maandag 11 februari 2013

Gemaakt en gekregen!

Wat "grieperig" gefreubel en dingen die ik nog had liggen.

Een met mini squares omhaakt notitieboek
Het notitieboekje zelf kreeg ik van mijn dinneke Jenneke 





En een aapie ....



En ook het blik van de koeken moest eraan geloven

En deze daar was ik aan begonnen toen ik heerlijk bij Jenneke op bezoek was.
Een zakdoekhoesje .... moest alleen nog even worden gepimpt ;-)



Enne zoals beloofd ..... 
mijn ontvangen "schatten" 
van schatten van meiden!


Een heel lief kaartje voor Sjors
ban Silje, Pip en meneertje Dirk van


Een prachtig kaartje van Saskia
van La FeMe en Spruiten


Een mooie vlinderkaart en prachtig hartje van Ellen
van Ietsiepietsiekitschie


Een heeeeeel lief kaartje, HERTJES (jaaaaaaa hihihihi) 
en een mooi gehaakt hartje van Maddy 
van Maak het FF - Maddy's blog


Enne lintjes om helemaal mee los te gaan hahahahaha
Gewonnen met de give away van Jolanda
van Handmade by Jolanda

Sjors doet het goed.
Kroelkippie eerste klas



En ook met Cara wordt het wel wat hihihihi
Hij belaagt haar met koppies .... en zij laat zich langzaam veroveren!


Dinsdag even naar de dierenarts voor zijn check-upje

Moos gaat woensdag weer aan het werk.
Je moet ergens weer beginnen niet waar. 
Echt topfit zijn we nog niet .... 
maar wat ik her en der begrijp heb je hier nog lang "napret" van
en ook dat gaat vanzelf weer goed komen ;-)

Liefs Moos

26 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer leuke dingetjes gefreubeld Moos!!! Het notitieboek heb je leuk opgepimpt. Wat is Sjors een prachtige kat zeg! Geniet er maar lekker van!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch zeg al die post! Daar zou ik snel beter van worden. ;) Ik hoop voor jou dat de griep niet te lang meer blijft hangen!
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, het notitie-boekje en dat aapje! :-)
    En wat een gezellige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die aap ♥♥♥ jij kan ook alles he meis......notitieboekje mega gaaf bloik mega gaaf - zakdoekhoesje mega gaaf...zijn we er???

    owww die foto's van cara en sjors i love it ♥♥ en wat een prachtige kaarten en linten heb je allemaal gehad zeg geniet er maar lekker van dat doet een mens goed.....en het geeft de postbode ook werk

    mega knuffie's en laat het nog maar even duren he eer het woensdag is!!!!

    xxx jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie haaksels! Wat een snoezig aapje! Prachtig die combi met stof. Je notitieblok is ook super. De post is ook heel leuk! Nou de griep nog de deur uit! X Talitha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je haaksels zijn super leuk geworden en vooral je aapje, wauw. Nog maar even lekker uitrusten voordat je weer aan het werk gaat :) En Sjors ja wat ziet Sjors er super lief en schattig uit, prachtige kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke haaksels, lentehaaksels jaaaa want lente willen we!!!!
    Beterschappies nog, XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O,die Sjors( smelt, zucht, smelt)mmmmm, ik ben verliefd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig heb je nog wat energie kunnen vinden om wat leuks te haken, dat leidt een beetje af. En het resultaat mag er zijn :-)
    En wat ben je weer heerlijk verwend!
    Volgens mij had je de kat beter Charmeur kunnen noemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker verwonnen met de post, ook nog giga gave lintjes gewonnen, nog gefeliess he liefie.
    Je bent goed aan het haken geweest, love it all..maar dat aapje.. .♥ love it
    Knuff en doe het kalm aan he, xx Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou moos heeft niet stil gezeten!!!! Leuk al die lieve post. En die lintjes zijn ook al zo leuk van Jolanda. En ja meis het werk roept weer...ook al ben je dan nog niet helemaal fit.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je aaaaaaaaaaaaaapje hahahahahaha te grappig echt !!! en een echte Moos-touch! Enne... leuke post meis !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief, leuk, grappig, heerlijk je blog, fijne dag nog
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke haaksels! Da's er bijlange niet aan te zien dat die in grieperige modus gehaakt werden! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er weer echt mooisie uit allemaal, lekker fris. Leuk hoor. Succes met werken, zal inderdaad nog niet meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo wat heb je veel gekregen. Wat een verwennerij!
    Maar het is je gegund hoor.

    Alvast sterkte voor woensdag. Hopelijk voel je je dan weer stukke beter.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk om zo verwend te worden als je ziek bent, Prachtig allemaal. De poezen foto's zijn geweldig. Lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne post! Leuk. Nu eens fit worden, wordt wel tijd dacht ik zo. Geniet van je poezenbeesten, maar dat doe je zie ik. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moos, die aap, wat is ie geweldig, mooie kleur net als SJors. Het is toch heerlijk om verwend te worden als je ziek bent, dat hoort er een beetje bij vind ik.
    Geniet lekker van je Sjors wat een stoer beestje zeg.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een leuke fröbel dingen gemaakt. Word je toch weer vrolijk van. Kan ik goed gebruiken want ik ben nog steeds in de lappenmand,ik hoop dat jij opgeknapt bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke blog heb je! Ik ga je zeker volgen.

    En je bent lekker verwend zeg.

    groetjes van nog een hertjes fan!

    Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Moossie,sterkte morgen op je werk als je weer gaat beginnen,zal aan je denken!Wat een mooie haksles heb je toch weer gemaakt....het aapje is erg mooi ook!Nou ja en van je beestenbende hoef ik niets meer te zeggen(die zijn gewoon allemaal TO CUTE!!!)ha,ha...dat heb ik geloof ik de laatste dagen al zoooo vaak gemeld!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. owowowow ben ik zomaar aan het scrollen zie ik dat ik weer een blog gemist heb grrrrr.
    wat een onwijs mooie spulletjes heb je weer gemaakt Moos, en ook hele leuke kadootjes ontvangen.

    :-)
    Hoop dat je je elke dag een stukje beter zal gaan voelen zo'n griep heeft een lange nasleep het vreet je energie op naja dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen LOL

    dikke kus
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wow dat aapje en uhm wat was het alweer aan het begin, mijn hoofd slaat niet altijd alles meer zo goed op, vooral niet als ik afgeleid wordt door een hele verzameling foto's ;) hihihi. Maar ik weet wel dat je weer prachtige dingen gemaakt hebt (oh ja notitie boekje gepimpt) en oh wat leuk om te zien die foto's van je twee lieve katten, ze hebben het goed samen zo te zien. Alleh ik zit inmiddels op de trap, ga mijn wandelschoenen uittrekken en uitpuffen op de bank. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superhaaksels meid!!! Ooohhh en daar is ieeee! Zoooo'n schatje!

    BeantwoordenVerwijderen