donderdag 5 januari 2012

Het water stijgt ;-)

Vakantie .... maar eerlijk gezegd zijn we hier allemaal nog goed in de lappenmand.
Het hoesten en snotteren is zeer hardnekkig .... Leon, manlief, nu ook de griepachtige verschijnselen erbij. Baal best wel een beetje. Kijk al zo lang uit naar dit weekje, maar goed het was te verwachten dat als je dan eindelijk eventjes niet hoeft te werken dit soort dingen toeslaan.
Gelukkig hebben we Bloemendaal (van afgelopen maandag) nog ....... :-)
En zo valt het weekje vakantie toch een beetje in het water (heel toepasselijk toch, met al die steigende waterpeilen hihihihihihi)

Naast snot zit ik boordevol ideeen maar op de 1 of andere manier wil niets concreets vorm nemen en dus maar "wat in het wilde weg aangehaakt" van de week .... met dit als resultaat


Een lappen beertje


Een geboortekadootje, een teckel voor mijn collega die bevallen is van een meisje


Een Baboesjka-sleutelhanger


en nog een UILTJE


Verder heb ik gister, heeeeeeeeeel stoer, op de fiets de storm getrotseerd en bij zeeman allerlei kleuren babywol ingeslagen. Ook ik waag me aan de Granny Squares. Geen idee of het een deken of kussen gaat worden. Is in ieder geval leuk voor tussendoor!
Fotootjes volgen nog wel!

Pas op dat je niet wegwaait hihihihi en een hele fijne dag verder allemaal!

Liefs Moos

11 opmerkingen:

  1. Je begin van je verhaal begint maar snotterig, maar... wat heb je een geweldige werkjes gehaakt, zeg!! Ondanks die grieperigheid daar bij jullie.. En zo veeel..
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt toch aardig wat uit je handen laten glijden (heel veel meer dan ik)! Leuk allemaal! Ik wens jullie heel veel beterschap en hoop van harte dat er toch nog genoeg valt te genieten, al is het maar van elkaars aanwezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noem je dat in het wilde weg haken ? Allemachtig !
    Ik vind dat er nog aardig wat uit je snotterige hoofd komt hoor haha! Die beer vind ik helemaal geweldig!
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je hebt hele leuke dingen gemaakt hoor! Dat noem ik niet in het wilde weg haken, wow..., wat gaaf allemaal.
    Veel plezier met de grannies; ik was er een tijdje helemaal verslaafd aan! We gaan ze zien bij jou...

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik snotterig ben komt er weinig uit mijn handen, maar dat kan ik van jou niet zeggen. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt.
    Wel moedig dat in die storm bent gaan fietsen, haal ik niet in mijn hoofd, is geen doen hier op het platteland.
    Beterschap en ga lekker door met haken hihihihi.
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noem het maar :erop los haken! Heel erg leuk geworden allemaal!Zo ontstaan vaak de mooiste creaties. Baalen van het niet 'lekker virus' al slaat dat doorgaans altijd toe in de kerstvakantie..helaas...Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier gaat de griep ook van de een op de ander (wat een schrale troost eèh?)
    Maar ik zie dat je er toch iets van maakt. Wat een leuke dingen maak je! Dan gaat het granny squares haken je zeker lukken!
    Beterschap!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat jij ook weer 'verdwenen' bent uit mijn leeslijst (al voor de 2e keer)...ga je toch maar weer proberen toe te voegen ....

    Veel beterschap!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die teckel is top. Echt gaaf! Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg!
    Wat betreft de granny square's.. ik zou beginnen met een kussen en als je dan nog zin hebt een deken. Is erg leuk om te haken maar zoveel werk! Succes. En gelukkig waait het vandaag niet meer zo hard.

    BeantwoordenVerwijderen