vrijdag 8 februari 2013

Vol verwachting ......


Vol verwachting klopt ons hart :-)
Eindelijk, morgen, zaterdag gaat 
niet de goed heilig man 
maar de goed rode man SJORS komen!!!!

De krabpaal is uitgebreid met nog een muurhanger
(mijn lieftallige assistente CARA geeft u allen graag een demonstratie)


Ik voel mij nog steeds PRUT .... 
ik kan er helaas niets anders van maken.

Niettemin wil ik graag de brievenbus-vullende-acties van afgelopen week tonen :-)

Van die lieve Shannon (dochter van Jenneke) kreeg ik een kat en een prachtige bloem



Van mijn lieve dinneke Jenneke lag dit op de mat


Mijn eigen zakdoekhoesje!!!!!
Enne een kookboekje .... *LOL
want Jenneke en ikke zijn allebij dol op koken (NOT hihihihihi)
Maar eerlijk is eerlijk ... er staan best leuke tips in hihihihihihi
Dus wie weet .... 
staat Moos ooit met wat meer plezier achter het fornuis hahahahahahaha

Van Jenneke's sissy Hester kreeg ik deze lieve post


En heb ik gewonnen bij de give away bij van CreaTinie 


Een HERTJES kaart (zoooooooo liefffffffffffff *slaakt verliefd zuchtje*)
Leuke paashangers en een schitterende sleutelhanger (zo mooi en fijn gehaakt!!!!!!)

Dank je wel Tinie .... enne ik las dat jij ook niet zo lekker was. 
Beterschap meissie!!!!!!

Zo meiden .... en nu kruip ik weer onder mijn dekentje op de bank.
En hoop ik maar dat ik snel weer de behoefte heb om van die bank af te komen ;-)

Ik lees jullie blogjes wel maar de puf ontbreekt nog om te reageren.
Sorry daarvoor! 
Maar voor je het weet belaag ik al jullie blogs weer hoor ..... ;-)

Tot snel weer en alvast een fijn weekend!

Liefs Moos

33 opmerkingen:

  1. Hopelijk kom je ons weer snel belagen... want dan ben je weer beter ;-)
    Spannend hoor, dat Sjors nu snel komt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap hoor, je hebt het goed te pakken zeg!
    Dan is het helemaal super als er wat in de brievenbus zit en dan zulk moois.
    Fijn weekend, lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook iedereen ziek...zelfs mijn katten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh.... spannend, nog 1 nachtje, en bahhhhhhhh.... wat balen dat je nu net niet lekker bent! Want er zal toch het e.e.a. begeleid moeten worden denk ik zo:))) sterkte en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik je buuf was kwam ik nu heerlijk voor je koken.....dus kom lekker verhuizen naar de gezond Betuwe hahaha
    Beterschap en ik kan niet wachten tot je ons belaagd met SJORSFOTOOOOOO'SSSS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap en veel plezier vanaf morgen met Sjors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. morgen lekker met je kat op de bank! vriendin heeft ook meacoons (schrijf het vast verkeerd) rode is pas dood gegaan, dat was de leukste én de grootste ,was een knoeperd van een beest wat altijd op de tafel lag! beterschap en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oehhh spannend!
    Heel veel beterschap, en dat niet reageren kan je volgens mij toch niet laten! Ik heb op een paar blogs alweer een reactie van jou gelezen...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè bah, nog steeds niet lekker. Ik zit hier ook nog met een vol hoofd maar ik probeer het te negeren voor zover dat gaat. Wel een fijn vooruitzicht dat het poezenbeest straks op je schoot ligt.
    En wat een gezellige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar,meis dat je nog steeds in de lappenmand zit maar vaaf morgen zit er lekker een klein Sjorsje bij je op schoot. Kan niet wachten op foto's ;-) Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heeeeeeeeeeeeej lief ziekerig dinneke

    leuke post allemaal en van tinie een te gek pakket zeg
    lekker hoor dat je dan toch nog wat post uit kunt pakken wat in elk geval wel leuk is
    je hebt de kat goed gekregen hihi van shannon
    enne morgen de belangrijke dag .....sjors meeting care en tika en komt voorgoed in een liefdevol nest euh huis
    aan de krabpaal zal het niet liggen

    knuffiessss jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, dat ontvangstcomité! Balen dat je zelf nog niet helemaal in orde bent...
    Maar wie weet dat Sjors alles doet vergeten! Katten zijn zo speciaal hé?
    Hier is de dierenarts net vertrokken...ze heeft ons Aagje helaas moeten laten inslapen....
    We hebben ruim 9 jaar van haar mogen genieten, maar ze had nierfalen en deze week ging het ineens heel snel bergafwaarts... Ik maak morgen een blogje voor haar.
    Ik wens je veel beterschap en heel veel plezier met Sjors morgen!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je er een nieuwe huisbewoner bij krijgt!
    Geniet van al je verwennerij en rust nog maar
    wat lekker uit, dat je weer bruist van de energie!
    Fijn weekend en liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd naar de nieuwe kat! Er volgen vast wel een paar foto's.
    Voor jou heel veel beterschap! Het is hier niet veel anders op t moment.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Moos toch.....:-(!maar morgen word je gelukkig een beetje opgepept door jullie nieuwe 'gezinslid'Sjors!Heerlijk zeg een zonnestraaltje na zo'n beroerde dagen,ik heb het nu ook wat drukker als anders en lees ook de blogs wel,maar verder staat het hier ook even op een lager pitje:-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap!! Geniet van jullie gezinsuitbreiding én al die leuke post! Bloggen komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van al die prachtige post moet je haast wel opknappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh nee, jij ook al. Meid, beterschap. Dat je maar snel weer fit voelt. Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend weer een jong beestje erbij. Hopen dat de "oudjes" dit pikken.
    Veel plezier alvast met de gezinsuitbreiding.
    En natuurlijk beterschap meissie, niet lekker om een griep onder de leden te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke post, én aftellen maar naar Sjors, daar kikker je vast van op. En ondertussen toch maar even kalmpjes aan hè... tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als je Sjors in huis hebt morgen knap je vast weer helemaal op. Veel beterschap en kruip maar lekker op de bank, het is toch veel te koud buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooooooooooooh meis dat bloggen komt wel hoor, doe nou maar lekker uit zieken en genieten van de komst van Sjors !

    koken ? is NOT mijn hobby ! er zijn wel leukere dingen te bedenken. Als ik het doe dan is het meestal eenvoudig :-)
    ik hou wel van lekker eten dus doe dan wel mn best.. dat dan weer wel haha.

    natuurlijk willen we straks wel heel veel foto's van de beessies !!

    xxxxx
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heeeej Moosje,
    Fijn je even te lezen, maar hou verder nog maar goed je gemak zeg...heel veel sterkte he.
    Morgen is DE dag, dat Sjors komt..gezellig!! Cara doet de muurhanger goed testen,ziet er super gezellig uit.
    Wat een welkomst komite voor Sjors zeg ♥
    Leuke post heb je gehad meis, dat doet altijd goed, maar helemaal als je je eigen niet lekker voelt.
    En nog van harte gefeliess met die mooie give away bij Tinie..enorm leuk!
    Dikke knuff van mij ♥ Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jaaaa...spannend morgen komt Sjors, tenminste een klein lichtpuntje voor je in deze vooral niet zo lekkere Moosweek...je hebt het echt behoorlijk te pakken meis! Leuke en lieve post heb je weer gekregen .....mijn post van twee weken terug is zeker nog steeds niet aangekomen...ik ga er maar van uit dat het kwijt is en heb al wat anders naar je onderweg gestuurd:-))...hoop dat dit wel aankomt! Rust nog ff goed uit en hoop dat we je binnenkort weer zo vrolijk als een hertje rond zien dartelen door blogland..LOL..!! Lfs..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eindelijk komt ie dan en dan ben jij ziek! Gelukkig ben je deze week goed verwend met leuke post. Ik hoop dat jij je morgen goed voelt en kunt genieten van Sjors! Heel veel beterschap, slaap lekker en alvast heel veel plezier morgen!
    Liefs en een knuffel,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Balen dat je nog steeds niet beter bent. Maar hopelijk word je morgen van Sjors helemaal kiplekker!
    Ben heel benieuwd hoe de beestjes het samen zullen gaan hebben. Maar dat ga je vast wel vertellen straks.
    Sterkte en veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Spannend! Ben benieuwd of je vannacht wel kunt slapen ;)
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beterschap Moos! Je wordt in ieder geval lekker verwend met pakjes en kaartjes. Heel veel plezier met Sjors. Ik ben benieuwd hoe het ontvangstcomité hem gaat onthalen :)

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog 1 nachtje slapen en dan...............

    SJORS!

    Heel veel knuffelen dat helpt vast mee om beter te worden en voor Sjors om te wennen in zijn nieuwe huisje

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn om post te krijgen als je ziek bent! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Vandaag knap je vast op, als Sjors zijn entree maakt ;-)
    Beterschap nog en een fijn weekens,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beterschap en veel plezier met Sjors.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen