woensdag 26 juni 2013

FISH quotum bereikt!



Owww oké .....
Maar geldt dat ook voor het vissen met een haaknaald?
En nou je het zegt ... een vispas heb ik ook niet .....

In ieder geval "beten" ze niet echt in het water ....
Mijn haaknaald was te kort .....


Maar niet te min .....
heeft dit FISHWIJFIE

haar visquotum bereikt



En ben ik even "uitgeFISHED"

herken je al je lapjes nog??????  hihihihihihi

De Fishies zijn inmiddels al weer "onderweg"
Gelukkig met postduiven en geen reigers :-)

En verders werd ik verwend door





En reken maar weer van YES dat ik trots mijn armband draag.

Ik ben en blijf een jong meisie ....... 
in een steeds wat ouder wordend lijfie *gniffel*

En ook helemaal in luv ben met mijn hertjes-notitieboekje :-)

Zooooo lief :-)

Thank you MaddyMeisje!!!!!

Liefs Moos

34 opmerkingen:

  1. ziet er weer geweldig uit, leuk met de gebruikte lapjes, de armband, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig je armband en de gekregen spullen van maddy

    enne het kan onderhand wel met je fishie;s even de vijver zal wel leeg zijn ♥

    knuffie;s jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke verwennerij :D
    Kan me voorstellen dat je even uitgevist bent, maar ze zijn ook zo' schattig, zeker met die leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaaaaaaaaaaaaa wat een vissen zeg! En tjonge wat een ge-wel-dige stofjes op de achterkant haha!
    Wat een lieve post van Maddy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hé Moos .. die vissen van jou hé ..vind ik een TOFFE uitvinding .. en weer zijn deze HEEL mooi !! Knap werk !
    Mooie armband heb je gekregen !
    Nog een zalige dag .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Moos wat een heerlijk blogbericht weer,ha,ha...the fishingweather is over yet!and I can UNDERSTAND!!!1Jer ligt ze volgens mij s'nachts in bed nog te tellen(i.p.v de schaapjes)Ik zie je overigens al helemaal al voor me in bed met een duikpak aan en een snorkel op je lieve Mooskoppie!Whahaha...als je dan ook nog net als ons een waterbed hebt zo het helemaal kompleet zijn!!!!;-)xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh veel splaakgeblek weer en dan zit ik nog niet eens op mijn smartje...en nee ik heb ook geen wijntje op!;-)

      Verwijderen
    2. onderwatervissentaal zullen we het dan maar noemen!

      Verwijderen
  7. Wat begint je blogbericht alweer heerlijk, over dat vissen! Jij hebt toch zoveel fantasie, ik ben er jaloers op, hahaha!!! Enne, je vissen blijven prachtig en ben nog steeds happy dat ik er ook eentje heb mogen 'vangen' ;) Hihihi!
    Lekker verwend door Maddy, lekker van genieten!

    Fijne dag!!! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met een haaknaald vis je achter het net en daar zwemmen nou niet echt de vetste vissen, graatmager zijn die :-D
    Maar je hebt wel heel mooie fishies gevangen! En behoorlijk veel ook; super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi en ook snel gemaakt zeg ! wat een ijver :-)
    leuke armband die je kreeg van Maddy
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, het blijft maar hertjes regenen bij jou, hè?
    Ga je nu van Fishies over op inktvissen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga het proberen Ria ... maar dan in de aankomende vakantie!

      Verwijderen
  11. Dat hertje♥ wat lieffffff. Er blijven nog genoeg fishies door nl zwemmen ;-) Wat lief van Maddy, leuke armband..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig heb je het patroon met ons gedeeld. Kunnen we zelf fishies haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn héél véél FISHIES op het droge...kan me voorstellen dat je je quotem hebt bereikt:))
    ..enne leuke armband hoor; maakt het uit een ouder lijfie?
    ..zolang je maar jong van geest blijft,haha ..de rest is toch Newtons schuld:)
    Groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dus nu even niefishie... Tijd voor wat anders hé? Haha ben benieuwd wat je nieuwe hype wordt! =)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat veel fishies! Lekker vrolijk!
    Ik heb ook zo'n armband van Maddy gehad! Ze zijn echt leuk!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk en wat zijn je fishies toch fantastisch! Misschien een projectje voor de vakantie?? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha...Fishwijfie!! Je hebt inderdaad lekker door gehengeld met je haaknaald!! Fijn dat de armband is aangekomen...ik kneep hem even...(héél even maar hoor:-)), veel plezier ermee en je bent zo oud als je, je voelt toch...dat kan 80 zijn maar ook 18...LOL!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha ben je uitgevist,de mijne hangt aan de buffetkast,zo kan ik er elke dag naar kijken,je bent lekker verwend,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er heel wat gemaakt zeg, allemaal even leuk! Voorlopig geen vis bij jullie op tafel denk ik haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zijn er inderdaad veel! Leuk gemaakt , euh gehaakt weer!
    De armband is ook leuk, en dat kan nog voor elke leeftijd ;-) Je bent zo jong als je je voelt zeggen ze toch, en als jij zegt dat je een jong meisie bent en blijft, dan schat ik je ongeveer........ nou ja onder de 20 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh dat zijn veel fishies....... Erg super fantastisch mooi Moos :):) bijzonder gewoon :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Uitgefished hahahaha dat kan ik begrijpen na zo'n hele vangst haha ;) Ikzelf wil ze nog steeds maken hoor,ze zijn zo schattig!!

    Wat een prachtige armband heb je gekregen van Maddy,en natuurlijk moet je die gewoon dragen!!

    Fijne avond nog!! Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik snap het dat je ff geen fissies meer kan zien hoor, en wat een leuk kadootje had je weer gehad
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn ze super die Moos Fishies! Leuke armband....enne ik vergeet ook altijd mijn leeftijd, hihi, heerlijk toch we blijven er jong bij:)
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh...whahahahahaha....wat een berg Fishies heb je gemaakt! En helemaal geweldig dat bordje "verboden te vissen".

    Je hebt trouwens ook weer hele gave spulletjes gekregen! Geniet ervan...ennuh....verpakkingen worden altijd ouder, wat uiteindelijk alleen telt, is de inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij hebt genoeg visjes laten zwemmen Moos, fantiestas en heerlijke Maddy-post hoe fijn is dat!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zooooo , jij hebt hard doorgewerkt!
    En wat ben je weer verwend, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En ik ben één van de gelukkige eigenaressen geworden van zo'n superfishieeee, dank je wel lieve Moosie!!! Heel blij ben ikermee! En wauw, heel mooi die armband van Maddy, echt super, past helemaal bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een zoet lief hertje. So cute <3. En die armband is ook helemaal geweldig, wat lief van Maddy. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen