donderdag 27 juni 2013

KOI POEDEL FISHIE (ja ze bestaan echt!)


Even een kleine zelf analyse ....

Het valt mij op dat ik de laatste dagen geweldig bezig ben!
Echt waar ... ik ben niet te stoppen!





Ik ga als razende Moos door mijn huis heen en 
doe alles waar de Bond van Nederlandse 
Huisvrouwen trots op zou zijn!

Dat wil zeggen ........

In gedachten dan!!!!!!

Want iets doen dat doe ik dus niet!
Ik bedenk hele schema's en alles wat ik eens ga aanpakken.
Aan fantasie en ideeën geen gebrek
maar daar blijft het dan ook bij!

En toen sloeg ook nog eens de lichtelijke paniek toe.
Want opeens realiseerde ik mij dat ik over 2,5 week al op vakantie ga!
Normaal iets waar je toch best wel mee bezig bent ....
ik dus niet!

Want waar is in deze chaos mijn bikini eigenlijk?
En moet je voor een vakantie in Nederland dan ook 
maar je thermo-onderbroek inpakken?
(Je wilt toch "warm" naar het zwembad lopen ....)
Pfffff .... geloof me, dat gaat de komende weken 
nog aardig wat stress opleveren.
En mij kennende ben ik dan zo geobsedeerd door die bikini ...
dat ik de rest dan weer ga vergeten.
De rest is in dit geval alle praktische en
 echt noodzakelijke dingen hahahahaha

Maar goed. 
Ik wijt mijn actieve fantasie die tot GEEN fysieke inspanning leidt, maar aan 
de laatste nachtdiensten waar ik niet goed uitgekomen ben. 
Helaas voor mij staan er weer 3 nachtdiensten 
op het programma vanaf morgen, vrijdag.
Kijk er niet naar uit, maar wat moet dat moet!
En misschien zorgen ze wel weer voor balans ... 
who knows?!?!?!?!

En was ik gisteren "uitgefished"
Haakte ik er toch nog eentje ....
Blijkbaar toch moeilijk om los te laten,
om weer verder te gaan met wat anders hihihihihi

 KOI POEDEL FISHIE

(uniek in zijn soort!)





Affijn, vandaag toch echt wat meer actie.

Wachten tot Leon wakker is (die gaat vanavond al de nachtdiensten in
en moet dus "voor"slapen)

Naar tuincentrum voor allerhande beestenspullen
Kopje koffie bij collegaatje van Moos
Boodschappen voor de komende dagen (en nachten)
Huishoudelijk geklooi 
(hiervan acht ik de kans weer klein dat er daadwerkelijk 
wat gebeurt op dit gebied hihihihi)

En ik ben al moe van alleen het "opschrijven" hihihihihi

Fijne donderdag allemaal!

Liefs Moos

41 opmerkingen:

  1. Wat het huishouden betreft, jij leeft erin dus zal het wel goed zijn, de geweldig, je bent in ieder geval nog niet los van vissen
    Fijne dag vandaag, en inpakken voor de vakantie kan ook op de laatste dag, overal zijn winkels dus wat je vergeet kun je daar weer halen,fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes die laatste weekjes met inpakken en een beetje orde aanbrengen. Kan er niets aan doen, maar hier is er ook altijd stress voor de vakantie. Maar één troost: de ervaring leert, dat het altijd weer lukt om alles voor elkaar te krijgen. Dus dit jaar ook! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry maar ik lig weer in een deuk hier :-))))
    Tja en nu er 1 nieuw visje over de dijk is.... heb je wel wat beters te doen dan het huishouden... toch hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ikheb vandaag de geest gezien
    heb de ramen beneden binnen en buiten al gedaan
    heb zelfs een wat rust gecreerd in huis dat vind ik moeilijk want alle spullekes vind ik zo leuk dus maar gaan switchen ha ha

    je koi fishie is het einde ♥♥ je gaat er beroemd mee worden volgende keer zo een oranje nemootje hihihi

    kalmpies aan ga eerst maar genieten van je collega en lekker leuten ♥

    liefs en knuffies jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, het voordeel van een ietwat verwaarloosd huishouden is dat het stof en de rommel dat absoluut niet erg vinden ;-) !!! Ik spreek uit jarenlange ervaring....
    De poedelfishie doet me onmiddellijk denken aan een zeemeermin in dikkopjes-fase.... mooi!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vakantiestresssssssssss........... o jee, ik doe er van het jaar niet aan;) en dat is zo relaxed! Per dag bekijken en in je eigen bedje slapen, haha... alleen die zon he? succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh bah, weer de nacht in. Je draait er nogal wat. En zoooo herkenbaar, dat denken aan vanalles en niks uitvoeren ;-) Hier staat de vakantie ook alweer voor de deur en nog niks klaar voor maar zoooo aan toe. Wie weet laat ik de boel de boel wel en begin ik er na de vakantie aan. Als ik weer opgeladen ben. Of moeten we dan weer bijkomen van de vakantie? Ach wie gaat het zeggen ;-) Succes. Enne, je fishie is weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohohoh, dat gebeurd me nou zo vaak.... Dat ben ik dus ;-)

      Verwijderen
  8. Moos er zijn mensen die echt nergens, maar dan ook nergens overbodige rommel hebben liggen...vraag me al jaren af hoe ze het doen??Denk dat ze alleen maar opruimen & poetsen en verder nergens tijd voor hebben...ook saai!! Nee dan liever jouw verhalen en je leuke creaties die je met ons deelt:))
    Succes met de komende nachtdiensten, inpakken en nadenken over hoe je het huishoudelijk gebeuren gaat structureren,haha!!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch verhaal weer!!! Hier gebeurt er de komende dagen ook niets in het huishouden.. Tja, drie avonden feest (TT van Assen) en tussendoor nog moeten werken! Uitgeblust ben ik zondag denk ik..

    Je huppeldepup (ik weet niet al niet hoe die heet) is weer top geworden! Wat hebbie dat weer leuk gedaan! En dat stofje achterop, met uiltjes, helemaal leuk!

    Lekker rustig aan doen en hopelijk vindt je de balans weer terug! Alvast werk ze!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan jou dat huis schelen, ga lekker poedervissies maken hahahahahaha ! Ik moet ook aan de poets, maar doe het lekker niet, ik kruip weer achter de machine... yeah!
    Ik sluit me bij Letty aan, ik moet er niet aan denken dat ik een huis uit een woonblad zou hebben waar niks maar dan ook niks spontaan mag slingeren. Ik vind het wel prima zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. poedervissies, poedelvissies, whatever... ahum

      Verwijderen
    2. Ik weet het POETSfishies...lol:-)

      Verwijderen
    3. Je kan er een klein beetje mee afstoffen ja hihihihihi

      Verwijderen
  11. Ehm.. Dan wil je mijn huishouding ook niet zien. Heb vandaag de wasmachine aangezet en stof afgenomen. De vaatwasser gaat zo ook nog aan maar daar houdt het op. Ik mag namelijk niet dweilen en stofzuigen. Polsoperatie gehad en kalm aan doen. Pff. Ben geen poetsjuffie maar nu ik niets mag erger ik me blaauw aan het feit dat ik niks kan...haha... maar ja de kabouters hebben nog steeds niet kons adres gevonden helaas. ;-) hihi.

    Je fishie is weer super. Net als alle andere fishies.
    Fijne dag vandaag. Oh en succes alvast meg het inpakken van de vakantie tas. Ik maak altijd lijstjes..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOO ik was al razend jaloers toen ik je eerste zinnen las...ik ben hier nl ook een poging aan het doen om orde te scheppen in de chaos maar het gaat echt niet vlot...ik vertrek binnen 4 dagen al op vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die foto's van die zwoegende dames maakt me al moe, hahahaha ze zijn wel erg leuk trouwens. Ach meis het komt zoals het komt en weet je wat ik fijn vind als je in NL op vakantie gaat dat als je iets vergeet ht kruitvat of Appie om de hoek is. :-) Heel bijzonder fishie heb je daar Moos ;-)

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. pfff...als je die foto's dan bekijkt hebben we het tegenwoordig als huisvrouw toch wel een tukkie makkelijker met apparaten die voor je afwassen, wassen en drogen...een stofzuiger hadden ze natuurlijk ook niet! ...maja dan is het nog steeds zeeer lastig om je er toe te zetten iets te doen...know the feeling:-))
    Sterkte meis weer met de nachtdiensten, denk maar vast aan het positieve van je vakantie nl. dat je dan lekker niks hoeft...
    Komt natuurlijk ook door het weer dat je nog helemaal niet met vakantie, zomer en bikini's bezig bent! Lijstjes werken bij mij ook altijd goed!! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo een chaoot op dit moment .... dat ik dan ook weer die lijstjes kwijt raak hihihihi
      Ik lach maar om mezelf .... belangrijkste is mijn bolletjes katoen en haaknaald strak niet vergeten hahahahaha

      Verwijderen
  15. hihi stikleuk dit koi'ke.
    en wees blij dat je nog geen.. of helemaal geen vakantie stress hebt. heerlijk hoor. toch zo ingepakt die koffer ? en kan je je bikini niet vinden nou dan koop je er daar toch 1 ? komt tijd komt raad en anders naar de sauna dan hoef je helemaal geen bikini aan hihi.
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha dat heb ik ook vaak,in gedachte heb ik van alles gedaan,maar zat mooi aan de tafel te knutselen of met de poezen in de tuin,ik maak mij niet meer druk erom en vandaag heb ik een heerlijke hoofdpijn dag,geen pil die werkt,naar hoor nachtdiensten,hoop dat die dagen snel voor je gaan en je kunt gaan genieten van een vakantie,leuk dat je in NL blijft,ik ook haha,maar dan ook gewoon in mijn eigen huis,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow vergeet ik nog te zeggen dat je nieuwe koi poedel fishie erg leuk is,je maakt er wel lange namen voor hoor,haha hoe verzin je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb nu een heus Moos Fishie en hij is nog mooier dan ik al dacht! En wat is deze koi ook weer super leuk! Hoe kom je erop!!??
    Ik geniet van je stuk over je huishouden, je bent zeer positief en ijverig (in je hoofd;)) Volgens mij moet ik gauw een voorbeeld aan je nemen in ijver en schema's! Hihi. Sterkte hoor met die nachtdiensten!
    En ontzettend bedankt voor je verrassing!
    Knuf Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een huis waar in geleefd word, daar is altijd rommel.
    Heel herkenbaar hoor.
    Bij ons was het ook altijd stress voor de vakantie.
    Sinds we in Noorwegen wonen, hebben we weinig stress meer.
    Succes met je nachtdiensten, ik weet hoe het voelt!

    Warme knuffel uit Noorwegen!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OH....LOL LOL LOL, dat Koi poedel fishie! En hoe kom je toch elke keer aan je verhalen! Lach me rot om je huishouden en schema's :)
    Bikini stress? Heb je hier in Nederland toch niet nodig? En zo wel, dan is er toch zo een gekocht? :)

    Hahaha...stress komt hier ook nog wel over een paar weken. Als het goed is krijgen we eerst een logeetje, dus denk dat ik dan weer op het laatste moment alles heb ingepakt en huis aan kant heb. Dat laatste moet wel, want JB blijft alleen achter. Zijn eigen keuze, dus heb geen medelijden (hij wil niet de boer op en wij wel) :)

    Geniet van je nachtdiensten! Daarna ben je weer wat dichter bij je vakantie en komt dat huishouden en inpakke vanzelf wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sjeuuuu onze poezemoessie heeft nog NOOIT post gehad!Sins vandaag!!!Een echte fishie die haar veel geluk wenst met het scheren morgen!Wat is hij leuk.Ik hang hem naast haar voederbakje dat bovenop het kastje in de keuken staat en waar ze haar brokjes altijd oppeuzelt,wel geinig zo'n visgraatje ernaast,net of ze zojuist een fishie heeft gegeten!Thanxxx Moossie je bent gewoon veel te lief!Je zal het resultaat morgen wel mogen bewonderen(och arm en het ziet er niet uit want haar zussie is op 9 Juni geschoren zo....dat bracht me op het idee...solidariteit,whahaha...haar ex-baasje waar ze samen met haar zusje tot d'r elfde maand heeft gewoond zit n.l op mijn fb sindsdien om zo nog op de hoogte te blijven altijd van Diva want ze deed haar met pijn in haar hart weg,maar puur uit belang van Diva zelf...maar dat heb ik je geloof ik allemaal al eens verteld)Poor Diva changes from a beauty in a 'beast'Ze kan je fishie goed als steun gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik ook ... die kan een Fishie gebruiken ;-)

      Verwijderen
  22. whahahaha ik ben ook zo'n vlijtige huisvrouw in gedachten...en wat een leuk achterkantje heeft de poedelse Kooi vis!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh Moos ik spring op et fietske en kom lekker je huisie schoonmaken :) Amsterdam Franeker ligt niet ver uit elkaar hihi. Succes met je nachtdiensten!
    En je koike is PRACHTIG! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Huishouden bleh! Maar vakantie daarentegen heerlijk met of zonder bikini. Succes nog met je nachtdiensten. Werk je toevallig op de SEH van het OLVG?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. bikinitiptiptip: Hema! gewoon op de site kijken. daar heb ik 2 setjes besteld van ahum..... 4 euri per stuk. ik moet ze nog passen, dus ik weet niet of het wat is. maar aangezien ik nevernooitnie ga zwemmen, behalve okay, heel af en toe op vakantie dan, verrek ik dat er ik boel centjes aan uit geef. en lekker makkelijk, je kunt per onderdeel bestellen. dus als je boven een XL hebt en onder een S-je of andersom, dat kan ook. lekkerrrrrrrrrr........ bijna vakantie!! enne.... ikke doe nie aan poetsen, ook nie in gedachten. behalve als het echt MOET. als er visite komt. dus nu is Kaza Maria weer netjes. zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik las het begin stukje ik dacht; hier mag ze ook komen... Toen las ik verder en sja herkenbaar ;-)
    Toch nog een fishie , ook weer zo'n leuke. Misschien een fishie bikini haken :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ben jij ijverig Moos, in gedachten,hihi.. Die stress deugt nergens voor ! En het huishouden .. dat gaat niet lopen hoor !
    Geweldig je koi poedel(hoe verzin je het)fishie !
    Dat je nachtdiensten vlug voorbij mogen zijn.. succes en ook met de zoektocht naar jouw deux-piëske ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoe doe je het toch ;-) Hopelijk krijg ik na mijn therapie maar 1/3 van jouw energie, dan ben ik al blij haha! Dank je voor je lieve berichtje en jij ook vast een fijne vakantie en succes met je nachtdiensten! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hihihi tsja het huishouden doen is niet onze afdeling hè, dan doen we liever wat creatiefs in onze vrije tijd... Ik heb afgelopen weekend maar heel bewust mijn badpak eruit gesmeten en dikke vesten en een regenjas meegenomen die ik ook hard nodig had ;).
    Ik heb wel mensen zien vertrekken naar het openlucht zwembad in de regen en och ik geef ze gelijk, nat wordt je toch;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen