zaterdag 13 april 2013

Kom in Action ... ga ook Moos-pimpen :-)




Een love story 

Er was er eens een Moos.
Die op een dag besloot 
dat zij en haar fiets zich
richting de (nieuwe en ruime) Action bij de RAI in 
Amsterdam gingen begeven.
En na 10 minuutjes waren zij er!
(en geloof me, dat is voor Moos meer dan lang 
genoeg fietsen hihihihi)

Had ze iets nodig?
Ehhhhh vast wel ......... 
maar dat wordt altijd ter plaatse
 in de winkel pas besloten ;-)

En dus kocht zij gympies voor wel 4,49

Wat restjes katoen, 
2 labeltjes 
en hele goeie textiellijm

en zij en haar gympies leefden 
nog lang en gelukkig!






Het zijn dan wel niet mijn 
felbegeerde All Star gympies ...



Weet zeker dat deze



 *MOOSIE STAR* 
ook graag gedragen gaan worden!

Fijn weekend
I am ready to go to work :-)

Liefs Moos

53 opmerkingen:

  1. Geweldig! Deze zijn toch veel leuker dat All star!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moosie gympen zijn veel leuker dan All star !
    wie wil er nou reclame maken voor all star ?
    dit is veel unieker en leuker !!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaaaa ze zijn leuk hoor, staan ook op m'n lijstje. Maar of ik er bloemetjes op ga maken weet ik niet (wel top!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft Moos echt super gedaan!

    G E W E L D I G !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De enige echte Moos stars :):):):) Wauwie!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een love story! Ik vind dit eigenlijk veel leuker dan gewone all stars recht uit de winkel hoor! Moosie-stars hihi...erg mooi! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, wou ook al deze bij de action gaan halen. Zo zijn ze nog veel leuker en uniek!

    Liefs Imara
    www.haakwereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echte Moossies,,, en dat voor die prijs :-) daar wordt je toch blij van.

    Zonnig weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn erg leuk, de gympen van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig !! tja nu wil ik mijn action gympen ook gaan pimpen natuurlijk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wt een superleuke gympen, Allstars of Moosie stars, hoofdzaak dat ze lekker lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat enig gedaan, helemaal mijn kleur ,hi hi ,echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cool idee meisie! Dochterlief loopt ook altijd op gympen dus dat idee heb ik meteen gepinned;)
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat een leuk idee, dit wordt vast een grote rage van de zomer, fijn weekend meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zijn veel gaafer dan de all stars hoor moos deze zijn pas echt origineel die heeft niemand.Ze hebben altijd leuke dingen bij de action moet er ook altijd minstens één keer per week binnen lopen :-).Ik vind je schoenen in ieder geval Gáááááf.
    Fijn weekend nog groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal super! vind ik jou gympies,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha wat geweldig, ze zien er super uit! Wie zou daar nou niet een paar van willen?

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echte moosie gympen wie wil die nu niet hebben. Leuke kleuren heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihi, goed gescoord en mooi gepimpt.
    Heb je de textiellijm ook van de Action?

    Ik vind trouwens dat je ondanks de drukte nog aardig productief bent met haken.

    Heel veel sterkte met en voor je ouders. Hopelijk zijn ze gauw weer op de been. (en val jij dan niet weer om)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De textiellijm van de Action is niet krachtig genoeg meis. Ik had nog andere liggen .....

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tip. Dan hoef ik die dus niet bij de Action te kopen.

      Verwijderen
  20. Ik vind ze echt helemaal geweldig!!!! Ben niet zo'n gympen-type maar zulke wil ik ook wel ;-)

    Groetz Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Dat word vast DE nieuwe rage deze zomer..
    Uh, lever je al op bestelling? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die gympies van jou worden een rage deze zomer, let maar eens op ;)) ze zijn echt super!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Volgens mij zijn échte Moosies hier in Blogland populairder dan All Stars! :-) Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wowwwww echte moos sneakers en wat zijn ze leuk zeg....daar kan geen ander merk tegenaan ♥♥

    megaaa knuffies jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend gaaf idee om labels achterop te plakken... hahaha, ik sta paf van deze prachtige gympen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo'n leuk idee! Volgens mij ga je binnenkort de bestellingen niet kunnen bijhouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wat een geweldig creatief idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. tadaaaaaaaaa! Wordt een heuse HIT! Go Moosie gymp!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, echte Moosies!Ik vind ze geweldig.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hahaha...jaaaa...kijk nou echte Moosiegympies!! Wanneer komen ze in de winkels:-)??? Ik koop ook ieder jaar wel een paar van die hoge gympen (geen all stars...dat dan weer niet), maar écht een tof idee om ze zo te pimpen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een suuuuuuuper tof Moos-idee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super!!
    Je hebt je eigen "brand", veel draagplezier!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt super leuk heb nog knal roze gympen staan dus pimpen maar.
    Thanks voor je berichtje
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhhhh hoe cool is dat!!! Ik heb maat 41 :-) hahaha, chique hoor, ga ik even pinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo tof!!!!
    Lang leve de action, lang leve pimpen. Mijn dochter heeft al sinds haar 12 een maatje 43 en is heel erg voor echt meiden spul, er zijn al wat gympies door mijn handen gegaan, van knoopjes opnaaien tot verven met textielverf, tot verfbadjes,... maar dit heb ik nog niet gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Haha Moos wat zijn je verhalen altijd geweldig leuk !!

    Nu ben ik sowieso niet echt een merkenmensdus ik vind jouw Moosie Star gympen ook veel mooier en origineler dan dat merk dat ik niet meer ga noeman :)

    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen