woensdag 13 februari 2013

(B)engeltje

Gisteren maakte ik een


ENGELTJE


Geïnspireerd door deze van vilt ben ik aan de slag gegaan.


die ik tegen kwam op Pinterest

En legde ik ook nog de laatste hand aan een Moosie huisje



En lag er op de deurmat echte Valentijnspost


Via Esther (Espiratie)
en voorgedragen door
Dat kun je lezen via deze LINK
  Zoooooo lief   

Sluit ik af met een plaatje van 2 maine coons 
die elkaar steeds leuker en leuker gaan vinden.


Hier mag Sjors de staart van Cara te grazen nemen hihihihihi

Het ziek zijn is over .....
 op de gebruikelijke restverschijnselen na 
(daar kun je ook een boek over schrijven hihihihihi)
Het aansterken zal de komende tijd wel gebeuren
 (hoop ik hahahahaha)
Aan de bak .... 
op het programma staan vanaf nu 3 avonddiensten!

Een hele fijne dag allemaal!

Liefs Moos

27 opmerkingen:

  1. Jakkes alweer gaan werken :-)
    wel fijn dat het de goede kant op gaat !
    Grappig he die kleine Sjors :-) Denk dat Cara niet weet wat haar overkomt zo'n drukte schoppertje hihi
    Je engeltje en huisje zijn supermooi geworden ! ik denk dat ik dat toch ook nog es ga proberen alhoewel het me wel een heel gepriegel lijkt !
    Kzit nu op de deurmat om de bierviltjes op te vangen :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve post ♥♥♥ ha ha ha...en wat mooi gemaakt door esther he!!!

    ik vind je engel geweldig dat heb je hip gehaakt!! ♥♥♥
    huisje is ook een echte moosie love it
    en sjors en cara zo prachtig op de foto i love it!!

    doe je rustig aan....met die 3 avonden

    megaaaa knuffekes jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer leuk gemaakt!!! Ziet er altijd zo gezellig uit bij jou! Je katten zijn prachtig!

    Rustig aan en werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij geweldige haaksels!! dat engeltje <3 nu ook weer prachtig.

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je engeltje is prachtig gehaakt en met Moosie
    haar huisje krijg ik echt zin in de lente!
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke haakseltjes! Echt met een eigen touch, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor dat engeltje en het huisje supergaaf en wat zijn ze toch mooi je katten mooi stel.
    Rustig aan met werken hoor zal nog wel even tegenvallen naar een griepie.

    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooo je engeltje is superleuk een écht Moosie(B)engeltje!...hahahaha...dat wordt er weer één voor de heb hoor! Fijn dat de griepbeesies eindelijk hun koffertje hebben gepakt en ja ze zullen nog wel wat 'rommel' achtergelaten hebben, maar vanaf nu gaat het alleen maar beter! Leuk hoe Cara en Sjors steeds meer aan elkaar wennen, ze accepteert hem, da's een goed teken:-)) Sterkte MoosieMeis met de komende avonddiensten!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een mooi engeltje, knap hoor :) En andere (b)engeltjes zijn te schattig zo in de mand :) Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en mooi engeltje heb je gemaakt. Echt jouw stijl. Gaaf hoor dat de katten inmiddels al zo aan elkaar gewend zijn. Ze zijn echt prachtig. Veel succes met werken weer de aankomende avonden. Ik zit al 2 weken thuis en ze weten niet wat ik heb. Liefs Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt zo'n eigen stijl van haken en maken... supervrolijk en leuk! Die katten... echt lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sjors en Cara♥
    Geweldige leuke post heb je gehad zeg!!!
    Je engeltje vind ik schitternd gemaakt.
    Denk ook goed aan jezelf he, en werkse.
    Dikke knuff en xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo lief je (b)engeltje! Dat heb je weer super crea gedaan!
    Heerlijk weer, zulke post :-) Succes met de avonddiensten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig (b)engeltje en je katten heerlijk zo samen in de grote mand. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. grappig hoor die kleine haaksels. zit er ook lavendel in?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig engeltje!
    Succes met je werkdagen, dat ze voorbij mogen vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat haak je toch een superleuke dingen Moos! (Heeeeel erg bedankt voor je lieve post,
    er komt al iets jouw kant op als het goed is..)
    En die poezen... wat geweldig om ze zo samen te zien. Goed dat ze al aan elkaar wennen,da's toch altijd even spannend! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!

    Je poezen zijn echt prachtig.

    fijne avond!

    groetjes Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk meis, die Mooshaaksels van jou en wat een lekker stel, je zou ze bijna op vreten( niet doen ,hoor hairball ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooisies huisies... zijn heerlijke huisjes:) Lekker vrolijk joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig allemaal, dat engeltje is ook wel heel erg lief! Groetjes,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor JOU ook een dag vol Valentijns-geluk-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zie 2 schattige katten en een heleboel mooie maaksels. Mooie dag vandaag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig huisje, Moisies huisje. Geeft me meteen inspiratie om ook aan de slag te gaan.

    Happy Valentine,

    Brigitte

    P.S. Heel veel hartjes gemaakt gisteren: zie
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daar is ik weer na een lekkere wandeling in het bos (ja in mijn eentje en met een heleboel engeltjes en elfjes :)) en na vanmorgen al de bouwvakker uitgehangen te hebben zit ik nu effe te bloggen op de wc :p hihihi en wow ik dacht dat jij niet zo thuis was in engeltjes maken uhm haken. Ik vind haar fantastisch, wie weet kunnen we tzt nog wel eens een swapje doen :D. En je huisje is natuurlijk ook weer helemaal prachtig, you go girl, you go moos! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Even pauze in het zoeken naar Sjors. Hier zie ik al een hele leuke glimp :-) En dat engeltje, hemels Moos!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen