maandag 4 februari 2013

In de lappenmand





De prinses van zakdoekenland
Ligt op de bank als een oude krant
De griepbeesies hebben haar beslopen
Zijn in al haar cellen gekropen

Als dirigent die de opmaat geeft
De prinses laat zweten tot ze kleeft
De pijnprikkels aanmoedigt harder te spelen
De pijntoeters maant ga haar te kelen

Ze doet een wasje
En een plasje
Probeert een bouillon van kip
De prinses van zakdoekenland is vandaag sip

Gelukkig heb ik mijn kruikje ....

Moos is dus even wat minder "aanwezig"
Totdat zij die griepbeesies allemaal verslagen heeft ;-)

Liefs Moos

39 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en beterschap Moos,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap, Monique, neem maar een leger vitamine riddertjes tot je, dan is de slag snel uitgevochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi het is in elk geval een prachtig gedicht...maarre wens jou heel veel beterschap lief dinneke

    mega oppepknuffie's jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en gauw de beestjes de baas zijn :) Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww toch, hup hoop dat je snel de beestjes verslaat, dikke knuff en xx veeeeeeeel beterschap
    Liefs Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das niet fijn...
    Snel beterschap en goed uitzieken hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen, Moossie, dat die vervelende griepbeesies jou ook gevonden hebben. Dat wordt pappen, nathouden en uitzieken.
    Sterkte, ik hoop dat je snel weer een beetje op de been bent, meis.
    Liefs,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met het verslaan van die nare griepmonsters!
    Wel een heerlijk kruikje heb je.... Beterschap.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap!!! Wel een lekker krukje heb je, en nog gezellig ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè gats.... ook hier vecht ik uit alle macht tegen een opkomende griep. Ik heb me wel eens beter gevoeld. Dusse... beterschapjes voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verzorg je goed en veel beterschap!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk al die beessies maar griepbeessies zijn minder :-)
    Bah wat kan je je beroerd voelen hey, ik had het in December blehhh maar goed Donderdag mag ik naar de tandarts (twee gaatjes en een behandeling van de preventieassistente jaja) daar ben ik ook NIET blij mee hihi, Moos, van harte beterschap ! xxxxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aiiii Moos jaag die beestjes maar weer snel weg.....Ze haten vitamientjes dus....bind de strijd aan.
    Knuff en een xtra knuff van Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel beterschap, gelukkig is het hier nog niet geland.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend voor je, lekker uitzieken dan maar!Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap, denk om jezelf hé!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gauw, sla al die beesies om je heen
    en ben maar gauw op de been !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap, hoor meissie laat je maar lekker in de watten leggen tot alle beesies weer zijn verdwenen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte beterschap, ik hoop dat je gauw weer op de been bent. Ik ben ook ziek, dus de giv away laat ff op zich achten. Maar het komt er dan zo snel mogelijk aan. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oei, niet zo lekker, maar toch nog zo'n leuk gedicht. Alvast heel veel beterschap, weg met die zieke beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beterschap,ziek maar even lekker uit,neem je rust,heeel belangrijk,laat de boel de boel,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He Moosie toch, wat een rot-beesies, hoop dat ze snel op de vlucht slaan en je weer gauw opknapt.
    Veel beterschap.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beterschap. Het gaat echt rond die vervelende griep, miss een schrale troost dat je niet alleen in je mandje ligt :-( Lekker uit zieken en fijn dat poes je lekker warm en gezelschap houd.

    dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Neem de tijd en ziek goed uit! Beterschap, Moos!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Welkom in de club! In mijn klas zijn er 3 thuis en de rest zit op school ziek te wezen... ben zelf ook niet helemaal in orde.
    Veel beterschap!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap Moos! Ga de strijd met die griepbeesies maar aan, je kunt het :)
    Ziek in ieder geval maar lekker uit.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wel zielig, zo'n ziek prinsesje, al heb ik je verhaaltje met plezier gelezen.. Fijn.. zo'n lekker kruikje! Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He bah, griep!! Heel veel beterschap, Moos. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Moos, heel veel beterschap, snel terug komen hoor!

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje ik hoop dat ik je je een beter kan laten voelen...je heb mijn give away gewonnen. wil je even via de email button je adres aan me door geven. zodat de lintjes snel jou kan op kunnen.
    grtjs en beterschap jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhhh arme Moos!Het heerst zo momenteel!Ik hoop dat je weer gauw opgeknapt bent en ehhh dat je uberhaupt nog eraan hebt gedacht om me die geweldige verjaardagskaart alvast te versturen zeg!ThanXxx met dat mooie bloemetje,Moossie,Moossie toch!LIEF

    BeantwoordenVerwijderen