woensdag 27 maart 2013

Waar is mijn hoofd?


Als mijn kop niet vast zat ......
Dan zou het moeilijk lezen zijn wat ik typ :-)
Dan zou het wel makkelijker opstarten zijn zo 'sochtends .....
geen (wanhopige) restautatiewerkzaamheden aan de kop, 
geen plooien weg te strijken (die net zo hard weer uitzakken), 
geen haarbos onder controle zien te krijgen .....
Pure tijdwinst dus hihihihihihi

Maar ik zou dokter Moos niet zijn 
als ik daar een verklaring voor had

Ik heb mezelf gediagnostiseerd 
(WOW wat een mooi woord)

Ik heb gewoon 
(net zoals vele onder ons waar de puf ontbreekt)
last van een .......

HAHAHAHAHA

Zo bruist Moos even .... 
en zo loopt ze weer leeg......

Nog zoveel lieve blogsters waar ik wat voor wil doen ....
En zo weinig dat er  vervolgens daadwerkelijk uit de handjes komt.
Ik schipper tussen werken en een beetje aanrommelen.
Komt goed hoor ....
 is alleen wachten voor sommige op 
wat brievenbusvullende acties van mijn kantje!

Ik geef er gewoon even lekker aan toe
aan mijn "lek"
Komt het zonnetje en de warmte ...
wordt het gaatje gedicht en ben ik weer op en toppie hihihihihi

Maar goed ... 
ben ik toch ook weer bijna kwijt waarvoor ik dit blogje begon.
Ik dwaal weer af .....

Ben ik gisteren toch zowaar vergeten dit prachtige hertje te showen
(het schaamrood staat op mijn wangen -
 maar ook daar zie ik een voordeel in .... 
zie ik er heel eventjes tenminste niet zo pips uit hihihihihi)

Ik was natuurlijk helemaal onder de indruk van MEGA RUDOLPH ;-)
Kijk wat Linda (Minimoek) ook nog voor me heeft gemaakt ......



En ook de postbode ging niet stilletjes mijn huisje voorbij
(tegenwoordig komt die pas zo rond 16 uur ...)

Een heerlijk gevulde envelop van mijn lieve
en ook met prachtige BLOG stempel van
omdat ik de give away gewonnen had


Helemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!


Helaas stagneert het organiseren van de 
BLOGSTERSONTMOETINGSDAG

Ria heeft dit terecht op een laag pitje gezet 
omdat er slechts een gering aantal, 
ondanks de eerste enthousiaste berichten, 
het lijstje met data hebben ingevuld.

Zie HIER



En in de eerste plaats zeker ook voor al het werk dat Ria 
er tot nu toe heeft ingestoken.

Het is niet anders .....
Wie weet dat het dan in september wat gaat worden lieve meiden!


Ik ga weer snel verder hihihihihi
(en weet dat "snel" met mijn energielek een relatief begrip is hoor hihihihi)

Zelfs op de fiets denk ik momenteel regelmatig ....
nog langzamer fietsen Moos en je valt om hahahahahahahaha

Op de planning staan de komende avonden
Avonddiensten .... dus we mogen weer!!!!!

Ik wens jullie een hele fijne woensdag allemaal.

Liefs Moos






28 opmerkingen:

  1. \beetje rustig aan he ,!!!!!lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moos Moos Moos....
    Veel meer komt er bij mij even niet uit hahahaha
    Ben snipverkouden en wil ook even zonder hoofd hihihi
    Maar die van mij gaat maar dooooor, niet bij te houden. Gaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaa dat hertje, hoe kun je dat nou vergeten !!!
    En ik ga ook heel graag naar de bloggersbijeenkomst. Ria verzet daar veel werk in. Ik had het datumschema nog niet ingevuld omdat het oppastechnisch niet erg wil hier. Mijn hub heeft behoorlijk onregelmatig werk. Jee, zit ik me hier nou te verontschuldigen, nope.... ga ik niet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook moeilijk zo iets te organiseren meis. Ik zit ook lastig door mijn rooster hihihihi. En wie weet .... rij ik in september met je mee ;-)

      Verwijderen
  4. Ik hoop dat je snel weer op je oude energiepeil bent! Misschien helpt die grote, gele bal in de lucht daar wat bij? :-) Succes! Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon effe time out, moet kunnen toch, lekker doen waar jij zin in hebt, werk ze vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het komt allemaal wel weer goed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owww daar twijfel ik niet aan hoor meis hihihihi. Ik geef er ook aan toe ;-)

      Verwijderen
  7. Hmmm een energielek is nooit goed natuurlijk. Wellicht dat een beetje Lente een goed medicijn is? Jammer dat we daar nog wel zeker een week op moeten wachten :( Je hebt gelukkig wel een super leuk hertje om naar te kijken in de tussentijd! Sterkte! ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, die aandoening ken ik wel ja (al lijd ik momenteel meer aan concentratieproblematiek); net wat je zegt, als de temperatuur stijgt zal het wel beter worden.
    Geniet in die tussentijd maar heerlijk van alle verwennerij die jouw kant op komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja...ik heb ooook geen puf!
    En als ik de puinhopen om me heen zie..wordt het er niks beter op.
    Zoveel te doen en zo weinig fut.
    Ach, stukje bij beetje dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moos, zoals mijn wijze tante zou zeggen: het komt allemaal goed schatje! Hihi, ik hou me ook maar aan haar wijze woorden. Het mooie weer moet toch een keertje komen. Ik vind het hert prachtig! Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, ik dacht even "Moos loopt toch niet als een kip zonder kop..." Maar meisie, doe nou eens een hele poos lekker rustig aan. Je moet zoveel van jezelf. Doe alleen het hoogst nodige en pak zoveel mogelijk je rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi,hi, een energielek hoe verzin je het!!Pas maar op dat de NUON hier niet achter komt anders moet je straks nog dokken ;-))Jammer van de bloggerdag, wie weet later in het jaar en succes met je avonden, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hert Moos! Voor de rest rustig aan en plan lekkere rust momentjes in :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat hert. Ach als je ook zo veel aan je hoofd hebt dan vergeetje wel eens wat. En dat enorme hert maakt zoveel indruk, daar is bijna geen plaats meer voor iets anders toch ;-) hihihihi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. energielekjes, data-lekjes oefffff dit ruikt naar zon te kort!!! hup Lente en werkze lieve Moos
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi las het bij linda dat je het was vergeten hihi...hij is MOOI ♥♥♥♥

    ennee teek it easie he je weet wie het zegt...de relaxtheid zelve

    zondag gaan we lekker opladen whihihi maar eerst heb je nog avonden te gaan

    blij dat die vlop is aangekomen lieverd nu de andere nog ( grmbl)

    geniet er van je bent een echt Blog STER*

    jammer van ria haar werkzaamheden

    knuffekesssssss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Pak een lekker kopje thee en neem even tijd voor jezelf lieve Moos.
    Wat een wannzinnig mooie kado's krijg jij zeg! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoop dat je lek gauw gedicht is schatteke.
    Leuke post heb je ontvangen ♥
    En wat een schatje had Linda nog voor je gemaakt zeg.
    Ik zie je kleuren door me lappie heen whaaaaaaaaaaa.
    Lieverd, hele dikke knuff, thanks for always beiing there..x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superhert zeg. geweldig.
    Rustig aan hoor en geniet van de Paasdagen.
    groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Energielek, dat het ultieme woord om te beschrijven hoe ook ik me voel (met die pfeiffer). Laten we samen (toch een tikkeltje ongeduldig) duimen dat het snel lente wordt!

    Ik wens je rustige dagen met veel zonnestraaltjes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. l a n g z a a m p r a t e n a u b ....

    :-)

    mooi hert !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je lek dichtmaken he... wat rusten en op het gemak doen, een beetje zon, een beetje haken...
    ...en het komt wel in orde!!! Is zowat mijn lijfspreuk maar meestal komt het ook wel in orde. ;)
    Liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Doe kalm aan....ik heb het momenteel ook druk,druk,druk,maar wil nog van alles maken om weg te geven....zucht ik wil zoveel maar ja doordat het ooit gewoon niet lukt in een bepaald tijdsbestek maak je jezelf zo gek als een klink zo nu en dan....ik wel althans,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het moet nu snel maar lente worden. Mijn energie lekt ook weg!
    Als water in een vergiet!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi gediagnostiseerd! ;-) Hier net zo! Maar komt allemaal wel weer, zoals altijd meestal :) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sterkte met je energielek. Als de zon maar eens tevoorschijn gaat komen, dat zal ons allemaal al een heel stuk de goede kant op helpen.
    En inderdaad jammer van de blogstersdag op korte termijn. Maar voordat je het weet, is het alweer september toch?
    Geniet van het bezoek van Jenneke/de paashaas straks.

    BeantwoordenVerwijderen