donderdag 7 maart 2013

Zoef Zoef Moos ... ze kwam en ze ging weer ....

Op zij 
Op zij
Op zij
Maak plaats
Maak plaats 
Maak plaats



Ik heb haast en chronisch tijdgebrek hihihihihi

Tussen het werken door een huis een klein beetje aan kant maken.
We krijgen dit weekend logees!

En dus weinig tijd, zeg maar geen tijd, voor bloggen

En dus zeg ik ADIEU voor een paar daagjes.
Ik meld mij volgende week wel weer in blogland

Maar niet voordat ik deze lieve post van 
laat zien


Zo leuk ... Zoooo lief hihihihihi
Dank je wel Janny !!!!!!!!

En nu, gewapend met plumeau ... ga ik wat stof verplaatsen ....
Stof doen opwaaien .... dat lijkt me leuker .... hahahahaha


We zijn en blijven bezig ....

Ik wens jullie alvast een heel 

En tot volgende week!

Liefs Moos

28 opmerkingen:

  1. hahahaha...nou MoosieMeis ik moet zeggen die krullers staan je eeeeenig...je kan het hebben..LOL..!! Wat een poetsdrift meis, gezellig dat je logeetjes krijgt maar niet van in de schoonmaakstress schieten hoor...dan kijken ze daar maar een beetje doorheen:-)) Alvast een héél gezellig week-end gewenst en tot volgende week dan maar!!
    Wat een leuke post heb je gekregen...ik zie weer hertjesss!!
    xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou weet ik het, ik hoorde net ZoeZoe en ik schrok maar het was Moos.... zoefzoef....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he moos niet te fanatiek doen hoor,als ze zijn geweest ben je weer bezig haha,ziet er weer leuk uit wat je hebt gekregen,

    haakgroetjes en een fijn weekend ook voor jou
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weekend voor jou ook. Tot volgende week! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moos Kraak,huishoudservice......
    Geniet van je weekend meis
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weekend en wat kun je heerlijk vertellen zeg. Ik geniet er steeds weer van. Net zoals van de lieve post die ik van je kreeg. Nogmaals bedankt daarvoor. Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeuj, jouw huisdieren zullen niet weten wat ze overkomt als je als een olifant tekeer gaat;-)....! Ben benieuwd wat er van je huis overblijft! Fijn weekend, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Moosje, doe nou niet te veel in je huis he, misschien vind de visite het gezellig om mee te helpen ihihih.
    Enjoy lieverd
    Knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha nou een fijn en gezellig weekend. Geniet er van. Enne wat een geweldige foto die eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moos, als je dit leest zijn je gasten al weer weg.
    Was het gezellig?

    Fijn dat je weer terug bent!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes..ik ben voor vandaag weer klaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hmm hihi, de gasten komen voor jullie hoor
    en niet voor een superclean huissie !
    wens jullie onwijs leuke dagen ! :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieverd geniet lekker van het bezoek en geloof me die komen echt niet kijken hoeveel stof er ligt. Behalve als je zegt 'kijk niet naar de rotzooi' ... Je snapt natuurlijk wel waar ze dan net wel naar kijken hihihi... Knuffies van mij die het ook lekker rustig aan doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha je lijkt idd op een wervelwind als je met dat liedje begint en dank je wel Moos,dat nummer zit gelijk in mijn hoofd haha,gave post heb je gekregen,dan wens ik je maar een fijn weekend met de logees,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je bent geen poetsert, je gaat nu ook niet overdrijven hoor.....ze nemen je huis maar zoals het is. het gaat om jullie mag ik aannemen hihi

    en wat een heerlijke lieve post van janny

    megaaaaa tuffelknuffels jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier de komende tijd in je schone huis :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whahahaha die Moos heeft last van de voorjaarswerkbij.......veel stof wegblazen de rest onder de mat hahaha
    XE

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is weer een super super leuke blogpost!!!
    Petje af hoor!
    Wens je natuurlijk een heel fijn weekeinde met je logees.
    Groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve post! Succes met het verplaatsen van stof;) Ik ken het hoor, ik poets ook vooral voor bezoek;) hihihi.

    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij ook een heel fijn weekend!
    Enne een tip voor je. De volgende keer alle ramen en deuren open zetten, dan tocht de stof vanzelf weg! ;)

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Succes, stofse en genietse dit weekend!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha,ha...die Moos!Lig weer eens in een deuk!Ik heb deze week ook extra moeten werken en daardoor dus ook veel te weinig kunnen haken naar mijn zin en er ligt nog steeds een hele stapel was te wachten om weggewerkt te worden(wel schoon gelukkig kunnen we de berg in elk geval beklimmen voor een paar sokken of iets aan ondergoed uit te vissen,ha,ha)Ook geen rondjes gehaakt nog niet voor mijn plaid met bloem,daar ga ik morgen eens verandering in brengen als ik afgewerkt ben en de boodschappen in huis heb...zaterdag word mijn hubbie alweer 52...pffff klinkt dat oud zeg,ik heb nog 4 jaar te gaan voordat ik Sarah zie,ha,ha...normaal blijven vrienden die voor zijn verjaardag langskomen wel eens slapen,maar nu rijden ze naar huis s'avonds....pfff ben ik best wel blij om,kan ik rutig aan doen met de strijd tegen de big mountain op zolder,waar anders hun 2 persoons airo-bed klaar gemaakt zou moeten worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat blinkt als een spiegel straks bij jou! Vanmorgen ben ik ook even ijverig geweest, dus nu mag ik even bloggen. ;-) Geniet van de komende dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk, zo'n olifant die je een beetje kan helpen :-) Fijn weekend meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh die cupcake paperclips zijn leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen