maandag 25 maart 2013

It's me .... TIKA!!!!!!

Kijk als het aan mijn vrouwtje ligt gebeurt er niet zo veel deze dagen.
Nou dan blog ik, Tika, maar eens !
Moet kunnen toch!!!!!!

Begrijp dan ook niet waarom ze zo vaak, net zoals vanochtend,
weer als een razende Moos weer door dat huis liep te banjeren.
Vrolijk wordt ze er niet van .....
 En zo ook weer met dat rare ding dat geluid maakt ... 
en als je er naar hapt 
wordt je tong naar binnen gezogen .... lachen joh .....

En maar mopperen over het zand en zo dat ik mee naar binnen breng!
En weet je wat ... .......
ik zal straks extra mijn best doen nog meer mee te nemen 
hahahahahahaha

Maar vrouwtje is best lief hoor.
Ik mopper niet .... 
ga er 5 x op een dag uit .... 
eten .... koekjes ...
kroeltjes en knuffeltjes ...
Wat wil je als Hollandse Herder nog meer????

Nou veel meer .....
En dus doe ik mijn kunstje van gaan piepen bij de tuindeur ...
Weet niet of ze me verstaat .... 
maar begrijpen doet ze het wel!

Ik zeg dus tegen haar: 

"Kom maar mee, dan gane we naar buiten ...."
En neem dat rare ding mee ... die plaatjes maakt ...
Ik wil er ook wel weer eens op!

En dus gaan jullie hier ook gezellig mee!


















 Geen idee wat je er mee moet hoor ... zo een brug in de lucht.
Mij is gezegd als hond dat het voor de eekhoorntjes
uit het Amstel Park is.
.........  hoeven ze de weg niet over te steken ....
Alsof mij dat boeit
Lekker belangrijk ....
 IK WIL BALLEN!!!!!!!!!!


He he he eindelijk genoeg "gelopen" ...
Tijd voor het "echte werk"




Toe nou ..............


Nog een keer?????
Ik kom eraan ..........


Nu naar huis ... heb wel een koekje verdiend!!!!

Trouwens mijn maatje Cara was ook leuk bezig .....
Geloof alleen niet dat vrouwtje het heel fijn 
vond dat ze er steeds onder kroop.


Tja en sinds kort loopt er ook zo een rooie rond ...
Das lachen want die weet niet zo goed wat hij van mij moet denken!
En dus ren ik soms achter hem aan .... vindt ie leuk .....

Maar zo zie ik hem ook graag .... lekker rustig 


Vrouwtje zegt dat morgen, dinsdag, Linda komt
Dasssssssssss leuk .... 
die ken ik van vorig jaar .... die is lieffffff

Enne zondag komt Jenneke met de hele bende ....
Owwwwwwww dat wordt leuk ... 
lekker druk en veel mensen om met me
te knuffelen en te spelen ......

Valt me trouwens wel op dat vrouwtje 
minder met dat rare stokje en die bolletjes wol
bezig is de laatste tijd .....

En dat wat ze heeft gemaakt ..... mag ik niet laten zien.

Dat moeten Linda en Jenneke maar zelf showen!






Gaat ik nu weer lekker op de bank liggen.
Best vermoeiend dat bloggen .........


Een fijne week allemaal!!!!

LIEFS TIKA

37 opmerkingen:

  1. hahaha leuk dat tika het overneemt!!!
    je hebt leuke huisdieren.. gezellig.
    ik had altijd katten en een aquarium, maar ben op het ogenblik huisdierloos. er zal er vast wel eente binnenkort aan komen lopen..
    zo ben ik altijd aan mijn dieren gekomen, afdankertjes van anderen en zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, Tika heeft haar schrijftalent van geen vreemden!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan hoor, net als het vrouwtje, blogtalent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Tika! Al net zoveel talent als haar baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk bericht heb je geschreven, Tika. En je hebt zeker een lief vrouwtje die je verwent met koekjes, eten en lekker ballen in de natuur. Straks als het ( ooit) lente is, met een lekkere zonnestraal op je kop.
    Gaan Cara en Sjors ook een blog schrijven of durf je hen niet achter de computer te laten? Halen ze zeker kattekwaad uit!
    Ik ben benieuwd wat jouw volgende bericht wordt Tika!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, wat een leuke hond ben jij. Je blogt al net zo leuk als je vrouwtje. Je mag het vaker overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whoehaaaaaaaaaaaa Tika, je kunt als de beste bloggen hoor!
    Lekker gespeeld met de bal..lekker uitgewaaid.
    Heeft het vrouwtje het talent van schrijven van jou....of is het nu andersom....
    Fijn dat je even zelf in de pen klimt lieverd.
    Dus vrouwtje was met een herrie ding bezig....ik zeg altijd, niks verplaatsen, alles laten liggen..word het egaal stoffig..dat zou je wel een keer kunnen blaffen natuuk naar haar.
    Heeft ze weer extra qwalititaimmmmm voor jou Tika, en die rooie en voor Cara.
    Sjors ligt er lekker rustig bij...of is het ...schijn..bedriegt?
    En dan Cara..heerlijk onder het gehaakte knutsel van het vrouwtje.
    Vrouwtje heeft het drukskes met de visite..maar wel gezelli hoor.
    Als ze je maar wel allemaal ffkes knuffen he, en anders hup.....gewoon even de aandacht OPEISSEN.
    Morgen heel veel plezier met Linda, enne met de pasen heel veel plezier met mijn twinnie and here family.
    Jij krijg dan een knuff overgebracht van mij...maar je moet nog even een paar nachtjes slapen..red je dat nog wel??
    Nou lieverd, unne dikke lebber voor het vrouwtje, Leon de groetjes, en Cara en Sjors een lik over hun bol whaaaaaaaaaa.
    xxx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Tika,je mag het vaker overnemen van Moos, je hebt talent.....
    Nu lekker uitrusten en straks dat lekker rooie ding weer de stuipen op het lijf jagen....
    En laat Cara maar lekker liggen joh, die geniet gewoon van vrouwtjes mooie nieuwe deken....
    Veel plezier met al het bezoek komende week.
    Een kroel van Poes & Smurf ( jeweetwel....die ene ook zo eigenwijze dame en ander lekker rood ding...)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk kussen met die strepen en balletjes :-)

    truste allemaal

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Tika je hebt er een heel mooi verhaal van gemaakt.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou eh vrouwtje eat your heart out!!!! want hij tika kunt bloggen als de beste ♥♥♥ owkee owkee het vrouwtje heeft dan wel de foto;s gemaakt en bewerkt maarre jij he..dat is natuurlijk niets vergeleken met wat jij nu doet je hebt toch ietwat brede poten en zie dan maar die toetsen goed te raken!! en dan die lieve poezels er nog bij, wat bende toch unne schat om aan het hele gezin te denken....enne als vrouwtje nou weer eens met dat herrie ding aan de gang gaat, ga dan grommen dat wil wel eens afschrikken ( whihihi )

    knuffies voor allemaal jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tika wat lief dat je het even over neemt van je baasje ;) En wat ben je een mooie/prachtige hond :):) Sjors niet te veel pesten hè ;) Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Tika, jij bent toch wel reuze handig met de computer zeg. Menig mens doet je dat niet na.
    En je schrijft al bijna net zo leuk als je vrouwtje.
    Dus wat mij betreft mag je hier nog wel een keertje een berichtje plaatsen.
    Wil je je vrouwtje ook even namens mij bedanken voor het reclame maken? Geef haar maar een poot of zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo vrouwtje, zo hond: wat een schrijftalent! :))

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Tika wat kun jij leuk waffen zeg kom je dat vaker doen?? Lebbers van de baldadige bejaarden uit Ingen XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En wanneer zien we jou eerste werkje Tika??? Je kan in elk geval al even goed vertellen als je baasje :-) Jij mag dat nog doen!! :-) Veel plezier met al het bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tika, wat een prinsheerrrrrlijk leven leef je daar: lief baasje, gezellige speelkameraadpoezebeesten, veel wandelgroen en lekkere balspelletjes. Wat wil een Hollandse herder nog meer. Ben zowaar jaloers op je.

    Jouw blog leest lekker weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Tika,,wat leuk dat je ons een kijkje geeft in je hondeleven. Zo te lezen wordt je lekker verwend door je baasje en zo hoort het ook. Je bent ook z'n brave hond die lekker met de bal kan spelen en zand mee naar binnen neemt,tja dat hoort er een beetje bij he, zeg dat maar tegen je baas. Dikke knuffel en kom je nog eens een blogje schrijven??? Dag brave hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverd zeg! En wat een leuke post!

    groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Tika, je bent wel een hele leuke hond en je houdt vrouwtje goed bezig en vrouwtje jou! Wat woon je leuk, genoeg ruimte om te spelen en bij thuiskomst wachten er leuke vriendjes op je:) Gezellig boel daar bij Moos. Veel plezier met het komende bezoek;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou tika je lijkt wel op het vrouwtje. Ook al zo'n mooi schrijftalent. Ga het binnenkort ook eens proberen bij onze spaniël. Dat met die tennisbal spelen dat gaat hem ook wel lukken. Geniet maar van dat lieve vrouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Tika,wat heb ik genoten van je verhaal EN je wandeling met je baasje,je bent een beauty tesamen met je maatjes Cara en Sjors en zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, Tika in de belangstelling. Daar word je inderdaad moe van. Ben benieuwd of je de volgende keer weer in de picture wil staan. Ga maar lekker wat rusten samen met Sjors en Cara. Ben benieuwd of zij ook zo goed kunnen vertellen als jou Tika? Misschien komt er volgede keer wel een post van Sjors of Cara.

    Leuke foto's, leuk om mijn oude werkomgeving nog eens te zien. Volgens mij is dat grasveldje bij de Weerdestein?!

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk verteld Tika!! je bent een echt schrijftalent!!!
    Fijn om te lezen wat Moos allemaal uitsteekt.
    Veel plezier nog met Moos, Cara en Sjors (als die twee eens niet liggen te slapen kunnen ze misschien zelf eens iets schrijven?
    Groetjes en ik wens jullie nog veel mooie dagen toe waarin jullie lekker met de ballen kunnen gaan spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Tika, wat kun jij goed bloggen zeg en ik ben bijna op weg naar je toe met natuurlijk iets lekkers voor jou ;-))Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tika, wat een enorm schrijftalent. Vrouwtje heeft dat vast van jou of is het andersom? Nou, veel plezier vandaag met de visite. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk al die beesten om je heen. Nou, dat is hier niet anders hoor.
    En wie wil er nu niet een balletje gooien met zo'n lieverd!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey liefs Tika wat een Prachtig leventje heb jij en wat een lief vrouwtje heb je die dit allemaal samen met jou beleeft, veel plezier deze dagen, ook voor je vrouwtje en haar gasten. lieve knuffel Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahaha...leuk eens van jou te horen Tika! Jij woont daar leuk zeg met zo'n heerlijk park zowat als achtertuin...kun je goed ballen!! Leuke visites gaan jullie krijgen, doe ze allemaal maar de groeten van mij en alvast héél veel plezier!! Geef het vrouwtje maar een dikke knuf (nou ja lebber in jouw geval dan :-)) Grtxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Haha die Tika. Jij kan het prima van vrouwtje over nemen hoor als ze even geen tijd heeft om te bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel erg leuk geschreven Tika! dat kan je best wel eens vaker overnemen van het vrouwtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuk verhaal Tika, jij woont zo te zien in Buitenveldert( dus vlak bij mij)vlak bij een heerlijk park en 5 x per dag erop uit....een luizenleven:)
    En mogen je kattenmaatjes ook naar buiten? Die maken hun eigen wandeling?
    Veel plezier met alle visite, dat ze je maar véél mogen verwennen!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gezellig blog Tika! :) Groetjes, Mirjam & Anne

    BeantwoordenVerwijderen