maandag 4 maart 2013

GEEF-A-WEGJE .. het vervolg


In 1 van de vele "onderhanden projecten" dozen/tassen
vond Moos deze ....
Gehaakt vorig jaar in de zomer in Ursem ....
Misschien dat het ooit een sprei gaat worden
Misschien dat het ooit een kussen gaat worden

Wie het weet mag het zeggen ...
Ik weet het niet :-)


Maar goed ... genoeg geouweneeld ....

DE UITSLAG 
VAN HET
GEEF-A-WEGJE 
van Moos

Dit molentje gaat naar


Janny Veenstra (Creatief met mij)


En dit molentje gaat naar

Hannie (HaakZaken)

Gefeliciteerd meisies!
Ik hoop dat jullie er blij mee zijn.

Mail even je adres naar moosmoosies@gmail.com
Dan wordt de postduif besteld en komt het molentje zo snel
mogelijk naar je toe!

Een fijne zonnige dag allemaal!

Liefs Moos


33 opmerkingen:

  1. Mooi die granny deken of wat het dan ook gaat worden en dames gefeliciteerd met jullie Moos Molentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wauwie DANKJEWEL MOOS!!!!!
    Ben zo blij :):):):):):) maakt mijn dag stukken beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, gefeliciteerd met de molentjes en Moos bedankt voor deze leuke give away. lieve groeten Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. feliesssssssssssssssssssssssssssssssss aan de dames enne dank je wel voor de leuke give away dinneke

    owwwwww die granny is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    heerlijk om onder te liggen op de bank op op bed ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny en Hanny van harte gefeliess met jullie echt Moosie molen!!
    Dank je wel voor deze gegeven kans lief Moosje ♥
    Die granny wat een plaatje zeg ♥
    Lieve groetjes van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefliciteerd met de molentjes dames. En die granny is wel heel gezellig. Lekker nog even doorhaken en je hebt een fijn deken voor op de bank. groetjes Jolanda
    ps; dank je welvoor de kans op zo'n mooi molentje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, die granny, ik ben er ook weer een stel aan het haken, Maar ik heb al 2 dekens, dus deze gaan tassen worden, oma stijl . Ik haak het van sokkengaren, is ook lekker sterk. groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Hanny en Jannie:) dat rijmt ook leuk. Het kussen of de sprei wel afmaken hoor Moos, te mooi om in een kast te belanden. X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allebei, twee nieuwe molenaars! :-) Misschien zo'n mooi zitkussen? Te mooi om te laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames!
    Whaha, ik bedenk net: als we jouw give away hadden vermengd met die van mij, krijg je een tik van de malle molen :p
    Die granny past helemaal bij het weer van vandaag: lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een felicitatie voor de winnaars!
    Fleurige kleurtjes heeft je "granny.....".
    Zou ook niet weten wat je ervan kunt maken behalve idd een kussen of deken:)
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan de gelukkigen!
    Leuk dat je nog zo een mooie zolder aanwinst vindt!
    Het zijn alvast zalige lentekleuren ...
    Ik lees wel wat je er verder meedoet.
    Geniet van het zonnetje,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. janny en hannie gefeliciteerd,hopelijk maken we ooit nog een keer kans op een echt moosje haha,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk meiden gefeliciteerd en Moos bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat meiden ,bedankt Moos gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk voor de dames!
    Enneuh, ik denk dat het toch een sprei gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Leuk Leuk :-)
    gefeliciflapstaart meiden een echt moossie !! en dat is mooi hoor weet ik uit ervaring !

    Te groot voor een kussen dus een gezellige sprei op de bank voor koele zomer avonden..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd molenaressen! En wat een geweldig kussen/sprei wooooooow

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Najaaa dit heb ik helemaal gemist! Maar dames, in ieder geval heel erg gefeliciteerd!
    Wat een leuk en vrolijk kleed! Misschien leuk als vloerkleedje? Ik zie hem al helemaal naast mij bed liggen
    ;-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hannie en Janny..feli met zo'n gaaf molentje van Moossie:-))!! ...ennn Moos bedankt voor je leuke geef-a-wegje!!
    Je was al goed bezig MoosieMeis met je kussen/sprei...maar als je het aan mij vraagt komt het waarschijnlijk écht niet verder dan een kussen ..LOL..(een sprei lijkt me toch wel zo'n heidens karwei:-), maar volgens mij is de lap eigenlijk al te groot voor een kussen..of niet?...dus misschien dan toch maar doorhaken tot een sprei??

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yeeeeeees!!!!! Wat ontzettend leuk dat ik een molentje gewonnen heb. Heb ik straks een echte Moos in huis!! Ik zoek er een leuk plekje voor. Janny jij ook Van Harte natuurlijk. Heb je dat expres gedaan, Moos? Janny en Hannie? Dank je wel echt hartstikke leuk. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd aan iedereen! En bedankt voor de kans Moos! Dat deken is echt mooi, ja ik zeg deken want ik vind dat het daar het meeste op lijkt ik zou er een sprei van maken.
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd meiden met jullie échte Moos hanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh en je superleuke haaksel, dat wordt een picknick kleed, wél even lamineren eerst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd aan de dames.
    Leuke granny maar voor een kussen lijkt ie wel wat groot. Ik zou lekker doorhaken en er een deken van maken. Zonde om niet te gebruiken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Naar Janny en Hannie, dat rijmt ;-)
    Gefeliciteerd ladies!
    Wat een lekkere kleurige granny. Geen klein grootmoedertje, maar al een flinke, haha.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dames gefeliciteerd, erg leuk moos. ik vind dit hele leuke lieve give away's.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat dames!! Het ziet er in het echt nog mooier uit ;-) Die mooie granny wordt toch gewoon een dekentje voor die lieve Sjors?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat mooi zeg!! En dank je voor je leuke berichtje op mijn blog haha! Zo gemaakt hoor ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen