maandag 23 januari 2012

Haken met een uitdaging

Mijn eerste "slinger" gemaakt. Met cupcakes, versierd met kraaltjes.

Dacht is wel leuk voor een verjaardag ..... of gewoon aan de muur op een meidenkamer!
Is alleen best moeilijk die hele slinger mooi op de foto te krijgen :-)

Het patroon vind je HIER


Maar haken is momenteel wel "een uitdaging" ..... je zou kunnen zeggen dat ik enige hinder, zeg maar weerstand, ondervind van ............je raadt het al ........  CARA ...... zo lastig soms maar tegelijkertijd ook zooooooo schattig hihihihihihi

12 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik ken dat, kreeg gisteravond nagels in mijn been omdat daar een draad bewoog, en mijn monster is al ruim 9, maar nog heel speels.
    Die slinger is ook leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas maar op straks gaat ze met de bol er vandoor.De cupcakes zien er lekker uit en weer eens wat anders dan vlaggetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een gave slinger. Super, dat je zoiets orgineels verzint.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! Echt een superslinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje die Cara, ze heeft leuke oortjes. En je slinger is ook super.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke slinger en heerlijk hè zo'n ondeugend poezenbeest daar kan je toch ook niet boos op worden trouwens die van mij loeren ook nog steeds op mijn bolletjes,hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee, die slinger met cupcakes !!! Heel tof !!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha schattig! Leuke vrolijke slinger heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha ja zo zit ik ook altijd te haken/breien bij mn dochter met al haar jonge katten,heerlijk een uitdaginng op zich,succes! En ondertussen niet vergeten te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je slinger hartstikke leuk. Geinig hoor met al die cupcakes! En ik snap wel dat de kat zo'n draad erg interessant vind. Haken met hindernissen! Maar wel gezellig toch??

    BeantwoordenVerwijderen