dinsdag 17 januari 2012

Op zoek naar "HET"

Gek word ik van mezelf.

Oke mijn koppie heeft de laatste tijd in het teken van andere dingen gestaan, maar toch ....
Waanzinnig veel leuk haakpatronen alom ..... maar zo besluiteloos als maar wat (grrrrrrrrrrr).

Op de 1 of andere manier kan ik "HET" niet vinden dat mijn aandacht ook vasthoudt.
Met als gevolg dat ik allerlei granny's uitprobeer. Ik zie iedere keer weer een leukere, maar al hakend is het "HET"dan weer net niet hahahahahahhaha
Ik heb straks een "bonte verzameling" allerhande grannys ..... geen idee wat ik daar dan mee moet hihihihi


De onderste is van katoen.
Ik heb wel gemerkt dat ik dat toch het lekkerst vind haken en ook mooier vind dan gewone wol.
Denk dat ik van mijn ingeslagen wol van Zeeman maar een pastelkleurige deken of zo ga maken. Een langdurig project voor tussendoor ;-)

Nog een granny-poging van de laatste dagen ........ omgebouwd tot een telefoonhoesje voor een iPhone .... daar kan ik me dan weer meer in vinden hahahahahahha



Mocht iemand me zoeken ....... dan ben ik dus op zoek naar "HET"
Tips zijn altijd welkom :-)

Liefs Moos

10 opmerkingen:

  1. Heb ik ook wel eens last van. Beetje speuren op andere weblogs en pinterest levert me vaak weer veel ideeen op. Zoveel dat ik vervolgens niet meer weet wat ik moet kiezen.

    Hahaha, wat een luxeprobleem eigenlijk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar hoor...
    Van een paar verschillende grannies kun je- als je maar een beetje binnen dezelfde kleuren blijft - heel leuk een kussen maken (4 of 9 vierkantjes). Van die zeshoekjes kun je een tas maken.. Onderzetters zijn ook leuk en een zonnebril hoesje b.v.
    Ik vind katoen ook veeeeeeel lekkerder haken hoor. Op mijn blog staan een aantal verschillende squares met patroontje, dus je kunt voorlopig nog vooruit. Het is zo leuk om te haken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ja, dat kun je zomaar eens hebben! Van die afrikaanse bloemen zou je ook uiltjes kunnen maken of als je nog even door haakt een tas, vestje... ach, je bent creatief zat, ik weet zeker dat je er wel iets op bedenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms is "het" ook best ingewikkeld. Maar ze zijn allemaal erg leuk en ik zou er zeker wat van gaan maken. Zoals je telefoonhoesje. Je kunt ze ook allemaal aan elkaar zetten en dezelfde kleuren blijven gebruiken en varieren. Of een kussenhoes, een sjawl of een sprei voor je bank, een tas, een mandje voor je "hetjes" en zo kun jij de lijst vast nog langer maken. Zolang je maar plezier in je "hetjes" hebt, zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vind HET uiteindelijk wel hoor. Je kunt met al die granny's wel al heel veel hoesjes maken! Telefoonhoesje is toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zeshoekjes vind ik erg leuk. Als je er nog een voorraadje bij maakt, kun je misschien een tafelloper maken?
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al je granny's zijn even leuk. Maar van de 6-hoekjes heb je er al een aardig aantal. Je kunt daar een leuk kussentje van maken. De achterkant eventueel van stof en dan heb je toch snel weer een leuk kussentje erbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar ik wil soms zoveel dat ik HET daardoor ook niet vind, bij mij helpt het wel om dan even een lijstje te maken met wat ik nu ook alweer wilde!! En ik ben het met je eens ik vind katoen het lekkerste haken,succes met de zoektocht naar HET!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik dacht dat ik alleen was met het zoeken naar 'het', ik vind het soms verschrikkelijk, en het heeft bij mij niet zo zeer met het patroon te maken, maar meestal met de kleuren die ik moet gebruiken en dan juist niet heb. Nog veel succes met zoeken naar ' het'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag net je teckel bij Freubelweb. Top hoor! Gefeliciteerd. Want een felicitatie is op zijn plaats. Hij is supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen