maandag 25 februari 2013

Moos is wakker


Ja hoor ....... ik ben weer wakker ...
Al vanaf 13 uur hihihihihihi
Is toch altijd vreemd zo na die nachtdiensten weer "terug naar normaal" te keren.
Maar zal ik me daar effies druk om maken hihihihihi .... 
dacht het niet ....
ik ben nu heeeeeeeeeeeerlijk 8 dagen vrij.
Tijd om die griep geheel de deur te wijzen en weer s'-werelds meest fitte en vrolijke vrouw te worden hahahahahahahahahaha

Dit deed ik (naast "echt" werken) afgelopen nacht


(en tuuuuuurlijk vergeten foto te maken van de inhoud .... dan hoop ik ze toch maar snel hier in blogland voorbij te zien komen ........)

En dit ontving ik per post

Van die lieve Shannon (dochter van Jenneke)
Echt mijn hartendiefje hoor .... zooooo lief is ze hihihihihi


En van die lieve Hester (zus van Jenneke)
Ook al zo een lief wijfie .... 
ze benne allemaal liever dan lief!!!!!!!


En dit kwam ik tegen


Kijk maar eens hier 

                            Heel trendy: haken!

Ik zag het in de VROUW (van de Telegraaf).
Als je de link aanklikt dan kun je het patroon ook downloaden


En hier ben ik mee bezig .....


Ik haakte een slak ...............

Voor mijn snail mail met Syl (Zaanse Zolder)
Nu neem ik het woord "snail" wel heel letterlijk ... ik doe alles op mijn gemakkie hihihihihi
Maar echt lieve Syl .... deze week gaat alles in een vlopje per expres-duif jouw kantje op hoor!!!!!!!

En was ik ontroerd .....

 hoe Sjors en Cara toch echt een "setje" beginnen te worden
Ik was helaas te laat voor de "lepeltje-lepeltje" foto hahahaahaha


Heb je al meegedaan met de 
geweldige gezamelijke Give Away van
(Creaties en stuff'by Jenneke)
(Prutselz)

Zo ja ......... toppie hihihihihi
Zo nee ....... ga dan als de wiederweerga even kijken en je aanmelden!!!!!

Zoooooooo en dan nu gane we effies boodschappies halen ....
En daarna ga ik jullie blogs nog even langs ... en anders morgen ....
ik heb 8 dagen de tijd hahahahahaha 
en mijn moto de komende dagen is ...

EASY PEACY RELAXY 

Liefs Moos

33 opmerkingen:

  1. Was het niet zo heel druk afgelopen nacht?
    Lekker dat je nu even tijd hebt om bij te komen...geniet er maar van!
    Leuk hè om al die post te krijgen?
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig slakje!
    En wat ben je verwens met leuke post ow ow dat blogland is zo leuk
    xe
    oja genietze van je 8!!!!! vrije dagen, heerlijk en welverdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha...jaaaa beetje zielig doen dat je moet werken hé!!...maar ondertussen...LOL...
    Gezellig dat je er weer bent hoor..wakker en wel en nu maar hopen dat je even lekker opknapt en weer helemaal je nieuwe oude zelf word!! Tijd genoeg om nog te gaan lezen overal hoor...8 hele daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen!!
    Nu ga ik eerst maar even bij Jenneke kijken *nieuwsgierig*...ben zelf net uit mijn werk en nog niet veel verder dan lezen bij Moosie gekomen:-))
    Wat een heerlijk stel samen die Sjors en Cara...echt gaaf dat het zo goed kunnen vinden, ik hoor wel eens anders!!
    Geniet van het vooruitzicht van je vrije dagen en we zien Moos wel weer voorbijschuiven!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze benne ... dat klinkt mij lekker vertrouwd rasecht noord-hollands in de oren! :-) Mijn ouders en mijn man komen daar ook vandaan. Hier hoor ik meestal Gronings om mij heen.
    Je klinkt weer lekker actief. Hier wil het nog niet echt, die griep blijft maar nazeuren. :-P
    Schattig, zo'n poezenstelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukerdeleuk allemaal! Dat slakje is wel heeeel schattig zeg!
    En die poeze beesten daar samen....wat fijn dat het klikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig!!! Weer zo'n heerlijk vrolijk verhaal van Moos!!! Doe jij maar lekker rustig aan hoor de komende dagen. Even goed bijkomen! Daar heb je ALLE tijd voor! ;) Hahaha!!!
    Prachtige foto's weer van de katten, super leuk!

    Liefs, Vera

    P.S. Waar heb je dat leuke slakken patroontje vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Patroontje heb ik niet meis. Alleen een foto en "nagehaakt" ;-)

      Verwijderen
    2. Patroontje heb ik niet meis. Alleen een foto en "nagehaakt" ;-)

      Verwijderen
    3. Een foto heb ik ook!!! Ga het ook eens proberen uit mn blote hoofd! ;)

      Verwijderen
  7. hm.. zo wil ik ook wel geld verdienen. . . haha :-)
    --
    Dat is echt bijzonder dat Sjors en Cara zo goed samen gaan.
    Bij onze dochter ging dat toen ook zo goed met haar katten.
    Bij ons dus niet :-) die kroelen niet, liggen niet dicht bij elkaar... jammer hoor !
    en ik ben ook in de: komt het vandaag niet dan komt het morgen wel modus... heerlijk.
    Beterschappies !!
    Dikke knuf, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke slak heb je gemaakt!
    Het is maar goed dat je nu een week vrij bent, dat ge-emmer met de griep moet maar eens over zijn, duurt al veel te lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh heerlijk! 8 dagen vakantie! Ik heb net een weekje vakantie achter de rug. Ik heb mn eerste daggie school er net op zitten. Ik lig nu alweer uitgeteld op de bank....
    Haha leuk die slak! Loll! Erg toepasselijk!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ga maar lekker genieten van die vrije dagen. binnen waarschijnlijk want overdag is het eigenlijk heel saai weer (buiten dan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whihi dat slakkie is ♥♥♥
    rustig aan meis .....een goede week om hopelijk echt bij te gaan komen!!!
    lief je grote promotie hier ha ha ha

    en wat een leuke vloppen heb jij zeg...heb jij die zo leuk met tekst gemaakt???♥♥♥

    enne mooie post van de fam...heb shannon hier al ff mee laten glunderen

    owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww so sweet die 2 samen zeg♥♥♥ je kunt de gehele dag wel foto's maken want elke keer is het weer anders lief en leuk

    enne thnxxxx voor de tip lieverd

    xxxxxxxx knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je klinkt weer wat opgewekter! Leuke post heb je gekregen. En die slak... oooow :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er is weer aan je gedacht. Fijn gevoel is dat he.

    Zo te zien ben je weer alive and kicking, goed om te horen.

    Cara en Sjors zijn zo te zien ook dikke maatjes dus het gaat goed in huize Moos. Lekker genieten nu van je 8 vrije dagen.

    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. owwwwwwwwwwwwwwwwwwww waheddegijleukepostgehad!
    En dan dat slakje .....zucht ♥ Hier zal Syl kei blij mee zijn, dat denk ikkus wel ja!!!
    Gauw die griep een deur verder sturen, die heeft lang zat bij je gewoond (ook betaald aan huur en electra etc???) Anders gratis tip.....indienen bij de belasting mop!
    Nu ben je heerlijk 8 daagies vrij (als ze je niet weer weten te vinden ) genietttttttttt genietttttttttttt.
    En dan Cara en Sjors, het is toch het ultieme genot als je dat ziet lieverd ♥
    Bij sissie doe ik mee ,die de give away samen met Hanneke doet..helemaal top.
    Ikkus had weer niet helemaal goed begrepen..want hessie blogt niet he..die doet alleen feesboeken..maar heb het goedgemaakt weer hihihih.
    Dikke knuff en xx van mij, de zus van je din
    xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief setje! ♥
    Ja weg met de griep en een hele leuke week tegemoet gaan. Wat een lieverds hè in blogland, leuk hoor die post.
    Je snail is leuk!
    Ik heb het woord snailmail vaker zien voorbij komen maarre ben toch wat vaker afwezig in blogland dus zal eens kijken wat er mee bedoeld wordt.
    Fijne dagen! Liefs Talitha X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geloof me Moos knapt weer op, ze krijgt weer praatjes, lekker meid, weg met de griep, lekker genieten van je vrije dagen
    Leuk de slak, en met al de snail mail mogen er meer postbodes blijven werken!
    Maak er wat leuks van deze dagen
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die slak is echt super! Zo leuk, veel plezier in je ! dagen vakantie!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je weer aan het opknappen bent. (ik niet helaas booooeeeeeehhhhhh) Ik vind de slak geweldig en vindt het heerlijk om te zien hoe de katten elkaar hebben gevonden. Geniet lekker van je vrije dagen! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekkerrrrrrrrrrrrrrr heerlijk genieten van je vrije dagen!
    Wat is je slakje leuk!'t Is dat de haakopdracht voor mijn cursus al klaar is, anders had ik dit idee van jou kunnen gebruiken ;-))
    Veel plezier de komende dagen! Don't worry, just be happy ☺
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi wat je maakte deze nacht! Geniet van je vrije dagen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah fijn dat je de nachten weer achter je laat en dat je je wat beter voelt. Nu even 8 dagen relaxen en ansterken!!! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, hhhhhhoooooorrrrrr ze is er weer en je klinkt al een stuk beter en nu lekker relaxen, is je mannetje ook weer opgeknapt. Ik ga gauw even bij Jenneke kijken.......doei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je lekker vrije dagen hebt. Even de zorg aan de kan, nu ben jij aan de beurt. Je slak is leuk zeg en die Sjors voelt zich al helemaal thuis zo te zien.
    Moos veel creativiteit toegewenst en als je nog en give away zoekt, ......er staat er bij mij eentje.
    Doe je mee?

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik denk dat ze daar allemaal even lief zijn :-) Hihihi wiederweerga, die ga ik onthouden, leuk woordje, net zo leuk als je snailslakkie, leuk!! Geniet van je 8 dagen vrij (en ga mss ondertussen naar Les Misérables ;-) met je hubbie). Hahaha, ik begin echt mijn taal al aan te passen, hartstikke leuk toch? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat schattig die katten,wij hebben er ook twee niet zulke,maar gewoon europeese korthaar zullen we maar zeggen, gaaf slakje!!

    geniet lekker van je vrije dagen:D

    groetjes mingle-mangle




    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel verstandig, dat laatste ;-) Ziet er leuk uit, je slakje! En alles wat je gekregen hebt!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk slakje :-)
    Ik heb gisteren mijn 2 allereerste snailmailenveloppen aangekregen, zo leuk. Nu nog naar leuke dingetjes zoeken om in mijn enveloppen te steken en eens in de pen kruipen hihi.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk slakje fijne vrije dagen. Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen