vrijdag 22 maart 2013

Op jacht naar .....

Vannochtend op jacht geweest naar ....

Mijn pakje dat al 2 x aangeboden zou zijn 
(zonder een deurbel te gebruiken want anders laat mijn 
bloeddorstige Tika wel van haar horen ....)
(en ook zonder gebruik te maken van een 
alternatief burennummer dat je zelf mag aangeven ....)

En dus spoorzoeken in het Westelijk Havengebied in Amsterdam.
En eenmaal het postdepot gevonden te hebben ....
duurde het nog 15 minuten eer je hier een "ingang" kunt vinden
Het toegangshek daar hangt een bord DEFECT op ...
Het hek dat er naast zit is "NIET INRIJDEN"
Het intercomsysteem heeft betere tijden gehad ...
wat losse draadjes daar waar ook de bel heeft gezeten .....

Vervolgens sta je dan 10 minuten voor Moos-doedel aan een balie 
eer er een goedemorgen vanaf kan en je geholpen wordt 
(en het was er druk hoor .... ik was de enigste .....)
Men zat met zijn rug naar mij toe ...
en ook al besta ik echt .... ik bestond gewoon niet ;-)

Dan moet alles ingevoerd worden op de computer
Legitimatiebewijs noodzakelijk
Lang wachten op de print die uit de printer moet komen
(geloof dat die kabouters die daar binnen in die printer 
zitten om alles over te schrijven nog een pen moesten zoeken)
En dan .... gaan ze het pakje zoeken .....

En dat is me toch een partij spannend .....
want eerlijk gezegd .... als mijn pakje er niet had gelegen
dan zou ik niet eens verbaasd zijn ......

Maar het was het het waard ......
Mijn pakketje ..... wat kun je dan blij zijn!!!!!!!!!!
Moos de pakketjes-knuffelaar!!!!!!!

Naast allerlei katoentjes ..... zijn ze binnen!
Mijn Clover Amour Haaknaalden ....
Alleen de kleurtjes al zijn een feesie om naar te kijken hihihihi


Op mijn weg naar buiten werd mij gevraagd of ik mee
 wou doen aan een tevredenheidsonderzoek ....

Ik riep "doe maar niet ... das niet goed voor de statistieken" 
(had gisteren al op internet reacties gelezen toen ik op zoek naar
het adres moest .... gaat niet goed daar hihihihihi)

Volgend keer voor mij gewoon dus weer via Post NL!!!!!

En verder viel er gisteren op de deurmat 
ohhhhh zooooooo lieve post van

SUSAN

Kijk maar wat voor liefs en leuks



En die stempels van de poezels .... zoooooo leuk!!!!!!!

Kijken jullie ook snel even bij 

Ria

Een blog gewijd aan de
BLOGSTERSONTMOETINGSDAG
en een lijstje dat je kunt invullen!!!!!!!


Ik hoop er ook bij te kunnen zijn, maar dat is afhankelijk van mijn werkrooster.

Gaat ik nu even aan de slag verder met mijn nieuwe haaknaalden.
Heb het weekend dagdienst .... 
wekker zetten .... 
AHHHHH HELLLLUP
hahahahaha



Volgende week komt Linda (MINIMOEK) langs
en 1e Paasdag Jenneke en haar hele bubs!

Misschien dat ik nog een beetje creatief kan zijn hihihihi

Fijne vrijdag en alvast een heeeeeel fijn weekend

Liefs Moos



32 opmerkingen:

  1. Ja dat is vreselijk daar in westelijk havengebied lijkt wl of die mensen daar van een andere planeet komen ,en gezellige boel wordt dat bij jouw gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd of zo'n supersonische haaknaald goed bevalt en wat daar nou zo 'anders'aan is..

    Wat een gedoe zeg haha gelukkig heb je ze toch nog weten te bemachtigen.!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh Ellen,ik had er 1 besteld(nr. 4 aangezien ik daar 400 rondjes mee moest haken voor mijn plaid)om te proberen...was gelijk verkocht,snap de naam Amour volledig,want hoe dol ik was op die Wibra versie met gekleurde verdikte grepen die ze laatst eens hadden,zo verschrikkelijk vind ik ze nu om mee te haken na de rest van de haaknaalden ook aangeschaft te hebben,dan merk je dat die van de Wibra bijvoorbeeld toch een stuk minder fijn tussen de lusjes door glipt en dat er ook wel eens een klein membraampje aan t uiteinde van het haakje zit...en ehhh nee ik heb geen aandelen,ha,ha

      Verwijderen
  3. O jee ik verwacht ook een pakje van GLS is al één keer aangeboden. Dus ben benieuwd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verhaal hihi, maar je hebt ze :):) en ja gls is wat vreemd........ Postnl is beter :):) Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet als Moos wat over hebben voor je pakketje...sjongejonge...gelukkig heb je dan wel wat en kon je daarna weer blij worden van de hele mooie haaknaalden! Wat een gezellige vooruitzichten met al die bezoekers, leuk hoor, jij komt de Paasdagen wel door!! Hoop dat je nog ff tijd vind om de haaknaalden uit te proberen, ben ook wel héél benieuwd of dat nou lekkerderder haakt! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, wat een verhaal! :) gelukkig is alles goed gekomen. fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooow wat klantvriendelijk en wel lef om nog te vragen zo'n enquete in te vullen hihi. Maar het was een blog en het wachten waard, moooooooi!
    En wat een gezellige bezoekjes heb jij in het vooruitzicht, fijn.
    en heb het schema bij Ria ingevuld hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo jij treft het he zomaar 2 meiden in 1 week bij je op bezoek hihihi....ik heb er zo een zin in he ♥
    je naalden zijn geweldig ook handig om te zien dan welke dikte deze hebben hihi

    boeken kun je schrijven en weet je wat het zou nog verkopen ook
    want ik neem de eerste al af ( gerne met handtekening)
    wat een stelletje onopgevoede mensen kunnen er toch bestaan.....ze mogen blij zijn een baan te hebben
    een hele goeie dat jij zei dat je maar beter niet kon meewerken ha ha ha ( zullen ze op de neus gekeken hebben zeg) ...enne het mag wat tijd kosten daar....doen ze net alsof ze het druk hebben ha ha...misschien lag alleen jou pakketje wel daar en was de rest nep

    heerlijke post van susan gehad meis geniet ervan
    evenals van je eigen aankopen

    en ik zie daar mooie bloemkes gehaakt ♥♥♥
    ik snel zo naar ria

    megaaa knufkes xxxxxxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwwww dat heb jij weer hoe krijg je het toch voor elkaar haha. Mijn naalden van Creamijn waren de volgende dag al binnen, gewoon door mijn eigen brievenbuis hihi. Maar ze haken hemels dus dat maakt het weer goed :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij die haaknaalden zat en ook nog wat bolletjes katoen hihihihi ... te veel voor de brievenbus ;-)

      Verwijderen
    2. Verzenden doet zij ook vacuum toch, dan past het wel ;-)

      Verwijderen
  10. Heeej jij krijgt een heerlijke week met je visite Moosje!Lekker van genieten hoor.
    Ik vind je haaknaalden gaaf zeg, maar wat een gedoe..en ze je daar ook nog laten staan alsof je lucht bent....zou het stoom al uit mijn oren komen..
    Blij dat je ze nu hebt.
    Leuke post heb je gehad zeg ♥ Nu ga ik ook naar Ria, want heb foon gehad...en nu weet ik weer wat ik wilde gaan doen.
    Knuff en x Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige haaknaalden zeg! Maar waarom had je eigenlijk voor een andere dienst dan PostNL gekozen? En wat een super lieve post van Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen keuze meis ... althans het kon met GLS of tegen meerprijs met PostNL. En ik ging er, achter af heel naief hihihihi, vanuit dat die GLS'ers ook wel weten wat ze doen ;-)

      Verwijderen
  12. gls mogen ze van mij ook door de plee trekken,zeggen dat ze aan de deur geweest zijn,is helemaal niet zo, dan bestaat opeens mijn adres niet...??
    puntje bij paaltje kreeg ik van de bezorger te horen dat hij slecht tegen zeurende klanten kan (dat was ik dus)
    maar geeft niks, jij hebt je naalden gescoord en kan weer volop mooie creaties maken.
    thanks voor de link naar de ontmoetingsdag,leuk, ik hoop ook te komen en iedereen daar 'live' te mogen ontmoeten.
    xxx,fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge, dat was een hele onderneming :)! Maar alles goed gekomen. Wat een heerlijke post heb je gekregen! Veel plezier op de ontmoetingsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erger u niet verwonder u slechts, is tegenwoordig mijn motto,,,,werkt heel goed, Leuk die haaknaalden, als jij ze goed vind wat we vast wel lezen, ga ik me er ook aan wagen, mijn favoriete haaknaald is inmiddels verbogen, fijne dag nog, en een lekker werkweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whahaha prachtig verhaal weer. Ik zie het helemaal voor me, schandalig! Nee dat klanttevredenheidsonderzoekje zou niet positief zijn uitgevallen. Maar volgende keer misschien toch maar doen, wie weet leren ze wat van hun fouten (zit er dik in van niet ;)).

    Fijn dat je mijn flopje goed hebt ontvangen, kun je nog een muur bestempelen ;). En succes met de nieuwe haaknaalden en alvast heel veel voorpret met de gezellige bezoekjes die in de planning staan.
    Ik had vandaag Lien op bezoek (Keetje van Lien) :D. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is heerlijk om op internet vanalles te bestellen, maar als het niet goed gaat met de bezorging, grrrrrrrrrrrrr. Ik heb de mazzel dat ik in een dorp woon en dan ook nog eens in een straatje waar ook seniorenwoningen staan. Daar is altijd wel iemand thuis en de postbodes hier weten dat alle buren hier te vertrouwen zijn, haha.
    Wat een prachtige haaknaalden zijn dat. Ook al zou je niet haken, dan zijn ze nog mooi voor de heb ;-)
    Groetjes en werkse van het weekend!
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow, wat irritant! Zo jammer van je tijd en je geduld zulke akkefietjes!
    Wel gave naalden trouwens... Succes met je weekend dienst! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je moet er kennelijk wat voor over hebben, om je bestelling in handen te krijgen. Maar je vergeet die capriolen vast snel nu je je fijne spullen in handen hebt; veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, van PostNL wordt je ook niet altijd vrolijk, hoor en ik heb een zo'n haaknaald en die haakt heerlijk dus hier komt ook uitbreiding van de haaknaalden.Werk ze het weekend,ik heb weer nacht en tot dinsdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die PostNl wordt je toch echt misselijk van af en toe. Heb laatst ook pakje gehad wat nooit aangekomen is, zaten boeken in, ik denk dat ze bij PostNl het aan het lezen zijn haha. Fijn dat je je spullen in ieder geval in handen hebt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig heb je die fijne haaknaalden toch nog binnen gekregen. Echt wel weer iets voor jou hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk verhaal weer!!! Zo ging ik vanavond achter mijn schoenen aan, die had ik ruim drie weken ingeleverd bij de schoenenwinkel, was iets los en zij zouden ze naar de schoenmaker brengen en bellen als ze terug waren.. Ik vanavond heen: "Bent u niet gebeld mevrouw?" Nee, ik ben niet gebeld, anders was ik nu niet zelf komen vragen... Mutsen!

    Haken ze lekker? Je nieuwe haaknaalden? Ze zien er in elk geval prachtig/vrolijk!!!

    Natuurlijk werk ze en alvast veel plezier op de gezellige dagen die je in het verschiet hebt! Maar dat komt wel goed... :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die naalden zullen vast heerlijk in de hand liggen. Daar komen mooooooie moosdingen van!!!
    Tsssssst, het zou niet mogen zoals dat gaat op dat depot!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gedoe he met ie postzaken, maar het belangrijkste, jij hebt je haaknaalden! Wat gezellig, alle bloggers bij elkaar, ik ga snel kijken bij Ria en jij veel plezier met Jenneke en de bubs.

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je zou ze toch schoppen he....maar fijn dat je pakje boven water is.
    Nou lees ik alweer over Ria haar afspreek clubje, zal ik dan toch...
    De stempels die je gehad hebt vind ik super!

    geniet van t weekend! x Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tja je hebt mensen en je hebt potloden zeggen wij dan...sjonge jonge ik zou me zo niet hoeven te gedragen tegen de klanten denk ik want dan had ik al lang leren vliegen,zeker in deze tijd.....maar heb wel weer smakelijk zitten lachen om jou blogberichtje!;-)

    fijn weekend Moossie!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Om gek van te worden die post !
    Weet er helaas alles van.
    Wat een mooie haaknaalden zeg, daar word ik wel erg hebberig van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een heel mooi verhaal...en ben zelf een paar maanden terug bij datzelfde depot geweest..ze vertelden me dat ze de klantenservice zouden verbeteren..dus niet!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen