maandag 11 maart 2013

OP is OP


A gossie possie ....
Enne ik me maar afvragen waarom ik van die koude vingertoppen had .....

Want hoeveel paar ik ook heb van andere leuke blitse kleuren,
deze zwarte antieke gevallen zitten het lekkerst .....

En van die andere blitse kleuren mis ik er steeds eentje hahahahaha
Maakt mij niet uit ... roze is links ... oranje is rechts hihihihihihihi

Maar ik moet er nu echt aan geloven
Deze zijn echt "OP" ....





En dat geldt ook eventjes voor Moos.

Die is ook "OP"

En dus gaat ze heel eventjes op de "OPLADER"

(net zo als Sjors)



En hoopt ze snel weer aanwezig te zijn.

Tot die tijd .... 
Moet je maar denken ...
Lekker rustig hier ... hahahahaha

Wat denken jullie?
Zal mijn Jenneke
1e Paasdag 
wel of niet verkleed naar Amsterdam komen?


We gaan het zien :-)

Liefs Moos

28 opmerkingen:

  1. Heeej is Jenneke er al ;)
    Enne oplaadse XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jenneke een klein beetje kennende.....
    Zet je opladertje maar lekker aan,ik zou zeggen kruip naast Sjors maar die groeit zo hard dat hij alleen niet eens in zijn hangzak past....
    Fijne week,
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker even pas op de plaats dan, ook prima, kom je weer met de lente samen terug ;)

    groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laad maar even lekker op hoor! Enne...ik zie Jenneke al helemaal in zo een kostuum! :p
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. verleden week ook smorgens gesopt of gewerkt.. en smiddags lekker plat.. was wel zonde van het mooie weer.. maar op=op..inderdaad!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maarre niet met je vingers in het stopcontact hoor ;) Lekker uitrusten en goed om jezelf denken. En Sjors is ook verstandig haha, lief.... Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, vreemd dat je koude vingertoppen had. Hoe zou dat nou komen?
    Doe maar rustig aan en zodra het zonnetje weer tevoorschijn komt steek jij je koppie ook weer om de hoek. Tot dan.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zal ik een paar nieuwe vingertjes breien voor je lekker handschoenen? Dan kun je ze nog even weer aan!
    Doe maar even lekker rustig aan en kom weer bij.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hadden we maar een stekkertje, net als onze mobieltjes. Een nachie in het stopcontact en hij doet het weer. Maarja, zo werkt het niet voor mensenwezens. Soms moeten die gewoon ff op het remmetje trappen. Laad maar lekker op. We zullen je missen, maar lopen niet weg, hihi.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moos ik zal je missen maar neem lekker de tijd, even pas op de plaats kan wonderen doen.

    Kom lekker ontspannen terug en veel plezier in Amsterdam. Ik twijfel er niet aan dat dat gaat lukken zo saampjes.

    groeten saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh lieverd ga jij jezelf maar even lekker opladen. Nog even een winterslaapje?! Hier ligt alweer een flinke laag sneeuw, blèhhh en wordt het zelfs -9 's nachts pfff.
    Ik ga lekker mijn kersenpit kussentjes in de magnetron doen en in bed kruipen.
    Oh gezellie dat Jenneke naar jou toe komt..denkelijk met the family...en nee verkleed zal ze niet komen, misschien kunnen jullie samen een dagje Elf Fantasy Fair boeken...kan ik jullie ook knuffelen :). Knuff! Of anders hopelijk tot ziens op de blogster ontmoetingsdag...dat zou pas leuk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe maar lekker rustig aan. Doe maar net als Sjors lekker lui en niks moet.
    We zien je leuke verhalen wel weer een keertje verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, Jenneke weet wat haar te doen staat hahahaha! Die handschoenen zijn inderdaad echt aan vervanging toe. En volgens mij zijn er ook wel zwarten te koop hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. teek it eesie lieffie, dit hobbelt al weken en dan al die vreemde werk diensten erbij doet je ook niet opknappen/.......ik hoop gewoon te komen en reken op flinke zon deze dag ha ha ha....
    owww wat een heerlijke sjors foto♥♥
    enne ff je blog din mailen die nieuwe hanschoenen wil maken hier ergens boven ha ha

    zover ben ik nog niet
    denk aan je ...knuffelkussies mooselmeis van jenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het wordt heel koud Jenneke.. dus doe je paashaaspak maar aan hahaha & Moos doe maar rustig an en see you later aligator !! (dat is engels..)
    :-)

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soigneer jezelf maar super of laat je soigneren door je omgeving. Zorg dat je vlug weer lekker warme vingertoppen hebt.

    Gelukkig heb je één grote troost: rusten met een ronkende kat op/naast/onder je....daar gaat niets boven.

    Tot later en vlug weer de oude!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Moos,

    Ik moet ook proberen een stapje terug te gaan doen,ten eerste vanwege mijn arm en ten tweede....er zijn zoveel onwijs leuke blogs,lieve blog mensen,etc.en ik ben zo iemand die overal en op iedereen dan een reactie achter wil laten,etc. en daar gaat stiekem heeeeel veeeel tijd in zitten,waardoor er te weinig van andere dingen terecht komt die ik ook zo graag wil...dus ik ga 'proberen'ook wat gas terug te nemen,maar ik denk dat als het weer straks beter is we allemaal weer meer energie hebben,maar ook minder hier in blogland zullen vertoeven en dat wil inderdaad niet zeggen dat we er dan niet zijn of niet meer komen,dus Moos ga maar eens lekker genieten net zoals Sjors en vast ook die andere heerlijk beessies bij je in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer weer voor een winterslaap, dus neem het er van

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heeeej lief Moosje
    Even dikke stap terug, je hebt al van die fantastische weken achter de rug..even in de rust stand
    Ik zie zus al als een paaskonijninnejte gaan ja whaaaaaaaa.
    Mooie foto van Sjors ♥ ..en yep jij mag nieuwe handschoenen hihhi, hele dikke knufff x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goed idee van je om even op te laden; dat zal zelfs een Moos toch af en toe nodig hebben...;-) Sjors is er in elk geval heel goed in zo te zien! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. zie ik haar wel voor aan haha lachen,en die handschoenen hebben nu echt wel hun beste tijd gehad,maak je zelf een paar moossie style hihi we zullen het zien,en laten we er vanuitgaan dat we nu echt bijna lente krijgen toch.....heb je ze helemaal niet meer nodig,neem je rust even en dan er maar weer tegen aan...:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha die handschoenen en Sjors,geweldig,rust maar lekker even uit,moet zeggen het is wel een stoer paaspak haha,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, daar kan je gif op in nemen. Altijd gaat die spullen kapot die het fijnst zijn om te dragen. Ik heb dat vooral met broeken... nou ja, kun je er niet leuke vingertopjes op haken??
    eerst de batterij maar opladen dan maar verder zien.
    En Jenneke??? tuurlijk komt ze verkleed naar Amsterdam :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat wordt gezellig daar, lekker naast Sjors aan de oplader. Doe het rustig aan meid! En geniet van je leuke vooruitzicht met Jenneke, dat wordt weer een spetterdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb je blog net ontdekt, wat een gezellige boel hier zeg.
    Leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik roep heel hard Moossssss Bambi Give Away!!!
    En geen moment twijfelen hè om mee te doen, ook niet ivm het feit dat je de hertjes stempel al hebt...dan maak ik hem gewoon gespiegeld ;).
    Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee Moos, doe het ook ècht rustig aan hoor! Je hebt het nodig! De lader werkt bij dit weer wat minder. Veel liefs en een dikke knuffel, Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen