maandag 18 februari 2013

Dat kan beter Moos :-)


Ik heb me nou toch een leuke site gevonden ....
Eentje die mij op het lijf geschreven staat hahahahahaha

Club voor slechte huisvrouwen

En dit is de LINK

Want eerlijk is eerlijk .... een goede huisvrouw ben ik niet.
Ik heb in een ver verleden achteraan gestaan toen ze deze genen uitdeelde.
Ik heb geen voldaan gevoel na het stofzuigen, dweilen en wassen .......
En .... ik heb me er bij neergelegd.
Mijn huis is schoon en stinkt niet, 
maar ik weet zeker dat de echte poetsvrouw nog veel "aandachtspuntjes" bij mij tegenkomt hihihihihi
(alleen mijn ramen zullen al een bron van ergernis zijn hahahahaha ... want nee die worden niet wekelijks gelapt ......)


Ik zou ook niet weten hoe ik naast werken en al het andere dat "moet" ik mijn huis tip top in orde moet houden. 
En aan de andere kant denk ik dan ook maar "lekker belangrijk ..." 
Ik wil straks niet terugkijken op een smetteloos huis ten koste van de leuke dingen in dit leven!

Niettemin heb ik me vanochtend uitgesloofd hoor.
Ik ben de kattenbak en rattenkooi te lijf gegaan, 
heb wassen gedraaid, 
de stofzuiger ter hand genomen 
en zelfs het hele huis gedweild.
We noemen deze uitschieter maar een "foutje van moeder natuur" hahahahhaha

Zelfs de plumeau .... heeft weer wat stof gegeten hahahahahaha

Grappig dan toch dat ik wel naar de Huishoudbeurs ga van de week.
En nee ik word niet opgewonden van al die schoonmaakspullen, ik word niet week in de knieen van al die handige nieuwe gebruiksvoorwerpen (die meestal na het bezoek aan de beurs in de kast belanden ....)
Ik word soms eerder wat benauwd van al die mensen ;-)
De Huishoudbeurs is een ding tussen Leon en Moos.
Ja, echt waar, mijn manlief houdt van de Huishoudbeurs!!!!!
Wij woonde al 3 weken samen en toen gingen we pas op onze eerste echte date ... 
naar de Huishoudbeurs hahahahahahaha
En juist manlief die moet je in de gaten houden tussen al dat overwegend vrouwelijk volk opdat hij niet al dat handigs aanschaft hihihihihihihihi .... is wat dat betreft net een vrouw hahahahahahahaha
Jaaaa .... zijn trolley staat al klaar hoor ;-)

Als ieniemienie voorjaarsschoonmaak heb ik
al mijn knutsel- en freubelmeuk gesorteerd
met behulp van de mooie bakken die ik gisteren 
niet bij de Praxis maar bij de Gamma heb gekocht.
Een stuk overzichtelijker .... al zeg ik het zelf hihihihihihi








Vandaag blog ik trouwens niet alleen ....


Toe maar knul ..... type maar een stukje dan ...
(doe maar .... 4 poten op het toetsenbord ....)

hioigoifei9ut490t4q90opg oau0ga009u4u0gjogmvpaj

De vertaling: Jullie krijgen de groetjes van Sjors

Zooooo dat was het dan wel weer.
Helaas geen creatieve werkjes te showen .... ik ben niet creatief geweest.
Maar wat niet is .... gaat binnenkort wel weer eens komen.

Wens ik jullie een fijne maandag .....
Na al die uitsloverij van vanochtend ga ik zo ook nog maar de eerste avonddienst van deze drukke werkweek draaien .... je moet toch wat hihihihihihi

Liefs Moos

38 opmerkingen:

  1. Kunnen jullie de taken niet omdraaien? Dat Leon het huis schoonmaakt! Hihi!
    Veel plezier alvast op de Huishoudbeurs!
    Wat handig die bakken!
    De groetjes aan Sjors terug!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moos, je slaat spijkers met koppen !
    Plezier hebben en gelukkig zijn is VEEL belangrijker dan kuisen (poetsen in't Vlaams)!!!
    Dat is een leuze die hier strikt nageleefd wordt...
    Haha (tot wanhoop van mijn ma....)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha een club voor slechte huisvrouwen :) Ja wat is slecht, als jezelf er maar prettig onder voelt. Het is je eigen plek waar geleefd wordt. Fijne dag, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, die Sjors! Groetjes terug!
    Enne.. ik denk dat ik naast jou stond in die rij ;-) ben ook het liefst zo snel mogelijk klaar met het huishouden, om dan weer wat "nuttigs" (lees: leuks) te gaan doen!
    Het is ook echt niet zo belangrijk hoor... Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahaha, ik heb ook een stofzuigende man ;-) Hij vindt dat ik teveel troep maak met mijn wolletjes, hahaha. Nou ja we vullen elkaar lekker aan, volgens mij is dat bij jou ook zo. Hij wil dan niet naar de hh-beurs en eigenlijk vind ik het ook te druk.
    Veel plezier op de beurs en groetjes aan Sjors en alle andere beessies. Ik ga die link eens bekijken.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou uh ik ben geen slechte huisvrouw, ik ben een zéér belabberde huisvrouw. Ik doe wat moet en meer niet, noem het lui, ik weet het niet. Maar ik kom wel eens bij mensen thuis (ook onverwacht) waar het net een showroom is, dan voel ik me niet prettig. Die bakken van jou moet ik ook maar eens gaan halen, ik zie nu door alle rommeltjes de rommeltjes niet meer als je begrijpt wat ik bedoel. Veel plezier met je hub op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik herken het eigenlijk wel. Mijn huis is wel schoon maar tip top echt niet. Ik stoor me er eigenlijk niet zo aan gezellig rommel zullen we het maar noemen heel veel plezier op de huishoudbeurs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik herhaal al het bovenstaande hahaha Moet nodig wat doen hier ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh hier nog zo'n "huis"vrouw! Ik span vast de kroon! Het is nu vakantie en ik wil wel even beschrijven hoe onze huiskamer op dit moment eruit ziet! Komt ie....... Wat als eerste opvalt is al die popcorn op de grond gecombineerd met glitters, dochterlief wilde graag wat versieren. (inclusief haarzelf!) De eettafel ligt vol met papier, scharen, lijm, stof en stiften (zonder dop natuurlijk) De afwas staat nog op het aanrecht (afwasmachine is er mee opgehouden net als de droger!) overal door het huis hangt was te drogen! De kattebak moet nog verschoont worden maar de katten hebben al iets er op gevonden namelijk gewoon poepen in de tuin! Bah, OK is doe NU de computer uit en ga eens even wat orde in deze chaos brengen! Veel plezier op de HHB! (Ik houd het liever bij de Handwerk Beurs, vind ik veeeeeel leuker!)
    Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat heeft sjors toch maar even knap gedaan hi hi,
    meid laat de boel geniet,kan morgen ook wel of overmorgen haha, werkse,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De club van slechte huisvrouwen, ik zal zo eens gaan kijken gniff.
    Ik moet alles gedoseerd doen, en vind dat nog steeds lastig..maar elke dag doe ik wel wat, soms iets meer als een andere keer. Maar er word gewoon geleefd ook verders, Mijn ramen zijn ook een klein minpuntje..maar ach dat scheelt weer voor de binnenbliekers he!Gniff.
    Oww Sjors heeft al een typcursus ook gehad zie ik, Smouce typt ook graag.
    Of maakt me laptop van slag, of een tekst van een half uur typen, die ik dan ineens zo spoorloos kwijt ben.
    Ik zie Leon al gaan op de huishoudbeurs hihhh. Geniet er maar lekker van hoor!!
    Ben er zelf ook nog never nooit geweest..kom denk ik dat het woord HUISHOUD er in voor komt.
    Je hebt vanochtend goed HUISGEHOUDEN zeg!! En wat heb je een heerlijke bakken gekocht, ruimt echt op dan he, ook in je hoofd vind ik, alles netjes gesorteerd.
    Motto van van mij: Niks verplaatsen,dan word alles egaal stoffig.
    Dikke knuff en x van mij Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, wat weer een verhaal!!! Blijf het leuk vinden, zoals jij het op papier zet! En wat is die Sjors een lief ding! <3

    Liefs!

    P.S. Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihihihi wat een wijs gezicht .. Sjors zo voor het scherm !

    en ach schoonmaken
    ik word wel blij als ik heb gestofzuigd
    belachelijk ik erger me eraan dat ik dat heb hahaha
    nja..

    :-) xxxx fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh Moos,je hebt groot gelijk....Bij mij mag je ook altijd komen,het is altijd schoon,opgeruimd en netjes,maar sinds ik 2 jaar geleden meer ben gaan werken in een week worden bij mij de ramen ook minder gelapt e.d,iedere week?!???Je wil toch niet zeggen dat er zijn die dat doen?!?!??Dan verklaar ik ze bij deze voor gek,ha,ha,ha....het leven is wel leuker als alleen maar aan de poets te zijn altijd en een ander die binnenkomt ziet het nog niet eens!Puur voor je eigen gevoel,zo dus ook ik vanmorgen na een week vrij met carnaval(de jeugd hier in huis althans)toch maar alvast boven de bedden verschoont en gepoetst,aangezien mijn hubbie vanavond voor de hele week nachtdienst heeft....ja en dan is rommelen en stofzuigen boven ook geen optie...maar ik heb het erop zitten gelukkig,morgenvroeg beneden er een keer erdoor en we kunnen de week weer doorkomen,ha,ha...ik mag ook zo vertrekken naar mijn werk mag weer van 15:30 tot 23:00 op mijn beentjes staan,meestal doe ik daarvoor niet veel,maar ja het kon nu even niet anders en het was wel nodig na die puberbende boven;-)Werk ze....ik kijk al stiekem uit naar mijn freubelavondje met een stel meiden morgenavond bij mij!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, vraag maar of jij de portemonnee mag dragen als jullie straks naar de Huishoudbeurs gaan.
    En dat schoonmaken: ik voel met je mee. Ik ben ook absoluut geen huisvrouw. Maar ik doe mijn best.
    Je opbergdozen zien er toppie uit. Zowel aan de buiten- als aan de binnenkant. ;-)
    En doe die überschattige Sjors maar de groeten terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. whaaaa ik had me daarstraks ook al aangemeld

    - ik hou niet van het huishouden
    - het huishouden houdt niet van mij
    - op het oog schoon is mijn motto dan ziet het er keurig uit om mensen te ontvangen
    - je kunt hier van de vloer eten, er ligt genoeg :-)
    - nee we kunnen er nog wel wonen hoor maar heej stof valt er altijd en als je alles laat staan wordt het egaal stoffig
    ben al ijverig geweest omdat er een man kwam die ineens iets moest repareren en de bende gewoon liet liggen!!!! snap jij dat nou, heb 2 keer ( ja ja de keuken gedweild )
    de wc maar ja dat is dan wel normaal
    de vaat
    en voor de rest kan het me vandaag al HELEMAAL gestolen worden
    soms zie ik het licht en dan moet in ene van alles door elkaar worden gedaan, met als gevolg dat ik het in het midden ff niet meer zie zitten ha ha ha.

    maar nee ik ben GEEN VUILNISBAK hier in huis dat gaat me niu ook net nog ff te ver, alhoewel manlief wel vind dat ik van alles in de kamer verzamel...oeps dadelijk kom ik nog op de TV maar dan in een andere serie als tonie.........
    help mijn vrouw is een chaoot

    ik zou dat ik zo makkelijk met mijn crea's was...maar nee dit moet zo goed als het kan ha ha....daar ben ik het tegenover gestelde in en onzeker

    lieve groet jenneke xxx

    muts fun met leon op de beurs ben er echt nog nooit geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tuuk vergeet ik sjors hier weer....wat is het toch een dot en wat kan ie al goed typen zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker bezig Moos, heerlijk die bakken, wij(lees manlief) is kasten aan het verslepen want ik krijg een andere hobbyruimte zoals ik gister ook al vertelde,
    Alles lekker uitgezocht, aan kleren veel opgeruimd ik ga er gewoon bij zitten, schoonmaken is aan mij ook niet besteed, en ik ben echt wat ouder dan jullie, maar als het stof te erg wordt ga ik ook aanpakken, en ramen zemen met pasen en kerst, maar dan erna omdat je het met de kaarsen voor jan met de korte achternaam doet, huishoudbeurs, 1 keer geweest, 30 jaar geleden tyoen vond ik het al te druk, dus ook niet aan mij besteed, maar maak er wel iets gezelligs van Veel plezier en een aai voor al je huisvee, niet alleen voor die kleine rooie
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, jouw man is wel een bijzondere! Wees daar maar zuinig op. De mijne zou al een rolling krijgen als ik hem maar zou vragen naar de Huishoudbeurs te gaan. Ik stel het maar niet eens voor, daar komt niks goeds van ;-)
    Veel plezier samen met je hubbie op de beurs en sterkte met al het werken van de week.
    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb niks met frankrijk maar heb wel de franse slag in mijn genen, zooooo fijn!!!
    Hier vandaag ookmde kattenbakken zelfs alle hondenbedden en ons eigen dekbed buiten gelucht, heerlijk
    Maar de plinten en de ramen die wachten op de volgende franse slag ;)
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar vind je zo'n man? Die van mij weet ook niet hoe je een huishouden runt. Vroeger te veel door zijn mam verwend denk ik. En hier leven wij af en toe ook in het huishouden van jan steen. Dus wees zuinig op jouw man want die zijn dun gezaaid. Wat is Sjors toch een dotje.
    Veel plezier op de huishoudbeurs, wordt vast super gezellig saampjes. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooo..kijk die Sjors daar nou zitten hahaha...doe hem maar de groeten terug!!
    Dit is écht de allereerste keer dat ik hoor dat een MAN naar de huishoudbeurs wil!! Een zeer uniek exemplaar heb jij daar aan de haak(naald) geslagen MoosieMeis!
    Ik zou er trouwens niet blij mee wezen, want ik haat zelf dat soort beurzen...hihihihi
    ..en ja dat huishouden..pfff...het is dat het moet, maar het leuk vinden gaat mij ook net te ver, al geniet ik er wel van als de boel schoon is:-) xxx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die club was ik ook al ergens tegen gekomen en toen dacht ik ook al... mwua, dat past ook wel bij mij! Ben ab-so-luut geen poetser, heb het soms al te druk met het opruimen van de meuk die kids en manlief achter hun bevallige kontjes laten slingeren. En dan ook nog heel snel even stofzuigen want wie weet komt er wel iemand langs. Snel snel een doekie over de pot en hoppa, weer achter de pc, of weer lekker een stukkie haken... veeeeel belangrijker toch! Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heelijk verhaal!! En herkenbaar!!
    Ik ga zeker eens kijken op deze site!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk boeffie die Sjors zeg.... ahhhhh... hoe hij voor het beeldscherm zit, lekker eigenwijs. Doe de groeten maar terug aan Sjors van mij! Enne... huishoudbeurs... uhhhh... wat is dat?? hahahhaa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik was altijd een vreselijke poetsmuts maar na alle lichamelijke tegenslagen heb ik het licht gezien, niets is zo belangrijk dan jezelf happy voelen en of dat nou in een superschoon of een iets minder netjes huis is zal mij lekker een worst wezen;-)) Slim die opbergbakken en wat een moppie toch die Sjors daar wordt je toch zo verliefd op( ws ben jij dat al,hi,hi) nou veel fun op de hhb!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig verhaal.
    Ik heb me ook aangemeld bij de site.
    Bedankt voor de link!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou, ik ben ook geen ideale huisvrouw hoor! Ik heb het veel te druk met haken ;-)
    Als ik de stofzuiger pak zegt mijn vriend wat ga je doen. Ik zeg stofzuigen. Zegt hij ah joh dat is toch nog niet nodig. Kijk daar hou ik van. Je weet niet hoe snel ik dan de stofzuiger terug zet haha.

    Wat fijn die overzichtelijke bakken. Kan je tenminste alles terugvinden. Dat hebben wij soort huisvrouwen wel nodig ;-)

    Wat is Sjors toch een mooi katje (met verborgen talenten)
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Whaha,geweldig verhaal en ik las laatst de spreuk:"a very clean house is a sign of a wasted life".Kijk daar kan je wat mee,haha,veel plezier op de HHB,met je opgeruimde bakken en een intelligent huisdier,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi lieverd ik heb vanmiddag genoten van je heerlijke verhaal :). Maar bewust snel mijn iPad uitgezet want ik wilde knutselen...nee niet poetsen...dat is ook niet aan mij besteed en sinds mijn beroerte (al 7 jaar geleden hoor) geen puf om daar al mijn energie in te stoppen. Niet dat ik dat daarvoor wel had ;). Ook hier kun je van de grond eten :p en de ramen worden minstens twee keer per jaar gelapt...beneden dan ;) whahaha...hebben er wel rolluiken voor en achter een afkapping...dat scheelt...voor ook geen regenslag op de ruit...alleen last van vliegen die er met mooi weer tegenaan blijven vliegen hihihi.

    Oh die Sjors is een lieverd! Groetjes terug!! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik lig in een deuk om je verhaal...succes op de HH beurs , ik ga deze week naar de Hobbybeurs ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhhhh Sjors is gearriveerd! Effe terugscrollen dan maar, want ik loop en beetje achter. Ach Moos, ik ben al een even goede huisvrouw als jij hoor, ik ben er totaal mee eens: al die leuke dingen die we zouden moeten missen in ruil voor wekelijks gelapte ruiten, nou, mij ook niet gezien hoor! Zooo nu naar Sjors gaan zoeken, het schatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. o die sjors!!
    Zijn er echt mensen die elke week hun ramen lappen? Ik doe dat maar 2 keer per jaar, ben ik dan een vuile smos?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 1 van onze katten heet ook Sjors, de groeten terug!
    Ik heb gelukkig een man die de ramen lapt, ik bak er niks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha ha, wat een geweldige man heb jij!
    De vertaling van Sjors volgt nog neem ik aan ;)

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een fantastische site is dat zeg, die van de "Slechte Huisvrouwen".
    Ik roep al jaren dat ik "huisvrouw" speel, heb me vroeger altijd vreselijk druk gemaakt over de rommel, waarom het bij anderen altijd zo netjes en opgeruimd is etc...maar we zijn allemaal rommelkonten en bezige bijtjes, dus dat was gewoon niet haalbaar..en heb het opgegeven. Maar ik moet toegeven dat ik soms best een voldaan gevoel heb als het nodige is opgeruimd en schoongemaakt.
    hartelijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dan denk ik dat ik vlak voor of achter je heb gestaan in de rij..... Het klinkt bekend alleen is mijn vriend niet zo in voor de huishoudbeurs ........hooguit misschien voor de lekkere hapjes.
    Ik ga de site snel eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ik heb een poetsman in huis, een echte aanrader ;-) Ik ken het voldaan gevoel na poetsen namelijk ook niet, het is zo weer teniet gedaan ;-) Al je werk voor niets ;-) Opruimen daarentegen vind ik heerlijk, weer plaats maken voor iets nieuws (nieuwe spullen maar ook nieuwe ideeën).
    En leuk die laatste foto, erg herkenbaar, Moppie blogt ook graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen