dinsdag 19 maart 2013

Kipfilets

40+
Enne zo gek als een deur ....

Misschien wel omdat ik mijn topjaren in 
de jaren 80 had ...
Toen alles nog wat jonger eruit zag en 
wat strakker en veerkrachtiger aanvoelde hahahahaha

En ook toen helemaal HOT ..... 
NEON

En dus zeg ik .....
Leeftijd is een relatief begrip 

(Alhoewel als ik vroeger zwaaide ... 
dan weet ik toch zeker dat die kipfilets 
 die zich onder aan mijn bovenarmen hebben gevormd  
niet zo mee "schommelde")

En daarom vandaag aangeschaft 



Neon vestje .... 
Neon gympies ....
Ik vind ze geweldig hahahahahaha

Ahhh ja het houdt mij in ieder geval jong!
En verder ... heb ik absoluut niks zinnigs te melden .....
Ik ben niet creatief productief .....


Ben niet vooruit te branden ....

En gesmolten toen ik dit met z'n tweetjes zag liggen .....


Sjors loves Kaatje en Kaatje loves Sjors

Dat het zo zou worden tussen die 2 had ik nooit durven hopen!


Ik ga dan maar ook weer snel ....
Voordat ik nog meer loslaat over uitgezakte lichaamsdelen .....
Het klopt ... het begint bij 40 ....
En iedereen van voor die leeftijd maar denken dat dat wat begint leuk is hahahahahaha

Een hele fijne dinsdag allemaal!

Liefs Moos

55 opmerkingen:

  1. Whahaha gekke geit!Nou bij mij bungelen de kipfilets ook hoor,maar ik draag gewoon in de zomer lekker mijn blauwe Allstars gympen(hoge dezelfde als jou Neon rose)ik zat me daar al bijna 2 jaar aan te verlekkeren totdat ik een keer in de stad was in Eindhoven en dacht....'aan mijn hoela!nu ga ik ze ook halen ook',dus daar vorige zomer op rond gebaggerd en ik moet zeggen dat ze zo goed bevallen dat ik het paar van dochterlief(hoge zwarte met witte soort van dobbelsteenpuntjes erop)ook van de zolder afhaalden,want ze heeft dezelfde schoenmaat en tja na 3 maanden waren ze voor haar niet interessant genoeg meer(niet dat ze zo'n merktype is hoor,helemaal niet gelukkig)maar moeders vond ze te prijzig om ze in de schoenenbak een straat verderop te droppen dus gingen ze naar de zolder waar ze na 2 jaar bij mij aan mijn voetjes mochten vertoeven!;-)Kijk alweer uit naar de dagen en het weer om ze weer lekker te kunnen dragen:-)...mijn Allties!Die poezels....wat heerlijk!!!!!!Lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook een Allstars fan ... geloof dat mijn lage witte 15 jaar oud zijn hihihi. Pas ze ook niet meer goed na herhaaldelijk er ook in de zee te mee hebben gestaan. Wil zeker ook de "echte" deze zomer .... maar deze roze waren 10 euries .... kan je alleen maar lol van hebben toch hihihihihihihi

      Verwijderen
  2. Gelijk heb je, lekker knallen met die kleuren!!!
    Enne even rustig aan doen is soms ook wel eens lekker toch?
    Straks als het mooie weer d'r aan komt krijg je vast weer extra energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool!!!! Die gympen wil ik ook!!!!
    Gelukkig ben ik nog lang geen 40+ en kan ik ze nog gewoon dragen! ;-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal je vast mooi staan, je valt in ieder geval lekker op. Heerlijk toch die felle kleurtjes. Gewoon doen waar je zin in hebt. Als die kipfiletjes maar niet van een flofkip zijn. hihi.Die creatieve dagen komen vanzelf wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto van Cara en Sjors zeg ♥ kan er zelf ook zo van genieten bij dit plaatje.
    Wat heb je een gigagavegympen gekocht whoeiiiiiiiiiiii..ik hou er van!!
    Let goed op je zelf he Moosje..ik hoop dat de zon gaat schijnen, dat zou ook weleens goed zijn..bouw je vitamientjes van op he.♥
    Kipfilets............ik heb ze ook whaaaaaaaaaaa
    Knuff en xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal mijn kleuren ook ik vlamde in de jaren 80 en heb ook van die kalkoennekjes net onder d oksels....flupjes bij de buik lang leve de vestjes jeujjjjj
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schijt aan je leeftijd :):):) hahahahaha zolang je maar niet in inimini rokjes gaat lopen (kan bij geen enkele leeftijd vind ik haha) Die neon roze is prachtig, ik heb hier nog garen in die felle kleur daar ga ik straks een heerlijke omslag sjaal van haken :) En ga vooral door met heerlijk gek doen dat houd je jong ;)
    En je poezels wat zijn het 2 schatjes :):) heerlijk zo saampjes, mooi hoor. Geniet van je vrije dagen, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lopen ze lekker hè? Ik loop er op mijn veertigste ook gewoon op rond....

    en euh, beter een kipfilet onder de arm dan een plofkip op je bord...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kei tof die neon felle kleuren!
    Vind ik zo leuk dat jij die aantrekt,
    ik het nooit zo gehad voor die felle kleurtjes.
    En nog gezelliger is de vriendschap voor elkaar
    van je poezen ...
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wacht maar tot je 10 jaar ouder bent, zoals ik..... Kan het nog niet geloven trouwens hahahaha. Voel een dippie aankomen aiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe ouder hoe gekker!!! ;-)

    Tuurlijk gewoon doen!! Heerlijk zulke kleuren toch?? Wou dat ze die kleur in mijn maat hadden, maar zelfs hier in de VS heb ik ze nog niet in mijn mega maat kunnen vinden....

    En wat een heerlijke katten, zo lief!! Welk ras is het?? Lijken veel op die van mij, heb zelf Turkse Angora's.

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owwww dat is altijd balen meid ... ik leef ook op grote voet :-/

      Kaatje en Sjors zijn Maine Coons :-)

      Ben verliefd op de Amerikaase variant van die beesten hihihihi ... die benne zo groot en mooi hahahahahaha

      Verwijderen
  12. Breek me de bek niet open over bungelende lichaamsdelen. Ben bijna 46 en het lijkt wel of alles de laatste tijd extra snel gaat.
    He ja, de jaren 80 zwijmel zwijmel. Wat een heerlijke muziek hadden ze toen he. En inderdaad neon kleurtjes. Ik heb vorig jaar mijn neon skipak maar verkocht. Zucht waar is de tijd gebleven dat ik dat nog allemaal aan trok.

    Wat een heerlijke katten heb je toch. Die maken zich nergens druk over.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat zijn gezellige filetjes...
    die schudden mee als je lacht :-)

    gympen zijn leuk !

    en hier zit nog een niet creatief/productief mens.
    gaten in de lucht te staren..
    zucht
    hahaha
    kga maar es stofzuigen en een vaatje doen
    zucht

    :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leveren die gaten in de lucht dan wel zon op ;-)

      We worden vanzelf wel weer productiever moppie. Komt helemaal goed!!!!!

      Verwijderen
  14. wat een gezellige kleur heb je uitgekozen zeg!
    Daar word een mens vrolijk van.
    En die twee lieverds.. wat cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier nog een 40plusser die deze week eens bij de huisarts langs gaat voor rondvliegende hormonen. Heb het er zo mee gehad. Wie weet ga ik ook nog aan de neon, hou wel van felle kleurtjes. Had je op mijn pinterest ook die 'allstars' handschoenen gezien?
    Hier wel vanmorgen wat gemaakt, maar de energie ontbreekt me nu om de post ook werkelijk te versturen. Vannacht maar 5,5uur geslapen, hoop vannacht meer uren te slapen en morgen er weer tegenaan te kunnen.
    Oh die poezels van jullie zien er wel heel happy samen uit. Geniet van ze. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh meisie .... hier ook van die rondvliegende dingen ..... we kunnen ons lol er mee op * zuchtje *
      Rustig aan meis en hoop dat je vannacht wel lekker slaapt!

      Verwijderen
  16. Allez Moos, kipfilet, daar is niks mis mee, en met schommelen ook niet, deze 40plusser kan het weten ;-)
    De katten zijn super,maar neon, nee, niet mijn ding, ook niet back in the eighties, het is me gewoon te fel, 'k heb er mijn zonnenbril voor nodig.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die 2 zijn echt TE LIEF zo samen. Daar moet je wel heeeeeel erg van genieten.
    Enne.... houden katten niet van kipfilet?? Wie weet zitten daar nog mogelijkheden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik stuur je bij deze, creatieve produktiviteit¤¤¤¤¤¤~
    Die neon kleurtjes helpen goed mee, en mij is verteld het leven begint bij 40....
    Ik wacht er met smart op, duurt nog maar 2 jaar.
    Een creatieve groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het klopt .... het begint bij 40 .... alleen zeggen ze niet WAT er dan begint hihihihi

      Verwijderen
  19. Niks geks aan hoor, neon als 40-plusser, moet je vooral doen! Neon staat mij voor geen meter, dus ik moet het laten liggen helaas. In de jaren 80 (toen mijn vel nog veerkracht had;))had ik wel van die neon-vegen op mijn wangen en een schapen-permanent op mijn hoofd haha.
    Die katten zijn super schattig, zo relaxed he die beesten, je zou er zo naast gaan liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bij mij hangen ze ook whaaaaaaaaa....ach ja ..mijn hubbie houdt gewoon nog van me whihihi
    allergave kleding en schoenen zeg...ze kunnen je zien tis veilig wat wil je nog meer ha ha
    en die gekke cara en sjors tis toch mega om ze nu zo te zien zeg ♥♥♥♥

    knuffelssssssssssssssssssssssssssssssssssssss xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoop dat dat de creativiteit die je graag zou willen terug komt oeppepoeperd xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kleurtje!
    Kattenliefde: geweldig dat het zo goed gaat met die twee. Dat is toch pas echt genieten.
    En die creativiteit komt heus terug hoor. Gewoon al die lieve bloggers blijven volgen en het is er weer... :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En zie je buurtjes je nu elke ochtend in neonkleuren door de straat rennen op je gympen en opdrukken (kipfiletjes bestrijden) bij het muurtje om de hoek? Héél sportief?
    Heerlijk dat het dikke mik is tussen Kaatje en Sjors. Het zijn ook wel snoepies om te zien!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja meis dan begint de aftakeling ;-) Alhoewel ik ook wel eens heb gelezen dat "het" al begint bij 23 jaar. Ach maakt niet uit. Hoe ouder hoe gekker en dat is maar goed ook, hihihi. ♥ wat een dotjes zijn het toch die poezebeessies.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik moest gelijk denken aan die reclame, van die veeeel te zware dames in veeel te strakke kleding...hahaha..."en als ik zwaai"...hum...ik heb dus ook van die kipfilets hangen hoor, tja het is niet anders vrees ik...je neon setje is wel heel gaaaaf! Zo cute die twee poezen samen, echt tof dat Sjors volledig geaccepteert is door Cara! Ach en zelfs als jij niks te melden hebt is het nog grappig, dus ga lekker door met niks:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoe schattig zijn Sjors en Kaatje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohhh ik dacht bij kipfilets aan van die nep dingen voor in je bh :))
    je hebt prachtige poezenbeesten zeg, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een dotjes zeg!. Ach je kunt ook gewoon zeggen dat we na onze veertig gewoon wat losser in ons velletje komen te zitten. We zijn gewoon wat flexibeler geworden, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Yep....de neonjaren 80....ik was toen een jaar of 15 en zat op de Havo, de tijd van doe Maar en punk...minijurkjes en felgekleurde truien..
    O ja, en ga jij maar NIET de Wibra in!
    De neonbollen schreeuwen je tegemoet vanaf de planken met acryltjes...
    Enne...ik maak me nooit druk om kipfiletjes hoor, daar hebben ze vestjes voor uitgevonden, bovendien hoef je niet te wuiven! Dat laten we wel aan de koningin over...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOOOOOH, die poezen!!!! Geweldig!! Ik hoop dat Pippi en Bets ook zo met elkaar omgaan straks....
    Haha, die kip filetjes heb ik ook! En ik moet nog 40 worden ;-(....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig stel samen!
    Toen ik de combi kipfilets en gympen zag, dacht ik Moos is aan het sporten geslagen;) Maar neon houdt je ook jong inderdaad...hihihi. X Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat een verhaal weer. Ik, ook nog geen 40, heb ook last van kipfilets. Maar ja, ouderdom komt met gebreken zeggen ze dan. We blijven niet eeuwig 18. Al zouden sommige mannen dat wellicht wel willen. Hihi! Gewoon lekker jezelf zijn en doen waar je zin in hebt daar blijf je jong bij, dus ik zou zeggen geweldige gympen en gaaf vestje. De katten, wat een schatten. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik voel me toch wel een beetje oud als ik de reacties boven me lees : "ik ben nog geen 40, maar...", "ik moet ook nog 40 worden..." zucht... Maar het gaat vanzelf hoor dames, doe geen moeite om het tegen te houden :p
    Ik ben al "stukken" ouder, Moos en ik loop ook zodra de temperaturen het toelaten op dit soort gympen, alleen niet in het Roze, dat zal toch ons leeftijdsverschil zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O, ik kijk uit naar volgende week mag ik ze eindelijk in het echt aan schouwen en nee niet je kipfiletjes, hi, hi maar je kattenbeesten en Tika natuurlijk. Lekker gaaf dat neon, gewoon aantrekken, meis daar wordt je vrolijk van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind ze hip. Je gympies, leuk, lekker knal.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. hippe gympen en vest! niks mis mee! super leuk..en die foto's van je katten..geweldig! genieten hoor..niks mis met eens niet creatief productief..je hebt vast je kruid nog niet verschoten;) komt goed ..heb ik alle vertrouwen in.
    en de rest van het verhaal..heb je soms onder de 40 ook al;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nu heb ik toch ook wel effe mijn kipfilets staan bekijken .... zucht :-) Ik ben weer op de Wii-Fitnesstep geklommen :-) Jammer genoeg niet in zo'n fluo vestje, cool! Smellltttt, op de tweede foto kijken ze echt wel van: hé waarom stoor je ons nu in onze innige omhelzing? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik wordt dit jaar 60.. en ik wist niet dat kleur aan leeftijd gebonden was..
    ik loop altijd in de kleuren die ik mooi vind en die bij mijn stemming passen.
    vandaag heb ik een lichtgroene korte rok aan, met een donkerder groene legging er onder en een groen tshirt met lange mouwen met een knalgeel grof gebreide tuniek met korte mouwen er over.. omdat ik me lenteachtig voel..
    en ik zie als ik bij mijn man in afrika ben.. alle leeftijden in felle en bonte kleuren lopen.. en ze zijn allemaal even prachtig!!
    zowel de mannen in roze broderie als de dames in neon roze en oranje en felgroen op een bruine ondergrond..
    en dat zie je dus in alle leeftijds groepen!!
    hier is roze voor meisjes en vrolijke kleuren blijkbaar voor jongeren..
    daar is gewoon wat je mooi vind voor jou.. ongeacht je leeftijd..
    veel plezier met je gympen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oja.. en niemand kijkt naar kipfilets of zwembanden.. integendeel.. een dikkere vrouw vinden ze juist heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sexy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Groot gelijk meid,aandoen wat je leuk vindt en die kipfilets,zijn die van de scharrelkip..;p niks mis mee,gewoon een neon-vestje erover,hihi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze blogster is ondertussen al meer dan 50+ en nog superzot van felgekleurde,gebloemde, getijgerde,gestreepte en exotisch schoenen/kleding/jassen/huisinrichting.
    Mijn moeder vraagt me soms wat de mensen daarvan zeggen.He? Welke mensen?

    En die katten, jong, dat is niet normaal, zo close...Gigantisch gezellig.

    Onze Lola is zeer op zichzelf,en de twee katers zoeken buiten (om lekker gaan te jagen) elkaars gezelschap op. ze komen ook altijd samen thuis om te eten. Maar binnenshuis hebben ze elke hun eigen plekje.
    Jammer, die van jou zijn stukken schattiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. zalig die twee poezen, wat een vriendschap. Voor mij ook nog een jaartje en ben 40.toffe sportoutfit

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh tof die gympen! Binnenkort mag ik ook weer nieuwe Allstars kopen van mijzelf. (wel de echte, heb met neppers niet zo'n goede ervaring)Heb nu nog maar 1 paar (met puzzelstukjes er op -> tof!) dus dat moet wel aangevuld worden natuurlijk met dat mooie weer op komst. Anyway, geniet van je mooie schoentjes en je vrolijke vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Neonroze is altijd goed! :-) Goed gedaan! (en gelukkig ben ik nog zo'n maand of negen géén veertig....)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gaaf die neon roze gympen, en ach 40+ is nog steeds jong:)
    verder is het gewoon Newton's schuld, had ie maar niet de zwaartekracht moeten uitvinden..
    ..en wat heerlijk dat de poezenbeesten elkaar zoo lief vinden..genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Moos, ik heb je hulp en dummy uitleg weer even nodig...

    Hoe maak je die tabbladen zoals jij hebt bovenaan je blog?
    Dus bij jou heten ze startpagina en webwinkels.

    Ik wil dat ook graag zodat ik tabjes kan maken met info over de poppen die ik maak op bestelling en andere dingen..

    alvast bedankt, liefs en dikke kusss * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  47. oef ja die dingen onder je arm..... Wij noemen ze hier ook weleens 'dag dag armpjes' (van het daaag zwaaien en dan zwaaien ze lekker mee). Gelukkig heb je goeie voornemens en ziet iedereen je goed al vanuit de verte ook aankomen rennen met je fluor schoenen ;)
    En ik kwam tot de ontdekking dat ik jou nog helemaal niet volgden. Dus bij deze aangemeld (ook bij bloglovin hoor )

    BeantwoordenVerwijderen