dinsdag 11 juni 2013

Hollen ..... (en niet naar de Hema hahahahaha)

Goedemorgen!!!



Zelfs na 5 jaar is het altijd nog wennen na een 
eerste nachtdienst dat bioritme in balans te krijgen en te houden.
En zo ook vandaag. Eerlijk is eerlijk ik heb voor mijn doen 
goed geslapen en strompelde om 15.30 uur mijn 
bedje uit. En ook de meestal aanwezige hoofdpijn 
van nacht 1 op nacht 2 is in geen velden of wegen te bekennen ;-)

Affijn manlief heeft avonddienst en was dus al vertrokken.
Vrouwlief Moos had een dilemma ....
We verwachten namelijk een pakketje via Post NL 
en dat was nog niet bezorgd, maar aan de andere kant heb ik 
ook een lief hondenmormel dat nodig even naar buiten moest.

En dus richting veld van waar ik van 1 kant de voorkant van ons huis in de gaten houden.

En het volgende gebeurde ......

HET witte busje stopt.
Een Moos (net wakker en absoluut niet volgens de laatste richtlijnen 
der mode gekleed) begint te hollen.
Gevolgd door een Hollandse Herder die dacht "das een leuk nieuw spelletje"
En een postbezorger (klein, kabouterformaat) die een hartverzakking kreeg .....
De goede man, waarvan ik weet dat hij best bang is voor Tika,
 ziet ten eerste een blonde en slaperig ogende raar
 uitgedoste vrouw van 186 cm op hem af komen rennen .... 
Die dan ook nog eens "JOEHOE JOEHOE" roept
gevolgd door een indrukwekkende zwarte hond 
(welliswaar met grote lime groene bal in haar mond .....)

Die heeft straks ook thuis weer wat te vertellen :-)
Maaaaaaaaar het pakje heb ik hahahahahahaha
en dat was het doel van deze "zet het op een hollen" actie

En toen thuis ... klepperde de brievenbus en vond ik dit op de deurmat






Van Vera

Klik maar HIER en dan komt je hertje ook tegen ....

En meiden .... ik ben er stil van.
Nu kan ik zelf best aardig haken maar deze is de perfectie nabij,
zo niet perfect!
De details .... 
de afwerking ... 
het is allemaal adembenemend mooi gedaan.
Wat is dit s een werk geweest zeg ... 
wat een gepriegel ....

Vera ik ben helemaal verliefd op mijn hertje meis!
Dank je wel .... en zelfs dat drukt niet goed uit hoe blij ik hiermee ben!!!!!!

Afgelopen zondag was nog een blije dag in huize Moos



gepubliceerd!!!!

En daar, of het nou mag of niet hahahaha, is Moos  best heel TROTS op!
(zie haar nu vernuftig haar neusje omhoog steken hahahahahaha)

Dat moest gevierd worden


En ook afgelopen maandag werd een leuke dag!

De twijfel sloeg bij Moos toe over haar onderhanden haakproject
EEN BLOEMEN OMSLAGDOEK


En dus op Facebook mijn twijfel neergezet!
Die twijfel werd door alle leuke en lieve reacties meteen weggenomen.
We gaan door!!!!!
En dat is toch eigenlijk prachtig .... 
om zo hulp te vragen en te krijgen!!!!!

En toen kwam manlief thuis met een kadootje ....
Mijn eigen Samsung Tablet 2 (10.1).... wat ben ik hier blij mee!!!!!!


Zoooo lief ..... en Zoooooo leuk!!!!!
En in aansluiting op mijn laatste blog over "ze zitten in mijn telefoon"
Ook in mijn tablet "zitten ze".... 
aanmelden en ploep ik kwam mezelf al weer overal tegen hihihihihi

Affijn ... wat nu rest is verder wakker worden.
Op naar nachtdienst nummer 2!

Een hele fijne dinsdag verder!!!!!

Liefs Moos


49 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal blij dat jij zo gelukkig bent met het hertje! Het is met liefde voor je gemaakt, dat het af en toe best priegelen was, neem ik op de koop toe. Ik vond het erg leuk om hem te maken, maar of ik het gauw weer zou doen, daar moet ik nog eens goed over nadenken..
    Ik ben blij dat ze op een goede plek terecht gekomen is! Geniet er maar lekker van, Moos!

    Enne, werk ze!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig verhaal en wat een té schattig hertje ♥
    Ik hoop dat die postbezorger intussen een beetje bijgekomen is, zag het filmpje helemaal voor me ! Whahahahahaahhah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blije post. Heerlijk al die cadeaus.

    Ik zie het al voor me hoe je hijgend bij die geschrokken postbode aankwam haha.

    Groetjes en sterkte met je nachtdienst.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik zie het voor mij! Valt nog mee dat hij niet op de vlucht geslagen is, dan had je alsnog naar je pakketje kunnen fluiten... :-)
    Leuk he, zo'n vermelding op Freubelweb. Ik schrok mij een hoedje van het aantal page-reviews in een keer (ik blogde nog niet zo lang), dacht: Huh, wat is hier aan de hand?! Tot ik doorkreeg dat ik op Freubelweb stond.
    Ik ga je fishie ook zeker een keer proberen, maar stiekum ben ik toch wel heel blij met mijn huisje! :-)
    Wauw, wat een mooi hertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig verhaal, ik zie het al helemaal voor me;-)
    En het hertje is inderdaad om verliefd op te worden! Echt gaaf! En wat leuk dat je ook op Freubelweb staat! En je cadeautje, daar zal je vast gelukkig mee zijn!

    Een fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen


  6. Hahaha, heb je een foto van het gezicht van de postbode? !?
    Wat een super cute hertje! Om verliefd op te worden!
    Wat een verwennerij vandaag voor je zeg!
    Mooie kleuren van de omslagdoek, ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Als slot proost! Ik doe gewoon met je mee om het te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, weer een heerlijk moos verhaal;) Het hertje is zeker onwijs mooi gehaakt. Een eigen tablet?? wow.... lijkt mij heel handig, hoef je geen patroontjes meer te printen toch? groetjes en word ze wakker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word hier weer helemaal vrolijk van :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahahaha ik zie je rennen met dansende haren, zo in slowmotion duhuh. Dat hertje is zoooooooooooooooooooooo lief, knap zeg van Vera !! Ikzelf het een gruwelijke hekel aan haakwerkjes mét veel onderdelen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met een glimlach je verhaal gelezen! Wat een mooie kado's heb je gekregen; geniet ervan!

    Groeten thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig hertje heb je gekregen. Poehe! Veel succes met de rest van de nachtdiensten. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PROOST ! Op alle leuke dingen in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het hertje ziet er zeker prachtig uit !
    succes met de nachtdienst hihi

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuk hoor, sterkkte met je komende nachtdienst
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk verhaal, succes met je nachtdiensten.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je fishie patroon is gepubliceerd op freubelweb. Het is ook een ontzettend leuk patroon!
    Geweldig verhaal!

    Succes met je nachtdienst.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rennen!! Hahahaha had het wel mee willen maken :):) Jij bent heerlijk verwend, zo af en toe mag dat natuurlijk ook :) Geniet van al dat moois...X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, ik zie het hele plaatje voor me, wat een heerlijke scene. Bedankt dat je me even hebt laten lachen hiermee :)En wauw dat is zeker een lief hertje en wat goed dat je patroontje op freubelweb staat, gefeliciteerd!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oohhh, voorzichtig hoor, straks ga je al slapend onder uit!!!
    De tablet zul je veel plezier van hebben, het hertje vind ik zo schattig!
    Doe rustig aan met je nachtdiensten!
    Goeie dienst gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooooooh wat een onwijs lief hertje!!!!! En wat gaaf dat het moos fishie op freubelweb staat! Daar zou ik ook trots op zijn hoor!!

    Ik heb wel zin om een paar fishies tijdens mijn vakantie te maken,ze zijn zo enig :D maar dat laat ik dan wel zin om mijn blog!

    Groetjes Henrike

    (www.eendraadjelos.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super lief van Vera dat zie die voor je heeft gemaakt!! Had hem op feestboek ook al voorbij zien komen. En top dat je fishie patroon op freubelweb staat.

    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  22. haha dat moet er echt zo leuk hebben uitgezien, jij met hond samen rennend naar postbode! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mega mooi en lief hertje, helemaal super!
    Maar ook je omslagdoek wordt heel mooi, gewoon je gevoel volgen :-)
    Gaaf dat je op freubelweb staat, dat voelt echt als een eer ;-) Nu niet naast je schoenen gaan lopen, want dan kun je de postbode niet meer zo verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jij heeeeeerlijk feestbeest ik ben toch zo benieuwd wat die pakketmeneer vanaaf tijdens het eten heeft verteld,,,,,whihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig mooi hertje..en je omslagdoek..leuk-leuk-leuk..Sterkte met de komende nachtdienst..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Moos, wat kan je toch geweldig schrijven. Heel erg leuk om jou blog te volgen, krijg er gewoon "goeie" zin van. Enne... werk ze weer vannacht. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moos, wat kan je toch geweldig schrijven. Heel erg leuk om jou blog te volgen, krijg er gewoon "goeie" zin van. Enne... werk ze weer vannacht. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. o heerlijk een pakketje verwachten en dan niet weg kunnen, nou ik had dat wel ff willen zien, maar wat veen leuk hertje heb je gekregen zeg ga die blog eens ff opzoeken.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Arme postbode, past maar op straks durft hij niet meer bij je aan te komen. Mis je al die mooie pakkertjes . Wat een super mooi hertje heb je ontvangen van Vera.werk ze vannacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Op dit ogenblik zit je dus te werken. Arme Moos!
    Maar in gedachten zijn we allemaal bij jou omdat je zo geweldig entertainend schrijft en ons allemaal weet naar het hart te grijpen.

    Mooi postbodeverhaal en vooral mooie Samsung. Soigneer die kerel van je maar! Hij verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hihihihihihi, die arme postbode die heeft zoiets natuurlijk nog nooit mee gemaakt. Ja lief van Vera, ik had het al gelezen op haar blog. Z'n mooi hertje, bofkont!!!! ;-) en je visje op freubel web...
    En nog een lieve man ook, ik zou toch bijna, nee ik ben best wel een beetje jaloerssssssssss.
    Toch gun ik je het hoor omdat je een dikke lieverd bent.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Whoehahahahaha...wat een geweldig verhaal heb je weer neer gekwakt! ;) Arme postbode ;)

    En wat een mega, mega, mega mooi en lief hertje heb je gekregen! *jaloers* .... *grin*
    Manlief is dus schijnbaar über über lief, dat hij je zo geweldig verwend. Geniet maar van al dat moois en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ahum....verwend fout gespeld....niemand die me dat kwalijk neemt waarschijnlijk. Zo wel, ik weet dat het verwent moet zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk verhaal weer,ik zie het al levendig voor me!!!Jij en Tika aan het sprinten!Je gave hertje van Vera had ik al op FB gespot!So cute en zooo lief van haar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ach die postbode hihihihi

    het hertje is echt prachtig gemaakt zeg...wat een geduld moet je daar voor hebben

    knuffies en liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb wel een beetje medelijden met de postbode hoor, maar je verhaal is wel weer hilarisch.
    Wat een schattig hertje. Je mag inmiddels wel een aanbouw aan je huis gaan maken voor alle hertjes hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Cool zeg, je fishie op freubelweb. Ik kwam hem daar al tegen. Hihi!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja wat een ontzettend lief hertje. Zo mooi gemaakt! Had hem natuurlijk al op IG gezien maar nu in detail ook wat beter. Heel tof! En ook super tof natuurlijk dat je patroon op Freubelweb terecht is gekomen! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Echt lief het hertje,leuk dat je op het freubelweb staat,haha wat een naam eigenlijk en je bent flink verwend door je man,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat lief dat je dit hertje hebt gekregen. Die krijgt bij jou wel een heel mooi plaatsje, denk ik.
    Gefeliciteerd dat de fishie op Freubelweb staat!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Moos je bent me der eentje hoor ! Ik heb hier zitten gieren en moest telkens de tranen uit m'n ogen vegen anders kon ik jouw relaas niet verder lezen hihi..
    Dit hertje is idd zeer mooi gehaakt !
    En congrats dat je op Freubelweg staat... schol !!
    En nog een cadeautje van je man .. have fun with your tablet, zou ik zo zeggen ;)
    Moosje tot de volgende post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zag je vis al staan op Freubelweb.... of wat ervan over is, haha!!! Leuk idee zo... heel erg grappig bedacht! En wat een enig hertje... wat een schatje!

    Groetjes, Stéphanie (Handwerkjuffie.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ohhh Moos had het allemaal al op mijn Samsungetje gelezen,maar reageren daar is niet altijd mijn ding,ha,ha....op zo'n tablet kun je heerlijk je haakpatronen gebruiken...niks meer uitprinten,spaart weer heel veel inkt en papier,ha,ha,wat een lieverd heb je toch die jou zo verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldig dat je fishie ontdekt is! Van Harte Proficiat, zeer terecht! X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuk blog heb je. En je schrijft ook zo gezellig. Ik ga snel verder lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hahahah... die postpakketjesbezorger zit nu nog te bibberen op zijn stoel :-) Dat hertje is gewoon af, prachtig toch hoe ze dat gemaakt heeft!! En jij nog proficiat met je vishaakpatroon, ik vind hem super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een super lief hertje die Vera die kan er wat van! Echt helemaal super!!
    Whahaha lekker gek mens, toch lijkt me dat een leuk beroep mensen blij maken met een pakje ;), zelfs gillende moosmeiden zijn leuk, maarreh kan me voorstellen als hij een beetje bang is voor de hond dat hij dat dan minder vind als je daar zo op hem afgestormd komt hihihi.
    Ja daarom wil ik niet aan de instagram, ik wil alleen die foto's delen die ik ook echt wil laten zien en echt niet alles op mijn telefoon, dat gaat me te ver. Ik heb by the way ook tot ongeveer anderhalf jaar geleden een oude nokia gebruikt maar ben nu helemaal into iPhone en iPad. Zo handig! Alleen is mijn pjoeter er niet blij mee, daar zit ik bijna nooit aan, alhoewel pas moest voor vertrek naar Brighton nog 1000 foto's naar de pjoeter van de vakantie in Italië hihihi. Ik had plaats nodig want ik kon geen foto's meer maken, volgende iphone wordt eentje met meer als 16gig hihihi. Knuffeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen