maandag 17 juni 2013

Flower Power ... je begint met 1 bloempje ....


Flower Power time is here!!!!

De ingrediënten:

6 bollen prachtige Rio Katoen

gekregen van Jenneke
(die overigens vandaag zelf ook een 
waanzinnig mooie creatie heeft geblogd .....
kijk maar HIER)


En een haakpatroon van 



En je gaat aan de slag ....
Zelfs in de auto 
(was voor mij een test hahahahaha want lezen dat 
lukt me niet dan zie ik groen ........ 
maar haken gaat wel ....... 
dus YEAHHHHH dat kan ik ook ... 
dat opent weer perspectieven hihihihihi)


En dan op een zondagavond is hij klaar

De Flower Power shawl .....
En ik ben er trots op!!!!!!!!!!!






Ik heb het patroon enigszins wat aangepast door de tussenliggende strengen lossen iets in te korten.
Ik vond het niet mooi die te grote gaten tussen de bloempjes ....
(Er staat dus eigenlijk ... ik was al aardig op weg en heb toen weer alles uitgehaald hahahahahaha)

Helemaal wow .... op mijn kanarie gele blazer 
(twiedel-twiedel-twiet ik ben een kanariepiet)


En maak het helemaal af met mijn gympies ...
Hoe flower power can you get .....
Ik bedoel maar .... hihihihihihihi



En nu ga ik jullie gedag zeggen.

De vrije tijd is weer over en er moet deze week flink gewerkt 
worden t/m aankomende maandag aan toe.

Ook dat hoort (helaas) bij het leven.

Tussendoor probeer ik nog wat FISHIES te haken en te versturen



En viel mijn oog op een plaatje waar ik ook een patroontje van wil maken ......

Pffffffff zo veel te willen .... 
en slechts weinig tijd 
door al het "moeten"
hahahahahahaha

Een hele fijne week allemaal!!!!!!!!!

Liefs Moos

49 opmerkingen:

  1. Oh meid, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!! Ik moet voor mezelf ook nog iets bedenken om in de auto en op de camping te kunnen doen. Zucht....van amigurimi's maken houd ik niet (veel te veel kleine onderdeeltjes bluh), wel iets hakerigs denk ik. Ik ga ook maar eens op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal super gemaakt !! staat geweldig op je kanariegele blazer ! leuk dochterlief heeft een neon gele blazer hihi helemaal leuk :-) jij en jenneke hebben me geinspireerd zeg, als ik klaar ben met mn tv dekentje ga ik zeker ook een omslagdoek maken !
    Fijne werkweek :-), liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ff zitten wachten tot je je blog plaatste hihi

    jeempie wat is ie mooi geworden zeg ♥♥ helemaal in luv

    en lekker he als je kunt haken in de auto zo schiet je nog eens op als je een poos moet reizen

    werk ze weer meis...je kunt weer knallen ( maar dan op je werk ) megaaaa knuffiesssssss

    en ik ben benieuwd wat er nu weer in het bolleke zit van je om te gaan maken

    liefsss jenneke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is knallen, schitterend !! Echt zo zomers en staat super op dat geel !!
    Werkse...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sjaal !
    Ik kan ook niet lezen maar wel haken in de auto...
    Fijne werkweek Moos!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop mega achter op al je berichten... Ik heb weer ouder wets gelachen om je vorige berichten, vooral om jou en Tika die eraan kwamen hollen! Zie het helemaal voor me! En wat een fijne vrolijke sjaal heb je gemaakt zeg; zal je super staan!
    Werk ze weer, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow, what a super super shawl!! So beautiful flowers and great color play, I love it! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooi geworden hoor! Heerlijk vrolijk!!!

    Werk ze! Ik studeer ook nog even door...

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw bloemensjaal is gezellig fleurig geworden. Prachtig op je zonnige jasje. Leuk dat je ook bloemen op je gympies hebt. Dan is het helemaal af.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig Moos dat heb je mooi gemaakt, heerlijk al die vrolijke blommen en wat staat dat fleurig... Daar moet je wel heel vrolijk van worden.

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is dat,ik zou er zelf niet opkomen maar het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was dat patroon ook al ergens tegengekomen en opgeslage,maar wat issie moooi!!!!!!! heel mooi!!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij hebt even de turbo aangezet. Hij is heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleurige sjaal, en wat leuk dat je overal je visjes ziet verschijnen.
    Gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig wat een mooie kleuren en bloemen. Ik vind je shawl Mega Mooi! Als dat geen Flower Power is. X Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te gek jouw flowerpower shawl !
    Die is echt prachtig geworden Moos !! En hij past goed bij je gele blazer hoor, 2 vrolijke dingen bij elkaar. Als men daar niet blij van wordt ..... :))
    En jouw fishies zijn geweldig !
    Lieve groetjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie sjaal lekker vrolijk. ben hier via via terecht gekomen en zie alleen maar mooie dingen voorbijkomen. ik ga je zeker volgen ben benieuwd naar de volgende creaties.

    liefs cynthia.
    creatiefmetjehanden.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie sjaal, leuke kleurtjes ook!
    En die fishies , leuk! Ook al zijn ze graatmager ;-) ze zien er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook al zo mooi! Ik keek net bij Jenneke.. en die heeft ook al zo'n mooie omslagdoek gemaakt! Je sjaal is zo vrolijk met al die bloemetjes.. en er is ook in de auto aan gehaakt.. haha.. bij mij kan je dan ook altijd een haakwerkje vinden, hoor! En ondertussen kijk ik heus ook wel naar alle mooie dingen die voorbijkomen, hoor!
    Jij kan ook niet niks-doen hé:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Moos ik ben trots op je dat je die mooie sjaal gemaakt hebt en ook nog een stuk in de auto! Capeau...werkze deze week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave shawl met supermooie kleurtjes. Ik vind hem in een woord SUPER (GAAF) Twee woorden hihi!!
    Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo meis wat heb je een mooie flower power sjaal gemaakt. Wordt ook helemaal vrolijk van al die mooie kleurtjes. En super lief van je dat je zoveel mensen blij maakt met een fishie werkse deze week.

    Liefs Berber

    En dan ga ik nu jenneke haar omslagdoek maar eens even bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig, die flower-power, past volgens mij fantastisch bij je!
    (fijn hè, je reistijd vullen met haken; het nuttige met het aangename verenigen, daarbij mag je zelf bedenken wat het nuttige is en wat het aangename ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grappig dat jij en Jen nu allebei tegelijk een prachtige bloemenstola afhebben. Die van jou is lekker Gypsy en staat echt super bij je blazer,chic met een Moos-touch, ha,ha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Moos!!! Wat ontzettend leuk die bloemensjaal of flowerpowers shawl...hahaha...als het ding maar een naam heeft. Vind hem echt helemaal geweldig!

    Werk ze (tussen al het haken door) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had hem al op instargam gezien hij is PRACHTIGGGGG liefs Esther. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een uitbundige kleurenexplosie!
    Of moet ik implosie zeggen?

    Ik kan het niet helpen maar in combinatie met de gele blazer komt het postbodeverhaal weer onbewust opzetten. Als je al rennend met je hond en de kanariegele outfit + gipsy bloemenshawl was komen aanzetten, zou de arme man het helemaal hebben begeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat. Een fleurige sjaal maar je vissen zijn echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een grappige sjaal. Leuk patroontje.
    Die visjes blijven ook super leuk!

    Fijne week,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. het is echt super mooi geworden.

    en de vissen ook wat een leuk idee.

    liefs
    nancy
    www.haakmutsie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat gaaf gemaakt zeg, een heerlijk frisse sjaal.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Flower
    Powerrrrrrr,
    Leuk zeg, enne haken in de auto tja ga ik toch eens proberen deze zomer, best een eind rijden naar la france....
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hij is helemaal flower te power hoor. Wel een heel gedoe met al die bloemetjes en gaatjes. Nu hopen op veel lange zwoele zomeravonden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig je omslagdoek,dank je wel voor het lieve,prachtige Fishie cadeautje wat ik vandaag kreeg,ben er heel blij mee,x,werkse,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leve de flower power:) Hij is onwijs mooi geworden, leuke kleuren gekozen. Ik hoop dat je nog tijd krijgt om er mee te showen:)) werk ze... groetz

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fijn dat je doorgezet hebt, hij is echt prachtig Moos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow deze is 'ie leuk met die kleurtjes! Ik ben met m'n tweede bloemensjaal bezig in naturel tint, echt compleet anders;) Kleur doet wat, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Moooii!!!
    al die kleurtjes, zoo fleurig:)
    ..en het uithalen als het je niet bevalt, héél herkenbaar; doe dat ook vaak genoeg.
    Sterkte met al het werk, zeker met de aankomende warmte.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind hem heel mooi geworden Moossie meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Helemaal geweldig meis oh nee moos :p. Je zult er weer extra stralend uitzien, ga maar lekker veel complimentjes vissen op straat (als die hollanders dat al durven ;)). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen