zondag 15 januari 2012

Roze olifant


Voor alle lieve reacties en mailtjes op het heengaan van mijn Theemuts.

Ik draag jullie allemaal een warm hartje hiervoor toe



Ook ontving ik een heel lief kaartje van Linda (uit Belgie) per mail.
Tjeetje wat lief en attent! Kreeg er gewoon weer tranen van in mijn ogen!
(Het enigste is dat ik graag een verwijzing naar je blog had geplaatst Linda, maar die weet ik niet, althans die kan ik niet vinden. Mijn blogkennis is nog niet zo heel groot, ik ben iedere keer nog op ontdekkingsreis hoe het nu precies werkt. En ook van Gmail snap ik nog niet zo veel hihihi, ik ben meer een hotmail-meisje - en dat zeg ik met het schaamrood op mijn wangen hoor)


Ik heb haaktechnisch maar wat aangerommeld .... mijn hoofdje is er deze afgelopen week niet bij geweest.

Heb gister nog wel een "roze olifant" geproduceerd. Ook haken geeft rust en troost. Vond het wel symbolisch. Roze olifant staat voor mij voor hallucineren en als ik mijn ogen dicht doe dan is Theemuts er nog. En ook hier thuis verwacht je haar toch nog constant te zien, te horen .......



Morgen nog even daar de dierenarts voor het retourneren van alle medicatie die we niet meer hebben hoeven gebruiken. En voor het stoppen van de dierenverzekering hebben we een overlijdensverklaring nodig.

Leon is vandaag jarig, maar in echte feeststemming zijn we nog niet. Volgend jaar beter ;-)

Liefs Moos

4 opmerkingen:

  1. Jeetje Moos,

    Heb helemaal je bericht gemist van Theemuts...hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten.
    Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van zo'n lief dierbaar vriendje!

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het olifantje is erg leuk geworden en de symboliek is prachtig. Alles staat nu in het tejen van Theemuts en dat helpt allemaal om het verlies een plekje te geven. Toch nog gefeliciteerd met de verjaardag. En volgend jaar vier je het gewoon dubbel.
    Sterkte en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Evengoed nogmaals gefeliciteerd met/voor Leon.
    Goed dat je toch een haaknaald ter hand hebt genomen om je zinnen te verzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieverd, even goed nog gefeliciteerd met Leon en dat je niet in de feeststemming bent is heel begrijpelijk, gek,hè dat je soms nog het idee hebt dat ze er nog is en het gevoel van gemis duikt straks ook nog op de meest rare momenten op maar wel logisch ze is zo lang een dierbare huisgenoot geweest. Sterkte en fijn dat haken therapeutisch werkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen