dinsdag 4 juni 2013

Ik ben er klaar voor .....



De treintijden liggen klaar .....

De NS verzocht om deze keer op de terug weg
 's-avonds laat niet, zoals de vorige keer, 
mijn "station" per ongeluk expres over te slaan ....

De lijst met deelnemers aan mijn give away in de tas gestopt.
Aan Jenneke de zware taak de winnaars te bepalen.

De kadootjes voor de meiden ingepakt


(zo ziet Moos ook
zonder bril 
of lenzen 
hahahahahahaha)


Het haakpatroon, de troostprijs, is uitgeschreven
en popelt om gepubliceerd te worden
(das trouwens best nog een pittige klus om te doen hihihihi)



Kortom
kom maar op met die

  WOENSDAG

De dag dat ik mijn lieve Jenneke weer in levende 
lijve zie 
en ik er niet aan twijfel 
dat we een 
topdag zullen hebben



En donderdag
zal alles 
hier op het blog 
onthuld worden
*gniffel gniffel gniffel*


Fijne dinsdag en woensdag allemaal

Liefs Moos

38 opmerkingen:

  1. Heeeel veeeeel plezier samen, maar dat komt wel goed. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier. Maar dat is vast het probleem niet.Klets maar weer een slekker bij. En Jenneke suc666 met het bepalen van de winnaars.Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het morgen meevalt voor me in het zh, en later therapie..hoop ik je nog even te zien.
    Dan wipper ik even aan
    Veel plezier morgen he ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het moppie!!!!! Kan ik je effies een ECHTE knuf geven :-)

      Verwijderen
  4. Suuuuuuper veel plezier samen!!!
    Ik word wel errug nieuwsgierig van die wazige foto's, zeg!
    Fijne dag morgen!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij en Jenneke ook een super dag !! het weer is in ieder geval toppie !
    bla bla bla ja daar kan ik me wat bij voorstellen :-) LOL

    slechte ogen ? hihi
    soms is dat een zege, dan zie ik geen stof en haren en...

    xxxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :) Heel erg veel plezier samen maar dat gaat jullie wel lukken denk ik zo! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeerlijk Moos, ga maar fijn genieten en ik kijk met spanning uit naar de uitslag..
    Zou zoo graag een echte Moos willen hebben!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, Moos! Ik wens jullie allemaal alvast heel erg veel plezier en het wordt vast een prachtige dag!

    Geniet ervan! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier samen,het is een prachtige dag dus dat gaat wel lukken,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt gezellig, veel plezier morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allebei super veel plezier en samen veel lachen :):) komt vast helemaal goed! Ik wacht met spanning de uitslag af :):) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier samen maar dat gaat wel lukken denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. spannend!!
    Heel veel plezier!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Héél véél plezier!
    Het weer zit in ieder geval mee:)
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. have fun. Heerlijk bijkletsen.
    we lezen het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier bij Jenneke en de meiden. Nou dat gaat vast wel lukken. Ik hoop dat ze vanavond je station niet overslaan...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, Moos leuk en het wordt prachtig weer morgen, veel plezier saampjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zullen jullie weer gaan genieten morgen!! Lekker bijbabbelen en het wordt ook nog eens zalig mooi weer, dus alvast héél véél plezier!! We zullen het hier en op FB wel (mee)beleven:-))!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey meis heel veel plezier morgen bij Jenneke. Maar dat gaat vast en zeker goed komen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat wordt genieten! Fijn dat Thomas de trein jou persoonlijk wil brengen :-) Have fun meiden! Maar dat zal er zeker niet aan ontbreken, jullie kennende ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha zo zie ik het ook zonder bril en soms zelfs met bril als ik erg moe ben,veel plezier morgen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel veel plezier morgen en we wachten nog even een dagje langer op de uitslag, ik ben ondertussen érg nieuwsgierig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel plezier bij Jenneke. Dat wordt in meerdere opzichten een zonnige dag :-)
    Geniet ervan en doe Jenneke de groetjes,
    Toedels,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel plezier! De zon zal jullie in ieder geval ook volop gezelschap houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog even doorbijten in de extra dienst, en HEEEL VEEEELLLLL plezier morgen!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeeeeeeeeel veel plezier!! Geef je de dames een dikke knuf van ons? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Veel plezier morgen en samen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Maak er samen een vrolijke dag van en geniet lekker.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Veel plezier samen, jullie gaan zo wie zo genieten van het mooie weer en alle voorpret, van de give away :-)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ja ja houd ons maar weer in spanning, maar wens je veel plezier vandaag
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. jullie hebben vast weer een topdag gehad samen. Ik verheug me al op jullie verhalen... ;)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja en al was ik er 3 daagjes met mijn hubbie vandoor....ik heb het toch allemaal gevolgd,alleen reageren geeft vaak spLaakgebLek op mijn smartphone,vandaar dat ik daar niet echt de voorkeur aan geef...ik hoop dat jullie weer een hele leuke dag hebben gehad....al betwijfel ik dat niet!!!;-)

    BeantwoordenVerwijderen