vrijdag 20 januari 2012

Kattenkwaad

We waren er eigenlijk als snel achter dat ons huis geen thuis was zonder de aanwezigheid van een katachtig familielid.
Het gemis van Tammy, geen poezenbeest meer om ons heen, geen gespin, geen gemiauw, geen kattenknuffels ...... neeeeeeeeeeee dat gingen we niet lang volhouden.

Tijd om al die liefde aan een volgend theemutsje te schenken.
Er zal toch vast wel ergens een moppie zitten dat een leuk huisje zoekt?

En zo zijn wij in onze zoektocht gestuit op dit spook. En we waren verkocht.
Mag ik jullie voorstellen aan Cara, een main coon dame van slechts 13 weekjes oud.
Of Cara ook echt haar roepnaam wordt daar zijn we nog niet over uit. Maar dat is eigenlijk ook totaal niet relevant ;-)




Opgegroeid in een huis met 2 witte herders en andere katten is deze dame nergens bang voor, super ondernemend en absoluut niet nieuwsgierig. Cara is binnengekomen en heeft de boel hier overgenomen hahahahahahha.

Ook Tika, onze hond, is onder de indruk en totaal verknocht aan dit speelse ding. Dat gaat een paar apart worden zo leuk als die direct met elkaar omgaan.

Voor nu sssssttttttttt .... ze slaapt ..... gemiddeld zo'n 5 tot 10 minuten en dan is ze weer opgeladen hihihihihihi



17 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie ook aan deze kat een lief familielid hebben en er volop van kunnen genieten. Veel plezier met haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah wat een scheetje. Ik ben verliefd!!!! Ik hoop dat je héééééél lang van haar mag genieten. En ik vind Cara wel een hele leuke naam hoor, Theemuts Cara klinkt goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooh wat lief die Cara Mia.... haha.
    Main Coon wordt wel een flinke kat toch? Mijn vriendin had er eentje, groot beest was dat.
    Onze katjes zijn al een paar jaar dood, ik heb nog steeds kunnen weerstaan een andere te nemen. Een haarvrij huis en minder niezen is ook wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super..., groot gelijk dat je dit hebt gedaan. En wat een heerlijk beestje om te zien! Geniet er maar lekker van en mogen wij af en toe mee genieten?

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker beessie, ik ben zelf meer een hondentype.
    Ik vond het ook erg stil toen we onze Guus hebben laten inslapen, nu anderhalf jaar later komt er toch wel weer een hondje, het is nu wachten op een nestje. Geniet lekker van de kleine Cara (wat toch wel een erg leuke naam is)
    Groetjes
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke naam hoor, gewoon zo laten....
    Wat een schatje......ik ben verliefd .......!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een dropje, hele andere dame dan je theemuts maar vast en zeker niet minder lief. En ook vast en zeker heel goed in staat om jullie hart te stelen en zich een plaatsje in jullie hart naast theemuts te verwerven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow,wat gaaf een Maine coon die vind ik prachtig, worden van die lekkere joekels echt fantastisch,Moos en Cara is een plaatje,wat een mooi dametje daar gaan jullie veel plezier aan beleven,geniet er maar van, hartstikke leuk voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOhhh te lief wat een schatje ik snap je hoor geen kat in huis kan bij mij ook niet en een hond hoort er ook bij dat geeft toch zoveel gezelligheid ..

    Groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje om te zien ...geniet er van ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kat. Fijn dat ze bij jullie mag komen wonen. Groet en fijn weekend, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een boefje!!! Daar ga je vast nog heel veel lol mee beleven! Heerlijk zo'n lieve kitten. Ik hoop dat jullie lang plezier van elkaar mogen hebben! lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh Maine Coon's zijn prachtig. Van die heerlijk arrogante raskatten... Geniet van het kleine spook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de nieuwe huisgenoot.
    Wat een leukerd.Dat koppie...succes met opvoeden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lievertje.....zou gerust nog bij mijn bende mogen,geniet ervan........Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief poesje, heel veel geluk met Cara. Voor mij is het heel herkenbaar dat jullie niet konden wennen aan een katloos huis. Ook wij hebben beide keren heel snel na het overlijden van onze katten een kitten in huis gehaald (de 1e keer al gelijk de volgende dag).
    Geniet ervan.
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een droppie die zorgt wel voor afleiding en wat ziet ze er mooi uit met van die prachtige oortjes echt een moosie!!!

    BeantwoordenVerwijderen