vrijdag 28 juni 2013

Ik heb een slippertje gemaakt .....


Tja Moos biecht maar op ....


Oké dan ... hier komt het *slik*
Ik ben stout geweest!

Ik heb een slippertje gemaakt

En dat is volgens de encyclopedie niet OKÉ

1) Affaire 
2) Avontuurtje 
3) Escapade 
4) Glippertje 
5) Heimelijk verboden uitstapje 
6) Liaison 
7) Relatie 
8) Uitstapje

De Van Dale is hier wat milder over ...

iets dat eigenlijk niet magfoutjeeen slippertje maken

Tja ... het spijt me ... echt waar.

Ik was echt niet stiekem bezig .... 
en het was toch zeker geen heimelijk verboden uitstapje!
Tuurlijk het haken van een patroontje is altijd een avontuurtje ...
maar dat het moreel niet verantwoord was ....
Nee dat heb ik nooit geweten!

Want waar gaat het over .........


(Patroonje is van MADDY ... kijk maar HIER)

Maar of het nou mag of niet mag 
van de encyclopedie of Van Dale, of van wie dan ook ......
Ik doe het lekker toch *steekt tong uit*
Dan maar een slechte Moos zijn  
*armen over elkaar, neus in de lucht, en een blik van 
ik duld geen tegenspraak*

En wat ontdekte ik onder het patroon van het slippertje ....


Klik maar even op de foto dan kun je het lezen!

Dat het slippertje de reden was dat ik MaddyMeis ben gaan volgen!

Dus als dit het gevolg is van slippertjes maken ....
kan ik iedereen aanraden ....
VEEL SLIPPERTJES TE MAKEN
 hahahahahahha!

-o-o-o-o-o-o-o-o-

En toen lag er toch weer zowaar een prachtige envelop op de deurmat.

Ik had namelijk de give away gewonnen bij 

Carla




U begrijpt het ....

HERTJES HERTJES HERTJES

Toen ik de give away zag was ik al helemaal door het dolle heen.
En wat ook zooooo lief was is dat sommigen zelf niet 
meededen met als reden dat het echt iets voor Moos was!

En nu heb ik hem, mijn hertjespennenzakje!
En geloof me meiden. 
In het echie is hij nog veeeeeel mooier dan op de foto!
Bij mij geen pennen erin ... 
maar mijn haaknaalden enzo!
Eindelijk iets dat al georganiseerd klaar ligt voor de vakantie hihihihi
(belangrijker dan die onvindbare bikini!)

Dank je wel Carla!!!!
Ik ben er helemaal in luv mee :-)

Dan is de tijd nu daar gedag te zeggen meiden.
Hoop dat jullie allemaal een heerlijk weekend hebben!

Ik duik onder ... transformatie naar Mol Moos ... bijna compleet ...

3 nachtdiensten ... maandagochtend zwaaien we weer af!

En misschien dat ik maandag antwoord kan geven op de volgende vraag



Liefs Moos

42 opmerkingen:

  1. Moos! wat een onwijs leuk blog , heb hard zitten lachen om je ;)
    En wat een leuke slippertjes heb je gemaakt, heel cute.
    Super give away heb je gewonnen, echt voor jou ja..
    Werkse , ik zal aan je denken xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kunt het ook vertellen hé. Ik heb weer effe lekker gelachen. Bedankt voor je leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaaaaaaaaaaaa gek mens met je slippertjes ! Maar leuk zijn ze wel :-)
    Jaaaaaa die pennenzak, ik deed daar ook mee voor jou (en dat mocht van Carla).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahahaha gekke griet jij met je slippertjes !! hihi maar het zijn wel dotjes !!! in ieder geval kan je nu een bikini haken die bij je slippertjes passen ! werkze en jij ook heel goed weekeinde

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke slippertjes, net als je blog. Geweldig!
    Erg mooie pennenzak.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig slippertje heb je gemaakt. Ach en laat de Dikke v Dale dan maar schrijven wat ze willen.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige blog heb je geschreven, ook hier in huis klonk een hard gelach ;) (over dubbelzinnig gesproken).

    En wat een super gave give away, net jou ding! Lekker van genieten!

    Succes met je nachtdiensten!

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je een dipje???? Neem een kijkje op het blog van Moos en je bent er weer overheen. Wat kun je toch lekker schrijven meissie, heb weer vreselijk om je moeten lachen. Lekker zo doorgaan hoor.
    Werk ze maar weer en ik ben benieuwd naar het antwoord op de vraag :-) ik houd het in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha ha ha ha ha......slippertje!!!!! zulke blogs komen alleen uit jou handen en ik geniet telkens weer ♥
    gave slippertjes heb je gemaakt...en wat leuk dat je zo maddy bent gaan volgen.

    en de post van carla is geweldig!!!!
    you go underground ....teek it iezie teek a sissie
    xxxx en mega knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whahaha mafmuts!!!! Lig hier in een deuk :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, ik dacht wat heb je nu gedaan??! Maar het is zijn mooie slippertjes hoor! lol

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, we zijn allebei stout geweest! Ik heb net ook zo'n slippertje gemaakt! Hihi!
    Het etui is prachtig! Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh oh oh ....
    Waarschuw Leon maar dat hij het héle bericht leest voor hij zich een rotberoerte schrikt ....
    hahaha, blijf maar gerust slippertjes maken Moos!
    Die haaknaaldenzak heb ik precies al eens eerder gezien???
    ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zulke slippertjes kun je natuurlijk altijd maken hahahaha.
    Kruip jij maar lekker je molsgat in want het is toch niet lekker weer, brrrrrr wat is het koud.
    Tot maandag.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whahahaha.....ooooo hoe fout ben ik dan wel niet dat ik die slippertjes bedacht heb:-))!!!....wat een geweldig gek mens ben je toch!!
    Grappig ook dat je me daardoor bent gaan volgen, zo zie je maar een slippertje maken mag dan stout zijn, het levert toch zeker wel héle leuke contacten op...LOL!!
    Ja en dat hertjes-etui...dat schreeuwde toch ook gewoon Moos!
    Sterkte met onderduiken en je toekomstige dagen als mol!
    Bedankt Moosiemeis voor je superleuke blogbericht!! xxx...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wahahaha wat heb je dat leuk beschreven. Mijn nieuwsgierigheid was toch gewekt ;)
    Heb trouwens pas ook zo'n leuk slippertje gemaakt (gehaakt). Leuk om te doen :)

    Gefeliciteerd ook met het winnen van de give away. Altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, LOL!!!! Echt weer een opmerking voor jou, over dat slippertje :D

    Gaaf! Dat je dat hertjes etui hebt! Als mensen je nu ook nog dingen gaan sturen om de rest van je vakantie te organiseren, gaat het allemaal goed komen zonder al teveel inspanning :)

    Geniet van je nachtdiensten!! Over drie nachten zit het er namelijk al op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent me der eentje zenne Moos ! :))
    Nog steeds geen bikini te vinden ?? Geen nood je hebt al slippers ;)
    En deze mooie herten-pennenzak is echt wel iets voor jou hé :)
    Werk ze en tot later boven de grond .. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjee Moos een slippertje maken,dat had ik niet achter je gezocht,hahaha,ow hoe je het schrijft,maar je slippertjes (ja meer als 1x) zijn super schattig,dag molletje tot binnenkort weer,lieve groet Musje,ow ja het etui met hertjes is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als jij maar lol hebt beleefd aan je slippertjes ;-)
    Veel plezier met het etui en sterkte ondergronds!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha, super goed gedaan. Ik was vol verbazing aan het lezen :-)
    Ze zien er wel leuk uit, ik ga ze meteen ook eens proberen. Daar hier vandaag de zomervakantie begint is dat wel gepast. Als de zon nou ook nog moest schijnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En ook ik zat rechtop in mijn stoel te lezen... krijgen we nou dan .....
    Whahahaha wat een geweldig verhaal hoe verzin je dat toch steeds :-))))))
    Owww dat haaknaaldenzakje is helemaal Moos, wat leuk !!!
    Fijn weekend evengoed, ook al is het ondergronds ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha,pakkende titel Moos,ik dacht wat nu...??? Maarre ze zijn geweldig leuk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je affaire begon dus precies een jaar geleden en heeft nu tot een slippertje geleid...leuk zijn ze! Je zou bijna denken dat het zomer is! Ik heb ze een jaar lang aan mijn sleutelbos gehad, hij was helemaal versleten en nu hangt daar een mooi Fishie! Sterkte met je nachtdiensten!
    X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dacht al...een slippertje, maar nee twee slippertjes:))
    Vrolijk en een voorbode voor de zomer??
    Sterkte met de nachtdiensten!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sjeu....alweer zo'n smakelijk blogbericht!En ehhh ik hou wel van je 'slippertje'...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Maar het zijn wel hele mooie slippertjes meis
    En werkse

    Liefs berber

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik moet altijd gieren om je posts!!!

    GEWELDIG! Je zou schrijfster moeten worden hihihi!!!

    Je slippertjes zijn superleuk natuurlijk!!

    (Ik ben mijn slippertje alweer kwijt,hij hing aan mijn tas en zag net dat ie foetsie was :( :( dus moet ook weer aan de haak met Maddy's patroontje)

    Fijne avond Moos!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Weer helemaal in-Moos :-) Duik jij maar lekker onder, hier boven regent het! Heb je al enig idee hoeveel hertjes je nu eigenlijk al hebt? :-) Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ja ja heb me weer rot gelachen om je berichtje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, ik wil ook zo'n slippertje maken.
    Gigantisch!

    Mooie hertjespennenzak.

    En die mol die op zijn kop is gepoept,
    die heb ik tot vervelens toe moeten voorlezen
    aan mijn twee kinderen,
    twintig jaar geleden al.
    Heel grappig boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. u weet het wederom weer goed te brengen mevrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha ha, dat slippertje maakte me wel heel nieuwsgierig.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh Moosiemeis ik lig hier ook in een deuk, van het lachen dan hahahaha.
    Zo geweldig hoe jij schrijft, ga iets doen met een boek ofzo :):)
    Gewoon fijn om je blog te lezen, en je slippers zijn TOP! X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou zeggen: maak vaker een slippertje, helemaal nix mis mee!
    En het boekje over de mol (wie heeft er op m'n kop gepoept): geweldig. Ik heb hem zo vaak voorgelezen, dat m'n zoontje hem daarna voor mij ging lezen. Nog voordat hij zelf kon lezen. Maar kende de tekst dus letterlijk uit zijn hoofd, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Helemaal leuk weer lekker aan de haak, weer gezellig zitten lezen op je blog, goeie nachtdiensten gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze zijn LEUK!!!! En supergaaf je gewonnen etui, helemaal voor jou!!Kus van je collega mol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel leuke slippertjes :-) en je schrijft zo superleuk en grappig dat ik je maar meteen ben beginnen volgen!

    Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Whaha ik heb er weer smakelijk om zitten lachen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh whahaha gekke meid, ik dacht al meteen aan een echt slippertje hihihi. Mij hou je niet zo snel voor de gek. Oh maar die leeuw vind ik zo super (ik is een leeuwtje hè moet je weten ;)).
    En oh ja dat is toch echt een super prijs voor jou, dat hertjes etui. En wat lief van die dames dat ze die jou allemaal gunden. Ja dat is blogland hè?!
    Ik denk ook altijd aan jou als ik onderweg ben en waarschuwingsborden voor overstekend wild zie hihihi. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haha, twee slippertjes nog wel! Maar wat voor een. Zouden meer mensen moeten doen (op die manier dan he :-)?

    BeantwoordenVerwijderen