vrijdag 1 maart 2013

Creatief met kurk

Mijn Leon is creatief met kurk geweest.

Waarom? 
Om dat ik de spiegel in onze gang als etalage gebruikte voor 
veel van wat ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen.
Maar de spiegel, volgehangen, spiegelde niet meer hihihihi
en ook was er een chronisch ruimte gebrek.

Gaan jullie mee?
Dan gooi ik mijn voordeur even open en nodig ik jullie
uit mijn halletje event te bewonderen ...





Ruimte genoeg ... op de 

MOOS WALL OF FRIENDS 

Maar weet zeker dat er her en der nog meer ligt dat erbij kan :-)
---------------------------------------------

En van de week stuurde ik snail mail naar







Syl gaat trouwens voor de 400 volgers hihihihi
Geloof dat haar teller momenteel op 396 staat.
En geloof me ... 
haar blog dat mag je als respectabele blogger ECHT NIET missen!
Dus als je haar nog niet volgt .... 
als de wiedeweerga je NU gaan aanmelden!!!!!

---------------------------------------------

Ook maakte ik deze BULLDOG van een fotootje
(geen patroontje)




Deze is opgestuurd naar Esther
(Alle Bullen Tellen Mee en Espiratie)

Er zijn momenteel veel zorgen over de gezondheidstoestand van bulldog Bjorn.
Er is helaas niets of niemand die deze zorgen kunnen wegnemen ....
maar Moos moest en zou wat doen.
En dus zeg ik het met een gehaakte bulldog

---------------------------------------------

En toen was ik mijn vissie kwijt ....

Ik verdacht Sjors .....

Een RONTGENFOTO liet zien dat ik gelijk had ....


Vissie in buikie :-)

Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs Moos

35 opmerkingen:

  1. Mooie wall of friends gemaakt Leon !
    Je laat je hart weer spreken hé Moos, zo'n lieve post die je verstuurt!
    En Sjorske, voorzichtig met graten zijn hoor kattebeestje, daar kan je je lelijk aan verwonden!
    (die gehaakte graat is hilarisch!!!)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agos... arme onschuldige Sjors!
    Ik heb al kurken prikborden opgehangen in mijn computer hok (=trapkast) om al het mooie ontvangen handwerk op te hangen, staat zo gezellig! Maar de hele gang muur bekleden met kurk is natuurlijk een veel beter idee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen dat jouw haaksel ook weer super mooi en mega lief zijn, bij deze dus!

      Verwijderen
  3. Ach, die Sjors toch! ;) Leuk gedaan! ;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig Theo en Thea! Hahaha, die röntgenfoto is echt lachwekkend... Arme Sjors, als ie dat geweten had....;-)
    Jij kan ook alles haken hè? Nu weer een bulldog, hoe krijg je 't voor elkaar?!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja....
    JA....
    Het is je gelukt !!
    Nu wil ik ook een wall of friends ! hihi
    super de super de super leuk en je kan alles er zo gemakkelijk in prikken !! Jaren 80 had ik een kurkwandje... maar wat was dat een crime toen het eraf moest :-)
    --
    Jij hebt zoveel moos euh moois gemaakt..
    Dat wat je naar Syl stuurde had ik gezien helemaal geweldig en wat lief dat je een bulletje naar Essebes stuurt. Ziet er allemaal heel mooi uit !

    Een dikke knuf
    ps. je vogelkooitje staat leuk, kan ook weer van alles op en aan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe vriendenwand zeg! En straks plaats ik Bjorn vol trots met zijn Moosie XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet toch altijd lachen om jou en je schrijfstijl. Hartstikke leuk zo'n kurken wandbord vol mooie gekregen zelfgemaakte cadeautjes. Bij ons kan dat helaas niet. Onze gang is zo ongeveer 1 x 2 meter met daarin drie deuren (meterkast, toilet en voordeur), een trap naar boven en een kapstok. Als wij voorheen met z'n vijven binnenkwamen stonden we als haringen in een ton onze jas uit te trekken. Wat met 3 pubers eindigde in geduw en getrek, totdat iemand de kamerdeur opendeed en we met z'n allen naar binnen rolden (gelukkig is de rest van het huis groter). Ik vind het een prachtig kurkboard. Groetjes en fijn weekend, Hannie. Ben ik eigenlijk volger?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat kurk zo mooi kon zijn (ken het alleen van Arjan Ederveen;)) Wat is je snailmail leuk! Al je Moosies vind ik helemaal gaaf! Die Sjors! Hij staat er wel heel voordelig op en dat op rontgen!;)
    Fijn weekend. X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend je muur zo,oh haha poes met de vis,geweldig,mooie spulletjes stuurde je aan Syl,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij creatief met kurk is ook bij mij Theo en Thea het eerste wat naar boven komt...maar een "wall of friends" is natuurlijk een super idee!
    Uiteindelijk wil je toch genieten van alles wat je zo hebt gekregen, nietwaar?
    Denk dat dit idee veel navolging zal vinden.
    Lief dat je een bulldog hebt gemaakt...en het slakje vind ik helemaal top!
    ..en Sjors kijkt helemaal niet schuldig...hij is mooi, bepaald ras?
    Fijn weekeinde!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, het is duidelijk, mijn Binckie zag het gelijk:
    Die poes heeft een vis in zijn buik
    Toffe muur heb je gemaakt!!
    Groetjes,
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een goeie man heb jij! en die foto van die kat is te gek, ik heb ´m gepind zonder te vragen. mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Creatief met kurk dat is lang geleden. Het lijkt wel de wall of fame.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou die 'Theo';-) van jou heeft een mooi kurkenmuurtje gemaakt en hoe grappig de 'röntgenfoto' van Sjors, die lust wel een vissie zo te zien!!Fijn weekend,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ik had hier toch gerageerd wou gezellig ff bij lezen ( sta ik onder spam ) of ben ik gewoon vergeten te publiceren
    ik vind je boel zo een schatje zeg ♥
    leon heeft de muur mega mooi gemaakt zeg...daar kun je ff een hoop tegen aan doen zeg whihihi
    en die arme sjorssssssssssssss whaaaaaaaaaaaaa hij is steen en steen goed en wat voor mooi's heb je toch naar syl gestuurd

    kusselknuffiessss jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gezellig binnenkomen bij je lieverd!!
    Leon is goed met kurk werken!!!!! Denk dat hij in de toekomst dat nog vaker mag doen hihih.
    Ik volg Syl..........echt wel, daar kan je niet zonder mee hoor!!!
    Owww boel ♥ enorm zeg wat een dotje!
    Sjors is echt een goed fotomodel met die graat whaaaaaaaaaaaaaa.
    Syl is heerlijk verwonnen door je meis, ze heeft nu ook unne echte Moos, iets waar je eigenlijk ook weer niet zonder kunt, is mijn mening ♥
    Lieve groetjes en knuff van mij xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed dat prikbord! Ik heb een fotohart in de huiskamer hangen waar heel veel in en aan hangt én de deur van mijn kamertje boven zit helemaal volgeplakt met kaarten en ook die geweldige gehaakte Moos tas hangt aan die deur.
    Jij hebt mij suuuuuuuuuper verwend en dit meiske is ontzettend blij met jou ! Je bent echt een lieve blogvriendin.
    Dankzij Moos/Hester &Co heb ik inmiddels 401 volgers hahahahahahahaha help Syl de winter door actie ofzo. Maar ik voel wel een give awaytje aankomen, daar kom ik nu niet onderuit. Even nog iets verzinnen dan.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk prikbord!!! Stukken beter dan het mijne (lesrooster, examenpapier, bladeren voor activiteiten...en bij voorkeur zo veel mogelijk OVER elkaar) ;)
    Heel leuk zo een wall of friends!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee zeg! Een Wall of Friends. Je moet er maar op komen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw blog is altijd leuk om te lezen! En ook nog eens een lust voor het oog, geweldig die röntgenfoto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hilárisch die röntgenfoto,ik lag helemaal in een deuk;p
    Je wall of friends is súper,een hele warme binnenkomer en een gave oplossing.Ook die"snail-mail"ga ik onthouden,ik heb genoten Moos,wat heb je toch een heerlijk blog!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh wat gezellig jouw wall of friends!Leuke blogpost,ik heb genoten van alle mooie dingen weer en voornamelijk van de rontgenfoto van Sjors,ha,ha;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello, just wanted to tell you, I enjoyed this article.
    It was helpful. Keep on posting!

    my weblog; Cost Of a Root canal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die onderste foto! LOL! Ik kom even kijken en volgen, zie je naam steeds meer en nu ik het engeltje bij Susan zag, ben ik helemaal over de streep. Via haar ben ik nu dus ook hier. Wat een heerlijke blog. Ik zal binnenkort de tijd nemen om even uitgebreider te snuffelen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw die hal! Geweldig. En die onderste foto echt hilarisch. Stoute poes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie wall heb je daar!
    En wat geweldig grappig, die laatste foto :-) De dader meteen gevonden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk z'n wall :-) daar kan nog wel iets bij al hangt het toch al redelijk vol. Meid wat ben je druk geweest, Die bull is toch ook een schatje. Geef Sjors eens ongelijk, z'n mooie vis moet wel lekker smaken, Yammie.
    hahaha.

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke wall of fame,en dank je voor de rondleiding,het ziet er zo gezellig uit...
    Wat heb je weer mooie creatie's geknutseld, gaaf hoor.
    Nu alleen hopen dat Cara & Sjors geen krab plank zien in je mooie kurkenmuurtje...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kreeg tranen in mijn ogen toen ik Bjorn zag op de foto met jouw haakseltje, zo lief.

    Jouw hal lijkt op mijn vroegere toilet, daar had ik ook een prikbord angen, overvol met herinneringen en andere leuke dingen.

    Voor mij nostalgiie, dank je voor dat moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een creatief idee! Super om zo alle leuke dingen op te kunnen hangen en ten toon te stellen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend die Sjors met de vis in/ op zijn buik.
    Goed weekend, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hahaha die Sjors! Of is het die Moos? :-) Zo fijn van Leon, helemaal mee met onze blogwereld. Elk dingetje daarop is vast met liefde gegeven, voor zo'n toffe blogmadam als jij! Heel lief van je voor die lieve Bjorn! En Syl, ja, ookal zo'n prachtmeid, mooie spulletjes heb je voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen