

    ik zou zeggen verras hubby en ga lekker je gang op de muren ook ☺

    enne weer aan de slag meis.....we tellen weer af naar de vrije dagen
    thnxxxx voor de reclameeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    so sweet of joe♥

    knuffekesssssss mooselmeis, jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo MoosieMeis...wat een gave stempels...ik heb zelf al zulke enorm mooie, maar nu ben ik toch écht wel een heeeeeel klein tikkeltje beetje jammeloers op jouw hertje...en dat uiltje...!! Wat een kunstwerkjes weer hé...die lieve Hanneke maakt er keer op keer iets bijzonders van!! Maar jij hebt ook héle mooie kunstwerkjes afgeleverd, ook allemaal supergaaf stuk voor stuk!! Sterkte met werken weer!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stempels zeg. Ik zou daar ook heel blij van worden. Werk ze en veel lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww Moos, wat een gigagavegeweldige stempels heb je van Hanneke gekregen......vieuw echt ♥
    Dat hondje , je naam, uiltjuh, een hertje ♥
    Nee zeker geen gepruts van onze Prutselz.....vakwerk.
    Geniet er van lieverd, lekker sjabloneren op de muur, verras je buurvrouw met een wandje te stempelen, ja ik denk ff crea voor je mee he.
    Knuff en xx van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super die stempels,
    stempel er maar op los.
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooo,wat een mooie stempels ik ben sprakeloos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stempeltjes,je foto`s hebben geholpen,want mijn spiegels zijn verkocht,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow wat ben je lekker verwend met mooie stempels, maar ik zie ook op haar blog dat je prachtige creaties hebt gemaakt. Een hele mooie swap! Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze kan er wat van! Prachtige stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh moos wat een prachtige stempels heb je gekregen
    schitterend:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat hebben jullie elkaar verwend!!
    Ik kom hier via Hanneke terecht (natuurlijk nieuwsgierig naar degene die de mooie kunstige knuffelwerkjes heeft gemaakt) en ik blijf je gezellig volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En jij hebt haar ook van die fantastische haaksels toegestuurd! Wat is die blog-ruilhandel toch geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stempels heb je gekregen zeg echte kunstwerkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh mooi die stempels Moos.....stempels zijn zo leuk om het een en ander mee op te vrolijken!Jou haaksles voor haar zijn ook weer tegek,made with your crochethook?!?!?ha,ha....en dan zeggen ze ooit wat van mij!;-)Werke...ik ben net thuis(9:00/13:15) en nu even in de relax-stand want mag weer van 18:00/23:00

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nounounounounou... wat een verwennerij weer !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooh super die stempels :) *verliefd* zet maar extra sloten op de deur want ik denk dat ik een "steelbezoekje" ga brengen XD
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Puuuure kunst van beide kanten!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De stempels van Hanneke worden zo langzamerhand beroemd in Blogland, én terecht! :-) Prachtig, wat zul je daar een plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke stempels weer zeg. Ja, ik denk ook dat ze al beroemd zijn, kom ze overal tegen. Zo leuk.

    ben er maar blij mee!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen