zaterdag 26 januari 2013

Chillen op de billen :-)

Vandaag kringetjes gelopen in de Krinloop
(Dorcas in Aalsmeer)

Een tassie vol met heerlijke meuk


Het meest verliefd ben ik op Hello Kitty :-)
Kitty heeft een muziekdoosje
En na nadere inspectie op de terugweg in de auto bleek ze
ook een niet werkend lampje te hebben.
En dus klusjesman Leon in geschakeld en voila


2 spellen met leuke kaartjes
Een leuk lijstje

En jaaaaaaaaaaaaa ..... 2 muziekdoosjes 
(Het konijn wordt nog "ontleed" .... agossie ....)

 
Leuk voor aan een sleutelbos Maria hangers!


En dankzij de speurende mams ....
Een hele grote mooie ijzeren beugel .... voor tzt een gehaakt tassie :-)


Kralen kralen en nog eens kralen


En zouden we eigenlijk nu nog boodschappen moeten doen ....
doen we die lekker morgen hahahaahaha


En dus nu even chillen op de billen ....
Vanavond gaan we eten bij de Japanner in Amstelveen en overhandig ik een Nijntje.



die ik overigens op tijd heb kunnen redden .... 
de blik van Cara voorspelde al niet veel goeds ....
En voor ik het wist kwam de tijger in haar los ..... 
Nijntje schreeuwen .... Cara verslindend en verscheurend .....
het werd een hele reddingsoperatie deze veilig uit haar klauwen te bevrijden hihihihihi

Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs Moos

27 opmerkingen:

  1. Ha Moos, wat heb je heerlijk geshopt in de kringloopwinkel. Vooral Hello Kitty is erg leuk, mooi dat je haar aan de praat hebt gekregen.
    Kwam via MamaMaai op jouw blog en ik blijf als je het goed vindt!
    Kom je ook een keertje bij mij kijken. Heb net mijn eerte give away geplatst misschien vind je die leuk!

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou jaaaaaaaaaa heb je gewoon muziekdoosjes én een tassluiting gevonden!!! ik kijk nog steeds voor je hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wilde al zeggen kijk die ogen van cara eens....nijntje op HAAR imperium ha ha

    waar je het aan gaat geven zal dit geweldig vinden zeg!!! much fun tonight ☺
    je bent ECHT goed geslaagd met al je spullen zeg ...en die ijzeren beugel spant de kroon,,......daar gaan wij heel nieuwschierig naar worden.............en hello kitty is ook weer helemaal blij dat ze werkt dank zij Leon☺

    mega knufffffffieeessss jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nijntje is leuk! Veel plezier en eet smakelijk vanavond!
    Je hebt de kringloop weer goed verlost van hun koopwaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi ik ga zo ook even chillen op de billen, die houden we er in! Hello Kitty is errug leuk en de rest van de spulletjes ook! Jammie jammie, jullie gaan erg lekker eten zo te lezen! Ik moet het doen met spruitjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vangst! En gelukkig kon het slachtoffer nog gereanimeerd worden daar... fjioew! Veel chillplezier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooow ik heb ook al zo leuk gevangen,,,,lucky-deeeeeeej enne gezellige en smakelijke avond, X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die vondsten, goed bezig, ik ben ook net terug, zaterdag altijd een rondje, kringloop en dan boodschappen doen, en de buit, te leuk!!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, die Kitschy Kitty met haar lampje! Je hebt goed gescoord bij de kringloop en volgens mij weer genoeg inspiratie opgedaan.
    Veel plezier vanavond en nog een fijn weekend verder,
    Lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh Moos wat een heerlijke 'kringloopschatten"!Daar kun je nog eens wat mee en ehhh ik lig hier helemaal in een deuk met dat koppie van Cara(zoooo herkenbaar als van 'ik wil dit niet in mijn buurt hebben')ha,ha,ha...)Je hebt de foto vast NET voor de attack gemaakt!

    Geniet ervan vanavond bij de Japanner!
    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker bezig geweest vandaag, haha. Zalig he, met van die schatten thuiskomen. En wat kijkt die kat gevaarlijk, haha.... eet ze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die Hello kitty en je andere spulletjes.
    Veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo heb jij hebt weer leuke spullen. Het Nijntje is welmheel mooi geworden. Smakelijk eten vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer leuk geshopped dus :-)
    Eetse en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahahahaha lig dubbel om nijntje en cara whahahaha :-)
    oh je hebt zeker leuke dingen gescoord , ik zou het ook allemaal hebben gekocht. ! waarom wordt het konijn ontleed ?
    aaaaaaaaah :-(

    eet smakelijk bij de japanner, wij gaan gewoon aan de hutspot met rookworst en stoofvleesjus.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vondst:)!
    Heel veel plezier vanavond en eet smakelijk!
    X Talitha♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, wat een licht die Kitty ;) !
    En als blikken konden doden...lag Nijntje nu denk ik met haar pootjes in de lucht onder de krabpaal! Veel plezier en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk he op schattenjacht gaan, zeker als je dan ook nog met leuke dingen thuiskomt.

    Eet ze!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gohoh ik ga ook een keer moeten chillen, dat brengt leuke vondsten in de kringloop winkel op. ja katten soms kunnen ze het ineens in hun kopje krijgen en worden ze kleine monstertjes. Nochtans die van ons daar komt niet veel beweging in, ze ligt al heel de dag aan de chauffage geplakt XD
    groetjes en fijn weekend
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke vondsten op zo'n dag. Lekker, zo struinen bij de Kringloop. Wat mensen al niet wegdoen, hè.
    Veel plezier vanavond en ik ben héél benieuwd naar wat je gaat maken met de beugel, want die is móóóóóí!!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke vondsten! Tof!
    Geniet van je avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw 2 muziekdoosjes die kom ik bij ons nooit tegen en die tasbeugel gaaf, goeie vangst Moosie en was de Japanner lekker, nou zijn eten dan niet hij ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een héérlijke vondst! Of vangst, 't is maar hoe je 't bekijkt :-)
    Oei, heb 't te druk voor de kringloop... Misschien van de week eens kijken bij die ene die op 3 minuten lopen van 't werk is!

    Liefs Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ow die foto van Cara met Nijntje..super zeg.
    Nijntje nog net mooi gered dus!
    Je bent leuk geslaagd zo met al die spulletjes!
    Ps heb je lekker gegeten bij de Japanner?
    Knuff Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  25. haha wat goed dat je nijntje gered hebt , zou toch wel zonde zijn geweest ze schattig ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Woauw, hoeveel kringetjes heb je gelopen? Keitoffe buit!

    BeantwoordenVerwijderen